kontrola logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Bydliště: Litvínov

kontrola logu

Příspěvek od Ripper »

Zdravím odborníky. Konečně jsem se dostal k tomu, abych nalogoval svojí octu. Dělal jsem to poprvé, tak nevím zda to bude dostačující k vyhodnocení. Mám dvě váhy vzduchu, tak potřebuju vědět, která z nich je lepší a případně daší info zda je turbo OK apod. Ty logy jsou tam dva pod očíslováním 1 a 2. První je z novou váhou koupenou na netu z německa bezejmeného výrobce a druhý je se starou váhou Pierburg. Díky všem za názory ;)

http://leteckaposta.cz/310362441
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ahoj, podla mna obe vahy su zhruba rovnake, ale pre istotu by to chcelo poriadny log. Precitaj si toto : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825 a sprav novy log.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Já jsem tak vlastně udělal jak se tam píše. Zadal jsem kanály 3, 10 a 11 a logoval jsem tak, že jsem do táhlého kopce jel na trojku cca. 1500 otáček a potom jsem dal plný plyn a snažil jsem se to podržet na 3000 otáček a po chvíli jsem to možná vytočil až přes 4 tisícme. To si už přesně napamatuji. Ta cesta kde jsem logoval je téměř stejná. Jen začátek u prvního logu a konec u druhého jsou výjezd z domova a návrat domů. ;)
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Teď jsem na ten log koukal a když jsem si dal kontrolní čáru na cca. 3tis. otáček tak jedna váha dává 405 jednotek a druhá 765 jednotek. Tak se mi zdá, že nejsou stejné. Jsem začátečník a nikdy jsem to nevyhodnocoval. Vede mě k tomu můj selský rozum :-) . A co turbo? jak je na tom? Díky
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
flashmajster
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2007, 22:23
Bydliště: Trnava, SK

Příspěvek od flashmajster »

Ripper píše: a potom jsem dal plný plyn a snažil jsem se to podržet na 3000 otáček a po chvíli jsem to možná vytočil až přes 4 tisícme. ;)
Presne toto by tam nemalo byť, točiť možeš kludne aj dalej ide o to aby si mal plyn na 100 percent. A najdi si lepší kopec lebo na tomto logu je jeden bod otáčky 1500 druhy 2500 a tretí už si pustil plyn, toho sa moc poznať nedá.
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Takže tomu mám rozumět tak, že pojedu do kopce cca 1500 otáček a potom dám plnej knedlík a pojedu co to dá. Třeba až na 4500 otáček ? :?
To samozřejmě na trojku.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

stačí do 3500ot.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Tady jsou logy, které jsem dělal jako první. Jsou krátké ale je tam plný plyn, tak budou možná lepší na vyhodnocení. Ten třetí u orig. váhy je se zapnutým PB. Tak jak to vypadá odborníci? K dalšímu logování jsem se zatím nedostal. Díky za názory. Hlavně mě zajímá jak je na tom turbo a která z těch vah je lepší. Dá-li se to z toho poznat. Ještě jednou díky. :)

http://leteckaposta.cz/486051306

http://leteckaposta.cz/944594722
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“