Stránka 1 z 2

SHARAN AUY

Napsal: 04 kvě 2009, 14:31
od sP
Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.

Re: SHARAN AUY

Napsal: 04 kvě 2009, 17:46
od netopier
sP píše:Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.
pri plnom plyne to robi?
preco jazdis na 5/6 v 1350 ot?!?!?!?!?!

Napsal: 04 kvě 2009, 17:59
od Tomas.cz
A když jedeš v pásmu 2000- 3500 ot/min tak to dělá nebo ne?

Napsal: 04 kvě 2009, 18:03
od Marek77
Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?

Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.

Napsal: 04 kvě 2009, 18:05
od sP
Tomas.cz píše:A když jedeš v pásmu 2000- 3500 ot/min tak to dělá nebo ne?
Ne v těchto otáčkách to nedělá - je sice "cítit" motor ale vibrace jsou minimální.

Napsal: 04 kvě 2009, 18:12
od sP
Marek77 píše:Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?

Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Ty jsi nikdy nejel po městě na 5ku 55km/hod a nezačal jsi zvolna zrychlovat za cedulí?

Dvojhmota mě taky napadla, ale když jsem to zkoušel bez kardanu, tak byl klid (relativní).

Napsal: 04 kvě 2009, 18:18
od Tomas.cz
Ve městě jezdím na 4řku 55 jen na rovině jak je kopec tak řadím trojku...

Napsal: 04 kvě 2009, 18:37
od sP
Tomas.cz píše:Ve městě jezdím na 4řku 55 jen na rovině jak je kopec tak řadím trojku...
Mít to takhle čipnuté a s 5ti kvaltem, tak to jezdí taky tak...

Napsal: 04 kvě 2009, 18:45
od tuner
Jen chci upřesnit že Sharan nema žadnou mezinapravu.Sharan není traktor aby jsi s nim jezdil na 1300ot. Na to není konstruovanej.Musiš si koupi nakladak nebo ten traktor pokud chceš timto stylem jezdit. ;)

Napsal: 04 kvě 2009, 18:48
od tuner
Převodovka na to nema vliv stejně by jsi jezdil 55 na pětku při 1300ot. :D Nechapu proč když jsi tak lenošnej řadit že si nekoupíš automat? pro tebe je ten manual na nic jen zničíš auto.Z těchto vybrací jsou schopny popraskat i svari na karoserii.

Napsal: 04 kvě 2009, 19:12
od sP
tuner píše:Jen chci upřesnit že Sharan nema žadnou mezinapravu.Sharan není traktor aby jsi s nim jezdil na 1300ot. Na to není konstruovanej.Musiš si koupi nakladak nebo ten traktor pokud chceš timto stylem jezdit. ;)
Neřešme jak se dostane pohon dozadu, jestli je tam mezinápravový dif nebo úhlový pohon. Přes otáčky kolem 1500 se musím dostat i při rozjezdu, tam je ta vibrace taky, jen není tak markatní. Při každém zrychlování na kterýkoliv kvalt to duní. A když jsem si půjčil stejné auto tak je ten hluk zanedbatelný.

Napsal: 04 kvě 2009, 19:16
od Tomas.cz
No když jedu se známího Sharanem tak jezdím jako s Octou na 4řku po rovině město a kopečky na 3jku.
Má taky AUY.

Napsal: 04 kvě 2009, 19:17
od pafka
kontroloval jsi vzadu poloosy? a taky prhlídni uložení výfuku -gumové závěsy, někdy to dokáže v určitých otáčkách pěkně dunět

Napsal: 04 kvě 2009, 19:27
od sP
pafka píše:kontroloval jsi vzadu poloosy? a taky prhlídni uložení výfuku -gumové závěsy, někdy to dokáže v určitých otáčkách pěkně dunět
Poloosy jsem kontroloval (přední i zadní), výfuk taky.... Původně jsem to sváděl na něj, ale kolega "kaskadér" ho za jízdy držel a vibrace v něm nebyly cítit....

Napsal: 04 kvě 2009, 19:48
od chosepm
něco podobnýho jsem řešil nedávno na Báwu a i když se to jevilo jako kardan, bylo to ložisko v zadním kole :) pokud ti to ale bez kardanu nedělá, hledej chybu tam. Pokud je v poho uložení, bude chyba ve spojení