Stránka 1 z 2
trasenie volantom
Napsal: 02 čer 2009, 09:39
od peto.
zdravim vsetkych. zo dna na den mi zacalo triast volantom zacne to okolo 110 km/h po 140 km/h hlavne pri akceleracii. 2 dni predtym som prezul na letne pneu ale tie su vyvazene dobre. viete mi poradit co s tym? dakujem
Napsal: 02 čer 2009, 09:52
od subz3ro_tdi
ak mas hlinikove disky, skontroluj si ci mas na oboch prednych kolesach tie vymedzovacie podlozky... niekedy to pri prevazeni v pneuservise vypadne a mechanik si to nevsimne

Napsal: 02 čer 2009, 10:12
od peto.
disky su plechove, pneu su uplne nove. mohlo by to byt tym ze dali disky ktore boli predtym vpredu dozadu a zadne dopredu???
Napsal: 02 čer 2009, 10:16
od yirka
znova převážit nebo zaměnit přední za zadní
Napsal: 02 čer 2009, 10:41
od este
zajel bych na převážení kolikrát mi přijedou lidipřimo od jinýho servisu a je tam rozdíl jak BRNO

muže si jen špatne nastavitmašinu nebo den přetim trochu zakalil a klepl závaží o 5 cm jinde a klepání je na světe .)
Napsal: 02 čer 2009, 10:50
od peto.
aj ked na stroji ukazalo nula na vsetkych kolesach? lebo bol som tam ked ich vyvazovali. ale skusim prehodit kolesa zozadu dopredu a uvidim. moze sa nieco poskodit na naprave tymi vibraciami?
Napsal: 02 čer 2009, 11:51
od slovacek.milos
si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola
musíš mít pomocníka miloš
Napsal: 02 čer 2009, 13:11
od yirka
peto. píše:aj ked na stroji ukazalo nula na vsetkych kolesach? lebo bol som tam ked ich vyvazovali. ale skusim prehodit kolesa zozadu dopredu a uvidim. moze sa nieco poskodit na naprave tymi vibraciami?
nula může být, někdy nezaskočí patka do disku tak jak má, sedne si až jízdou a je problem, jinak nejni nula jako nula, některý program toleruje i 4-5g a ukazuje stále nulu, záleží na obsluze
Napsal: 02 čer 2009, 13:20
od kaskader
slovacek.milos píše:si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola
musíš mít pomocníka miloš
Neni to trochu adrenalín?

Napsal: 02 čer 2009, 14:15
od slovacek.milos
kaskader píše:slovacek.milos píše:si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola
musíš mít pomocníka miloš
Neni to trochu adrenalín?

pro mě denní praxe diagnostiku si lze ulehčit
nebo taky vymotnovat kola, přemontovat, chodit po pneuservisech a bádat

do nekonečna je to podle chuti každého na co se cítí

miloš
Napsal: 02 čer 2009, 15:19
od kaskader
slovacek.milos píše:kaskader píše:slovacek.milos píše:si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola
musíš mít pomocníka miloš
Neni to trochu adrenalín?

pro mě denní praxe diagnostiku si lze ulehčit
nebo taky vymotnovat kola, přemontovat, chodit po pneuservisech a bádat

do nekonečna je to podle chuti každého na co se cítí

miloš
ja to nekritizujem, len si nechcem predstaviť, čo by bolo, keby to náhodou spadne z heveru

Napsal: 02 čer 2009, 21:09
od Borysta
Přehoď kola ze předu do zadu a uvidíš že bude klid

Napsal: 05 čer 2009, 15:12
od vlastik1
čau, měl jsem stejny problém. Koupil jsem nové pneu, nechal vyvažit a 2dny klid, poté se začal třást volant kolem 110km. udajně si pneumatika sedla tak znova převažit. Nepomohlo a ještě ke všemu se to hlavně projevovalo když jsem na to šlapnu třeba ve 130. Nakonec jsem přehodil zadní kola na přední nápravu znovu vyvažil a ok.

Napsal: 05 čer 2009, 15:14
od vlastik1
subz3ro_tdi píše:ak mas hlinikove disky, skontroluj si ci mas na oboch prednych kolesach tie vymedzovacie podlozky... niekedy to pri prevazeni v pneuservise vypadne a mechanik si to nevsimne

jak vypadají ty vymezovaci podložky? Nikdy jsem si nevšiml že by tam ještě něco bylo mezi diskem a dosedaci plochou ?
Napsal: 05 čer 2009, 19:35
od yirka
vlastik1 píše:subz3ro_tdi píše:ak mas hlinikove disky, skontroluj si ci mas na oboch prednych kolesach tie vymedzovacie podlozky... niekedy to pri prevazeni v pneuservise vypadne a mechanik si to nevsimne

jak vypadají ty vymezovaci podložky? Nikdy jsem si nevšiml že by tam ještě něco bylo mezi diskem a dosedaci plochou ?
to není mezi diskem a dosedací plochou ale vymezuje se středová díra, aby se disk mohl použít na vícero aut třeba s roztečí 100.