Stránka 1 z 2

trasenie volantom

Napsal: 02 čer 2009, 09:39
od peto.
zdravim vsetkych. zo dna na den mi zacalo triast volantom zacne to okolo 110 km/h po 140 km/h hlavne pri akceleracii. 2 dni predtym som prezul na letne pneu ale tie su vyvazene dobre. viete mi poradit co s tym? dakujem

Napsal: 02 čer 2009, 09:52
od subz3ro_tdi
ak mas hlinikove disky, skontroluj si ci mas na oboch prednych kolesach tie vymedzovacie podlozky... niekedy to pri prevazeni v pneuservise vypadne a mechanik si to nevsimne ;)

Napsal: 02 čer 2009, 10:12
od peto.
disky su plechove, pneu su uplne nove. mohlo by to byt tym ze dali disky ktore boli predtym vpredu dozadu a zadne dopredu???

Napsal: 02 čer 2009, 10:16
od yirka
znova převážit nebo zaměnit přední za zadní

Napsal: 02 čer 2009, 10:41
od este
zajel bych na převážení kolikrát mi přijedou lidipřimo od jinýho servisu a je tam rozdíl jak BRNO :D muže si jen špatne nastavitmašinu nebo den přetim trochu zakalil a klepl závaží o 5 cm jinde a klepání je na světe .)

Napsal: 02 čer 2009, 10:50
od peto.
aj ked na stroji ukazalo nula na vsetkych kolesach? lebo bol som tam ked ich vyvazovali. ale skusim prehodit kolesa zozadu dopredu a uvidim. moze sa nieco poskodit na naprave tymi vibraciami?

Napsal: 02 čer 2009, 11:51
od slovacek.milos
si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola

musíš mít pomocníka miloš

Napsal: 02 čer 2009, 13:11
od yirka
peto. píše:aj ked na stroji ukazalo nula na vsetkych kolesach? lebo bol som tam ked ich vyvazovali. ale skusim prehodit kolesa zozadu dopredu a uvidim. moze sa nieco poskodit na naprave tymi vibraciami?
nula může být, někdy nezaskočí patka do disku tak jak má, sedne si až jízdou a je problem, jinak nejni nula jako nula, některý program toleruje i 4-5g a ukazuje stále nulu, záleží na obsluze

Napsal: 02 čer 2009, 13:20
od kaskader
slovacek.milos píše:si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola

musíš mít pomocníka miloš
Neni to trochu adrenalín? :-)

Napsal: 02 čer 2009, 14:15
od slovacek.milos
kaskader píše:
slovacek.milos píše:si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola

musíš mít pomocníka miloš
Neni to trochu adrenalín? :-)
pro mě denní praxe diagnostiku si lze ulehčit

nebo taky vymotnovat kola, přemontovat, chodit po pneuservisech a bádat :o do nekonečna je to podle chuti každého na co se cítí :-D miloš

Napsal: 02 čer 2009, 15:19
od kaskader
slovacek.milos píše:
kaskader píše:
slovacek.milos píše:si zvedni jedno přední kolo a vytoč ho třeba na 140 přes diferák se ti bude točit 280 km za hodinu a určitě se něco projeví uvidíš sám, prohlédni i běhoutn kola

musíš mít pomocníka miloš
Neni to trochu adrenalín? :-)
pro mě denní praxe diagnostiku si lze ulehčit

nebo taky vymotnovat kola, přemontovat, chodit po pneuservisech a bádat :o do nekonečna je to podle chuti každého na co se cítí :-D miloš
ja to nekritizujem, len si nechcem predstaviť, čo by bolo, keby to náhodou spadne z heveru (LOL)

Napsal: 02 čer 2009, 21:09
od Borysta
Přehoď kola ze předu do zadu a uvidíš že bude klid ;)

Napsal: 05 čer 2009, 15:12
od vlastik1
čau, měl jsem stejny problém. Koupil jsem nové pneu, nechal vyvažit a 2dny klid, poté se začal třást volant kolem 110km. udajně si pneumatika sedla tak znova převažit. Nepomohlo a ještě ke všemu se to hlavně projevovalo když jsem na to šlapnu třeba ve 130. Nakonec jsem přehodil zadní kola na přední nápravu znovu vyvažil a ok. (crazy)

Napsal: 05 čer 2009, 15:14
od vlastik1
subz3ro_tdi píše:ak mas hlinikove disky, skontroluj si ci mas na oboch prednych kolesach tie vymedzovacie podlozky... niekedy to pri prevazeni v pneuservise vypadne a mechanik si to nevsimne ;)

jak vypadají ty vymezovaci podložky? Nikdy jsem si nevšiml že by tam ještě něco bylo mezi diskem a dosedaci plochou ?

Napsal: 05 čer 2009, 19:35
od yirka
vlastik1 píše:
subz3ro_tdi píše:ak mas hlinikove disky, skontroluj si ci mas na oboch prednych kolesach tie vymedzovacie podlozky... niekedy to pri prevazeni v pneuservise vypadne a mechanik si to nevsimne ;)

jak vypadají ty vymezovaci podložky? Nikdy jsem si nevšiml že by tam ještě něco bylo mezi diskem a dosedaci plochou ?
to není mezi diskem a dosedací plochou ale vymezuje se středová díra, aby se disk mohl použít na vícero aut třeba s roztečí 100.