Stránka 1 z 2
Stavitelny podvozek II.cast, aneb HP Podvozek Comfort
Napsal: 29 dub 2009, 18:55
od schonus
Puvodni clanek:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40676
Tak HP je na aute ... SLAVA!
Sestava: Jak jsem psal, nove pruziny a na zadek RS, tuhost comfort, silentbloky TT a PowerFlex.
Vysledek: Ikdyz je auto na 215/45/R17, tak neni tvrde, reaguje velmi rychle, tlumene, proste prijemne. Nechal jsem to otestovat i jinym a bez okolku podvozek pochvalili... Bez predsudku mohu jen doporucit!
Napsal: 29 dub 2009, 21:03
od tomino
A co jsi tam daval za pruziny?
Napsal: 29 dub 2009, 21:18
od flekyc
je to tak, dneska sem s tim jel a asi takhle bych si to predstavoval. lajcky receno : stárá ho doma nezjebe, ze je to motokara
reakce supr, citis kontakt s vozovkou, ale jak rika Hanz, tlumene, zadne skakani apod.
Napsal: 29 dub 2009, 22:45
od Schöny#7
Tak to jsem na to zvedav..to me musis nekdy svezt Hanzi..

A pochlubit se

Napsal: 01 kvě 2009, 13:59
od schonus
tomino píše:A co jsi tam daval za pruziny?
Predek jsou origo Seat toledo 1M, zadek TOP Sport=-15mm.
Napsal: 01 kvě 2009, 14:00
od schonus
Schöny#7 píše:Tak to jsem na to zvedav..to me musis nekdy svezt Hanzi..

A pochlubit se

No problemo, s tim se pocita ... vsak i FLekyc to musel ihned otestovat.
Napsal: 04 kvě 2009, 08:32
od Schöny#7
Tak to se na to těším

Ať Ti to zatím jezdí bez problému

Napsal: 04 kvě 2009, 09:50
od schonus
2 Klenoty : Mohlo to byt mozna i krapitek tvrdsi. Ted trochu lituju, ze jsem nedal RS pruziny i na predek.
2 Schöny#7 : Ztuhne to, ale rikam si, ze byt vyssi guma, tak ze to vic nahne. Zatacky lze ted vybirat o dost rychleji, resp. klidne stale pod plynem co pobere sirka gumy.
2 Lusťa : Na ten SBK powerflex se musi zvykat. Pokud za se za nej rychle nezatahne, je rizeni takove mekci. SBK TT si nemuzu vynachvalit.
Kazdopadne jsem si diky podvozku upravil osobni rekord(zadnej zazrak) z CV do PLZ.
Napsal: 04 kvě 2009, 16:15
od tomino
Napsal: 05 kvě 2009, 06:26
od schonus
Vyber mi trval 3/4roku. Myslim, ze se brzy zorientujes. BTW tohle tema za timto ucelem vzniklo a vzhledem k tomu, ze mam Toledo II, muzu ti i poradit.

Napsal: 05 kvě 2009, 07:28
od subz3ro_tdi
Schonus: som celkom prekvapeny ze ti tak sedi ta kombinacia HP + RS/seriove pruziny... ja osobne som s kombinaciou B4 tlmice + RS pruziny bol spokojny mozno prvych 2000 km, potom tie tlmice zacinali odchadzat...
Keby niekto potreboval RS pruziny....... mam jedny na predaj z O1 RS Combi

Napsal: 05 kvě 2009, 07:47
od schonus
2 Ssubz3ro_tdi : Mam teprve 500km odjeto a nesetrim to, rychle se na moznosti zvyka. Po 2000km ti reknu.
Kazdopadne neni tlumic jako tlumic. Na tyhle mi bylo receno, ze muzu dat pruzinu jak seriovou, tak RS. Zadek neni stelovaci, proto zavisi pouze na pruzine jak pujde auto dolu.
Napsal: 05 kvě 2009, 18:09
od tomino
Nemas fotku toho toleda s tim podvozkem? abych mel predstavuj jak je to snizeny...
Napsal: 05 kvě 2009, 18:15
od schonus
tomino píše:Nemas fotku toho toleda s tim podvozkem? abych mel predstavuj jak je to snizeny...
Nemam fotak a mobil oldskuldwozembouch.
Auto padlo ke kolu o cca 2,5prstu na ruce. Niz to neslo kvuli ockum pro stabilzator z RS. Ani jsem to nechtel, v zime davam cas od casu retezy a s nizkym podvozkem se to moc dobre neda.
Kazdopadne nedelalo se to kvuli LOOk, ale kvuli DRIVE a ta je i tak splnena.

Napsal: 13 dub 2011, 09:46
od schonus
Poznatky :
Dnes bych mozna snesl tvrdsi varintu nastaveni HP tlumicu.
Na podvozku nalitano 60tis km. Od te doby se krom Powerflex SilentBloKu a TT puku zmenily tycky stabilizatoru - kovove a tlumici gumy stabilizatoru. Predek dost ztvrdnul a ztuhnul.
Nevyhoda : mozna se muze objevit vule ve sloupku rizeni
Nevyhoda zadni napravy : Menene silentbloky zadni napravy jsou na ceste do vecnych lovist. Ve vyssich rychlostech se projevuje nestabilitabilita zadku.