Stránka 1 z 1

A 80 1.6TDintercooler - start za tepla

Napsal: 08 zář 2006, 10:29
od INTERCOOLER
Za studena žhavi a startuje bez problem :D ale když se zahřeje - tak nežhavi a blbe startuje(asi 20sec) :( ,a jestli vytahnu sytič tak startuje asi 5sec. :? Prosim o radu. Dekuji.

Napsal: 08 zář 2006, 13:05
od campil
Přesně tohle dělala A80 1.6TD (B3) a byla špatná baterka. Studený motor chytne i se slabší baterkou, protože si pomůže žhavením, ale teplý nežhaví u A80 nikdy tak musí být baterka o.k.

Napsal: 10 zář 2006, 11:13
od INTERCOOLER
Ale proč když vytahnu sytič tak to lib chita? :?
Kdyby byla špatna baterka tak by to špatne točila motorem ale u mne toči dobře. Treba mam jiny problem?

Napsal: 10 zář 2006, 11:19
od campil
Lépe to chytá proto, že sytičem zkrátíš délku vstřiku nafty (když ho vytáhneš tak se ti zvýší otáčky ne?). Takže to i lépe chytne. Když to nežhaví tak u té baterky stačí fakt málo, neříkám, že to je tvůj problém, ale přesně tohle dělala A80 1.6TD mému otci - nadrbal se s tím a nakonec mu elektrikář poradil vyměnit baterku a od té doby no problem. Za to nic nedáš, když si na teplý start půjčíš jinou a uvidíš. Neříkám, že to je ono....něčím začít musíš ne...

Napsal: 10 zář 2006, 11:25
od INTERCOOLER
Asi maš pravdu že nečim začit musim, skusim tu baterku a uvidim.Doufam že to bude vono.
Dik za radu. Čus. ;) :)

Napsal: 10 zář 2006, 11:28
od Děděk
No myslím,že se to už několikrát řešilo,mohlo by to být už vyběhané čerpadlo,vem si s sebou jednou do auta petku se studenou vodou,klidně dvě a až někde zastavíš s horkým motorem,tak otevři kapotu a zkus to čerpadlo polít tou st.vodou a pak zkus nastartovat,pokud se start zlepší,tak by to mělo být čerpadlem.

Napsal: 10 zář 2006, 11:32
od INTERCOOLER
Tohle bych mohl skusit taky,diky. ;) .

Napsal: 10 zář 2006, 21:25
od origoš
A nebo ho donutit, aby žhavil teplej. U Feldy to spravil odpor 500 Ohmů, zažhavilo a chytlo na první otočení.