Mam takovy problem. Obcas, nekdy jednou za 200km, nekdy to vydrzi i trebas pres 1000km, temer vyhradne pri jizde do kopce na vyssi stupne (jednou se mi to stalo na trojku, ale jinak 4, nejvice 5 nebo 6) se mi na maxidotu objevi Motor do dilny! a motor se prepne do nouzaku. Zastavim, vypnu zapalovani, zapnu, nastartuju a zase dobry.
Napichnul jsem to na VAG a ten hlasi:
000665 - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno
P0299 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 11
Počítadlo resetů: 32
Kilometry: 138916 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.07.22
Čas: 18:32:23
info o závadě:
Otáčky: 2112 /min
Kroutící moment: 264.0 Nm
Rychlost: 92.0 km/h
72.54 %
Napětí: 14.24 V
Tlak: 2343.0 mbar
Tlak: 1895.7 mbar
Po procteni kupy prispevku jsem se dostal k Lanyho testu turba viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Prikladam logy:
Kanal 11

Kanal 3 + 11

Pokud jsem to dobre pochopil, tak by na prvnim logu melo byt tmave cervene pozadovana/idealni hodnota tlaku a svetle cervene skutecna (btw cim je vlastne merena??) Je to pri 3. stupni od otacek 1200 do 3150. Skutecny plnici tlak je teda o dost nizsi, max. rozdil je temer 1bar. To asi neni uplne dobre ze? Mate nekdo tucha, cim by to mohlo byt?
Na druhem obrazku jsem pridal i mereni na kanale 3 - vahu ale ty hodnoty mi pripadaji OK, namerena hodnota vahy se temer shoduje s pozadovanou, teda mozna az moc, nevim ci to muze opravdu takhle sedet.
Jeste doplnujici dotaz, co je to ta lambda, co mi to vypisuje v % k hodnotam otacek, pozadov. tlaku a skutecneho tlaku na kanale 3 ?
Diky moc za pomoc.
Metla