Stránka 1 z 2
SHARAN AUY
Napsal: 04 kvě 2009, 14:31
od sP
Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.
Re: SHARAN AUY
Napsal: 04 kvě 2009, 17:46
od netopier
sP píše:Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.
pri plnom plyne to robi?
preco jazdis na 5/6 v 1350 ot?!?!?!?!?!
Napsal: 04 kvě 2009, 17:59
od Tomas.cz
A když jedeš v pásmu 2000- 3500 ot/min tak to dělá nebo ne?
Napsal: 04 kvě 2009, 18:03
od Marek77
Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?
Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Napsal: 04 kvě 2009, 18:05
od sP
Tomas.cz píše:A když jedeš v pásmu 2000- 3500 ot/min tak to dělá nebo ne?
Ne v těchto otáčkách to nedělá - je sice "cítit" motor ale vibrace jsou minimální.
Napsal: 04 kvě 2009, 18:12
od sP
Marek77 píše:Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?
Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Ty jsi nikdy nejel po městě na 5ku 55km/hod a nezačal jsi zvolna zrychlovat za cedulí?
Dvojhmota mě taky napadla, ale když jsem to zkoušel bez kardanu, tak byl klid (relativní).
Napsal: 04 kvě 2009, 18:18
od Tomas.cz
Ve městě jezdím na 4řku 55 jen na rovině jak je kopec tak řadím trojku...
Napsal: 04 kvě 2009, 18:37
od sP
Tomas.cz píše:Ve městě jezdím na 4řku 55 jen na rovině jak je kopec tak řadím trojku...
Mít to takhle čipnuté a s 5ti kvaltem, tak to jezdí taky tak...
Napsal: 04 kvě 2009, 18:45
od tuner
Jen chci upřesnit že Sharan nema žadnou mezinapravu.Sharan není traktor aby jsi s nim jezdil na 1300ot. Na to není konstruovanej.Musiš si koupi nakladak nebo ten traktor pokud chceš timto stylem jezdit.

Napsal: 04 kvě 2009, 18:48
od tuner
Převodovka na to nema vliv stejně by jsi jezdil 55 na pětku při 1300ot.

Nechapu proč když jsi tak lenošnej řadit že si nekoupíš automat? pro tebe je ten manual na nic jen zničíš auto.Z těchto vybrací jsou schopny popraskat i svari na karoserii.
Napsal: 04 kvě 2009, 19:12
od sP
tuner píše:Jen chci upřesnit že Sharan nema žadnou mezinapravu.Sharan není traktor aby jsi s nim jezdil na 1300ot. Na to není konstruovanej.Musiš si koupi nakladak nebo ten traktor pokud chceš timto stylem jezdit.

Neřešme jak se dostane pohon dozadu, jestli je tam mezinápravový dif nebo úhlový pohon. Přes otáčky kolem 1500 se musím dostat i při rozjezdu, tam je ta vibrace taky, jen není tak markatní. Při každém zrychlování na kterýkoliv kvalt to duní. A když jsem si půjčil stejné auto tak je ten hluk zanedbatelný.
Napsal: 04 kvě 2009, 19:16
od Tomas.cz
No když jedu se známího Sharanem tak jezdím jako s Octou na 4řku po rovině město a kopečky na 3jku.
Má taky AUY.
Napsal: 04 kvě 2009, 19:17
od pafka
kontroloval jsi vzadu poloosy? a taky prhlídni uložení výfuku -gumové závěsy, někdy to dokáže v určitých otáčkách pěkně dunět
Napsal: 04 kvě 2009, 19:27
od sP
pafka píše:kontroloval jsi vzadu poloosy? a taky prhlídni uložení výfuku -gumové závěsy, někdy to dokáže v určitých otáčkách pěkně dunět
Poloosy jsem kontroloval (přední i zadní), výfuk taky.... Původně jsem to sváděl na něj, ale kolega "kaskadér" ho za jízdy držel a vibrace v něm nebyly cítit....
Napsal: 04 kvě 2009, 19:48
od chosepm
něco podobnýho jsem řešil nedávno na Báwu a i když se to jevilo jako kardan, bylo to ložisko v zadním kole

pokud ti to ale bez kardanu nedělá, hledej chybu tam. Pokud je v poho uložení, bude chyba ve spojení