Stránka 1 z 3

Přestavba 1,9 74 za 96KW

Napsal: 27 srp 2009, 06:31
od dezire
Měl bych otázečku, koupiljsem již motor ASZ a chtěl bych ho narvat do mé 74Kw chudinky Fabie.

Máte s tím někdo zkušenosti?

Co vše budupotřebovat?

Budupotřebovat něco z toho motoru - mám jen motor, vstřiky turbo - ostatní ze 74kw.

Díky za radu

Napsal: 27 srp 2009, 08:42
od Smoke
nebylo by jednoduší přehodit jen trysky a turbo? + chip?

Napsal: 27 srp 2009, 11:22
od marena tdi
tez se mi to zda zbytecne.udelej to jak pise Smoke.

Napsal: 27 srp 2009, 12:38
od Forest
Kdyz uz ma motor pripraveny? Proc to neprehodit, vzdyt se to vyplati - takhle muze jeste stary agregat prodat a pritom mit pod kapotou neco, kam muze bez starosti rvat kone.

Jen by bylo vhodne napsat o jakou cilovou hodnotu tykajici se vykonu a krouticiho momentu Ti jde, aby ten ASZ opravdu nebyl zbytecny.

Napsal: 27 srp 2009, 13:59
od Bóďa
Hlavně aby to byl ASZ do Fabky- kvůli olejovému filtru...

Napsal: 27 srp 2009, 17:46
od dezire
No chtěl bych z toho tak 220 - 240ps, uvidíme jak vyjdou financ.
Právě kvůli tomu výkonu jsem se tu někde dočetl, že ten motor má lepší mazání a celkově víc vydrží.
Nevíte někdo jaký tam je opravdu rozdíl?

Proč z Fabie? To popř z Passata má filtr jinde?

Napsal: 27 srp 2009, 17:49
od Jims1
pochopil sem dobře že na ASZ 74Kw chceš vytáhnout 220_240 PS???

Napsal: 27 srp 2009, 17:59
od dezire
ASZ je 96KW nebo se mýlím?

Napsal: 27 srp 2009, 18:13
od Jim
ASZ je 96kW verze, ATD je 74kW...alespoň ve Fabiích to tak je...

jinak výměnu motoru rozhodně doporučuji, pokud z toho chceš dostat tolik koní...

Napsal: 27 srp 2009, 18:37
od Huml
olejovej filtr u Octy nebo u Passata je jinej a nejde to přehodit, protože jsou jiný bloky, jen z Fabky nebo Sharana

Napsal: 27 srp 2009, 19:06
od superb10
s coho ten motor mas? s OI do fabie das

Napsal: 27 srp 2009, 19:12
od Huml
motor tam jde, ale kdyby chtěl, aby to nebylo poznat, při letmým pohledu, tak může použít jen z tý fabky nebo šarika

Napsal: 27 srp 2009, 19:14
od dezire
Je to motor ASZ tedy z Fabky RS
Jo s tím filtrem, jaký by byl problém popř ho tam nechat z toho passata? Jen tak pro zajímavost - až se mi tento rozsype :-)

Napsal: 27 srp 2009, 19:15
od Fantik
Z OI ti ten držák filtru leze do chladiče a je potřeba dat držák silentbloku co je u rozvodů a tušim i plasty rozvodů přehazet.

Napsal: 27 srp 2009, 19:44
od superb10
Fantik píše:Z OI ti ten držák filtru leze do chladiče a je potřeba dat držák silentbloku co je u rozvodů a tušim i plasty rozvodů přehazet.
to je pravda staci mala uprava hadic klimatizacie a vymena krytou rozvodu a je to ;)