Stránka 1 z 1
Kombinace AAZ a AFN
Napsal: 23 čer 2009, 10:21
od monty
Zdarec
potřeboval bych narychlo slepit nějakej motor do kombíka než bude hotová mTDI,tak se ptám jestli je reálné usadit písty s ojnicema z AFN do bloku AAZ(1,9TD)? možná by stačili pouze písty.díky
Napsal: 23 čer 2009, 10:49
od AlesShi
nepude, jsou jiny
Napsal: 26 čer 2009, 21:31
od monty

100%? Co i s klikou?
Napsal: 26 čer 2009, 21:44
od Ladas
nejde to AAZ má předkomůrky a AFN má písty s komůrkou neměl bys tlaky
Napsal: 26 čer 2009, 22:19
od monty
A táák,jsem to ale k...t,vlastně I

Napsal: 27 čer 2009, 19:17
od TDI tech
Ladas píše:nejde to AAZ má předkomůrky a AFN má písty s komůrkou neměl bys tlaky
Sak piesty tam da nie? Ktomu hlavu a vstreky z AFN a malo by to teoreticky vsetko na seba sadnut nie? Sadne halava z AFN na AAZ myslim ci sedia roztece dier na sruby v hlave a chladiace (vodne) a mazacie (olejove) kanaly?
Napsal: 27 čer 2009, 19:33
od Ladas
a kde vezme vstřikovací tlak to bude skládat i čerpadlo?chce to narycho a MTDI má v záloze...
Napsal: 27 čer 2009, 19:50
od TDI tech
Sak AAZ ma riadne rotacne cerpadlo s axialnym piestom. Je jedno ake vstreky tam su pojde furt, akurat vstreky z AFN maju vyssi otvaraci tlak 190/270 Bar oproti capovym dyzam z AAZ 150Bar. Ale normalne to pojde max. to bude chciet jemne dostelovanie uhla vstreku

Napsal: 27 čer 2009, 19:56
od Tomas.cz
A nemá jen 9mm pístek?
Napsal: 27 čer 2009, 20:09
od TDI tech
Na normalne jazdenie to uplne staci a aj starty budu OK.
Napsal: 27 čer 2009, 21:08
od Tomas.cz
No jasný, já jsem se spíš ptal co tam vlastně je
Jestli se nepletu Holz před lety předělal motor z Feldy 1.9D na TDi.
Napsal: 29 čer 2009, 23:07
od monty
Jenže on hlavu z AFN nemá,chtěl jsem poskládat vnitřek spodku z AFN do bloku AAZ,klika má bejt ůdajně stejná,páč i ta šla do kytek.
Dle Laďase to nebude mít tlaky kvůli pístům a to jsem netušil,tak asi budu musel vymyslet jinou variantu!