Stránka 1 z 3

Compbrake nebo XYZ jaké brzdy jsou lepší?

Napsal: 05 črc 2009, 09:46
od R32TDI
Mám dotaz jestli máte někdo zkušenosti se značkou brzd Compbrake z UK
a XYZ z Taiwanu anebo D2 Racing z Číny.

Vím, že oboje jsou kované, ale Angličanům bych věřil víc, že umí pracovat s výkovkem,
Jde mi o velikost 330×32 kotouč a 4 pístky třmeny.

Ale spíš se mi jedná o praktické zkušenosti někoho z Vás, ale nebude mi vadit ani názor většiny díky za pomoc.

Napsal: 05 črc 2009, 10:52
od G3 tdi-gti
Proc to chces resit pres takovyhle vyrobce china-taiwan a nekoupis radsi odzkousenou sadu? napr Md-componens nebo Ate?

Napsal: 05 črc 2009, 11:32
od R32TDI
protože chci něco co funguje a hlavně pořádně brzdí

nejvíce přemýšlím o Compbrake brzdách zatím jsem slyšel jen chválu, to o MD Components říci nemůžu nejsou kovaný takže jsou těžký a Ate u těch jsem ještě 4 pístek neviděl ;)

Hlavně mi neříkejte, že mi stačí nějaký ty koncernový 312 z RS znám a jeto bída.

Napsal: 05 črc 2009, 11:36
od R32TDI
a hlavně u MD jsem slyšel, že netěsněj a kotouče o nich zas že se kroutěj

Napsal: 05 črc 2009, 12:20
od G3 tdi-gti
R32TDI píše:protože chci něco co funguje a hlavně pořádně brzdí

nejvíce přemýšlím o Compbrake brzdách zatím jsem slyšel jen chválu, to o MD Components říci nemůžu nejsou kovaný takže jsou těžký a Ate u těch jsem ještě 4 pístek neviděl ;)

Hlavně mi neříkejte, že mi stačí nějaký ty koncernový 312 z RS znám a jeto bída.
Kovany,nekovany nevim ale hodne lidi pouziva MD components a Ate 4 pistky cely set tu nabizel zviratko ale je to uz dyl kompletni kit stal cca 40tis.

nebo se daji dobre sehnat 4pistky brembo z porsche s 330mm kotoucem mel to boxter.
ja ted menim 312 s 57 pistkem za 321mm se 4pistkem z imprezy

Napsal: 05 črc 2009, 13:10
od R32TDI
je vidět, že nevíš o čem mluvíš to, že jsou kovaný je dost důležitý alespoň pro mě (váhová úspora a pevnost), je znatelná

hlavně třeba Compbrake systém jsem našel na webu za 25 000,- i s deskama a váha třmenu je 2.3 kg a to si troufnu říct, že na to nemá ani
Brembo a lehčí už je jen TA-ROX za 60 000,- a vejš.

viz. srovnávací tabulka i když bez Compbrake,

První váha pod názvem je samotný brzdič, hned pod ním je brzdič včetně destiček pak i s adaptérem, a potom ještě s kotoučem a u některých je na posledním místě ta největší váha a ta značí celkem na nápravu.
TAR-OX B280-6 (kovaný 6-pístkový do 300mm)
1,9kg
2,4kg
2,8kg

TAR-OX dvojdílný kalený drážkovaný 300x26mm
5,9kg

17,4kg

Úspora 11,8kg!

TAR-OX B32 (kovaný 6-pístkový do 340mm)
2,2kg
3,2kg
3,4kg

TAR-OX jednodílný kalený drážkovaný 305x28mm
7,6kg

22kg


BREMBO GT-A (litý 4-pístkový do 320mm)
2,4kg
3,2kg
4,0kg

BREMBO GT (jednodílný drážkovaný 305x28mm)
8,2kg

24,4kg

"Úspora 1,2kg"



BREMBO GT-B (litý 4-pístkový do 350mm)
2,8kg
4,0kg
4,6kg



AP-RACING CP-5555 (kovaný 6-pístkový do 360mm)
3,0kg
4,4kg
4,9kg



ale na ty se mrkni na tomhle webu http://www.atsservis.eu/?ui=SN2Fr6hIdg7 ... ení[/code]

Napsal: 05 črc 2009, 15:00
od TDI tech
Kvalita proste nieco stoji. Samozrejme ze ALCON, BREMBO, AP racing a MD components su pre bezneho poctivo pracujuceho obcana uz nad rozpocet ale za kvalitu sa oplati priplatit. Trebars celkom slusnu kvalitu za zaujimavu cenu ponuka ceska firma Mari Design skus pozriet ich sortiment.

Napsal: 05 črc 2009, 15:13
od Bóďa
K čemu je dobrá úspora třeba 400g na brzdiči? :?
Je to jen neodpružená hmota...
U kotouče je to logické, tam bych si za nízkou váhu připlatil. :)
A na jaké auto a účel to má být?

Napsal: 05 črc 2009, 15:20
od R32TDI
Bóďa píše:K čemu je dobrá úspora třeba 400g na brzdiči? :?
Je to jen neodpružená hmota...
U kotouče je to logické, tam bych si za nízkou váhu připlatil. :)
A na jaké auto a účel to má být?
To máš sice pravdu, ale jde mi i o účinnost a né aby se mi upekly v první zatáčce.

tvoji nabídku Porsche brzdiče jsou super ale už maj leccos za sebou raději bych bral nový, ale třeba nabídneš něco ještě jinného?

Jinak je to na auto VW Golf 1.9 TDI PD zatím 160 PS a chci jít časem vejš
a proto hledám lepší cenu za upgread a kvalitu.

Napsal: 05 črc 2009, 15:26
od TDI tech
Vtom pripade neviem co riesis sak stym nejdes na zavody. Vykasli sa na tie cinske sracky a kup si poriadne origo koncernove brzdy 312/256 z RS / Cupra a pod. a mas vyrieseny problem. Ak by si chcel viac tak potom 334mm z GIV R32 (ale cena novych kotucov a dosticiek ta vylieci z tvojej rozpravky (noteeth) ).

Napsal: 05 črc 2009, 15:32
od R32TDI
TDI tech píše:Vtom pripade neviem co riesis sak stym nejdes na zavody. Vykasli sa na tie cinske sracky a kup si poriadne origo koncernove brzdy 312/256 z RS / Cupra a pod. a mas vyrieseny problem. Ak by si chcel viac tak potom 334mm z GIV R32 (ale cena novych kotucov a dosticiek ta vylieci z tvojej rozpravky (noteeth) ).
Jestli si četl moje příspěvky tak víš oč mi jde a kupovat kotouče na R32
za 10 000,- je moc to já vím.

Koukal si na web na ty Compbrake brzdy co si myslíš třeba ty za 23 000,-
bez desek bych řekl, že super price za to mám jen 2 kotouče na R32 a ty hlavně jsou hodně špatný nechci je nikomu hanit kdo je má, ale prostě je to jen koncern nic na vyšší zatížení.

Napsal: 05 črc 2009, 15:43
od Bóďa
Před 14 dny mi utekly předky z 996 GT2... :( To už je teda na výměnu hlavního válce, ale je to dílo! A tam by si kotouč 32mm dostal. A hlavně na to koupíš v pohodě těsnění, nebo třeba žluté Pagidy. :)
Z Porsche jedině Turbo, nebo GT2 ( 993-997 ). Ostatní jsou do tloušťky kotouče 30mm. Nebo ještě Cayenne ( 34mm ). :D

Napsal: 05 črc 2009, 17:11
od G3 tdi-gti
R32TDI píše:je vidět, že nevíš o čem mluvíš to, že jsou kovaný je dost důležitý alespoň pro mě (váhová úspora a pevnost), je znatelná
red][/color]
vym mam se hodne co ucit :) kdyz chces vahovou usporu,nepremyslel jsi ze vyhodis interier a budes sedet na prepravce od bananu????

Napsal: 05 črc 2009, 17:23
od R32TDI
G3 tdi-gti píše:
R32TDI píše:je vidět, že nevíš o čem mluvíš to, že jsou kovaný je dost důležitý alespoň pro mě (váhová úspora a pevnost), je znatelná
red][/color]
vym mam se hodne co ucit :) kdyz chces vahovou usporu,nepremyslel jsi ze vyhodis interier a budes sedet na prepravce od bananu????
dobře fajn, ale každej řeší váhu elektronů kde je rozdíl v matrošu uplně stejně důležitej a hlavně na brzdách dle mého by se na materiálu šetřit
vážně nemělo jde tu o život a každej metr dobrej a to ovlivníš ak váhou tak kvalitou pístků/destiček/kotoučů klidně mě oprav...

Napsal: 05 črc 2009, 17:37
od G3 tdi-gti
elektronů kde je rozdíl v matrošu uplně stejně důležitej a hlavně na brzdách dle mého by se na materiálu šetřit
vážně nemělo jde tu o život a každej metr dobrej a to ovlivníš ak váhou tak kvalitou pístků/destiček/kotoučů klidně mě oprav...[/quote]

nerikam ze by se nemela setrit vaha,ale zvazovat jestli lehky kotouc od nejakyho vyroce ktery vyrabi barevny trmeny podle nalady nebo kus kvalitniho materialu,si nemyslim ze je vhodny,

Kvalita desticek a prumer pistku je vec jina protoze aspon 4 pistkove trmeny jsou kazdej jinej a prumer pistku byl pro me dost dulezitej ty moje trmeny maji 4x 40.5mm a coz by meli myt 2x vetsi pritlacnou silu na desticky nezli koncernove 57mm
Moje trmeny vazi vcetnne desticek cca 4kg a kazdy kotoc cca 7.5kg original novy Ate 321mm