Výfuk... ...již asi po tisícáté!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Výfuk... ...již asi po tisícáté!

Příspěvek od rici.houba »

Vím,že se tady toho napsalo již mnoho,přečetl jsem snad všechno. Po delším váhání se ale osmělím a zeptám se! Co se stane,když vyříznu KAT a nahradím jej trubkou. Totéž mám v plánu udělat i s koncovým tlumičem.
Zajímá mě co na to hlučnost,smrad (emise neřešim),spotřeba a hlavně životnost motoru. Neztratí protitlak??? Nebude to spíš na škodu něž plus???

Jedná se o FRS,zatím jen soft DP. Do budoucna se chystá hybrid a podobný věci,ale to až časem...

Předem díky...
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

odděláš kat- bude smrdět jak ávia, ale při větším turbu asi nezbytná věc
koncovej tlumič, jezdím tak a není to zas tak hrozný (např, jak kuchlej beneli), spíš si to uvědomíš v noci nebo v kopci. někdy mě to vadí, někdy OK, proto mám i origo a výměna je na 5min ;)
ale čím větší turbo, tím to bude hlučnější
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

smrad alá Avia mi snad tolik vadit nebude... spíš mi jde o to,jak se to bude chovat v podstatě na seriovym motoru (jen ten soft). Předevšim o hluk,spotřebu a životnost motoru...

Takže roura od turba dozadu v pohodě?
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Kat jen vymlat trubkou a vysip kdyz navařis trubku tak bude reznout a zachvilku ti to upadne cele.Zbytečné sraní s navařováním trubky.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

v plánu je v podstatě nerez potrubí. Ale pořád mi ještě nikdo neřekl,co na to spotřeba a životnost motoru??? :?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

rici.houba píše:v plánu je v podstatě nerez potrubí. Ale pořád mi ještě nikdo neřekl,co na to spotřeba a životnost motoru??? :?

bez vlivu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

:D ...tak to rád slyším... (noteeth)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

A ma to nejaky vyznam?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ze by lepsi a vetsi pruchodnost spalin? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...pevně věřím,že význam to má!!! (noteeth)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

ja som nic nezaznamenal ;) akurat vacsi smrad
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

rici.houba píše:smrad alá Avia mi snad tolik vadit nebude... spíš mi jde o to,jak se to bude chovat v podstatě na seriovym motoru (jen ten soft). Předevšim o hluk,spotřebu a životnost motoru...

Takže roura od turba dozadu v pohodě?
Podla toho comu hovoris v pohode... ja som to tak mal (bez koncoveho tlmica) zhruba 10 min, hned potom isiel naspat. Rachot ako hrom :D Na volnobeh to po ustaleni prudu vzduchu po nastartovani este celkom slo, malo to taky celkom funny brum, ale s rastucimi otackami to bolo rachot a piskanie ktory bol podla mojho zvukoveho vkusu nestotoznitelny s beznou premavkou.... a najvacsi bonus bol zvuk turba pri preradovani - ten blow-off efekt ked turbo prepustalo pretlak do vyfuku som fakt necakal (noteeth) Podotykam ze mam seriovy TDI vyfuk a KAT off - a hlucnost sa zdvihla len mierne, ale hola trubka od turba do zadu je ozaj silne kafe. Okrem obrovskeho narastu hlucnosti som pozoroval mierne zlepsenu reakciu na plynovy pedal v nizkych otackach (pod hranicou mapy plniaceho tlaku). Bolo to tak 10 min a jazdil som len medzi budovami v areali (do mesta mi s tym bolo fakt trapne ist), takze ti neviem zodpovedne povedat co to urobilo s krutiacim momentom vo vyssich otackach - ale podla vsetkeho by to malo mat ten efekt, ze krutiaci moment je zospodu nizsi (turbo sa ti plni pomalsie) ale zase pada pozvolnejsie (je lepsi vyplach takze je mensi protitlak). Vsak vyskusaj aj ty, v najhorsom to navaris naspat... tiez som neveril ked ma TDIPower odhovaral a musel si to sam vyskusat ;) Aspon budes vediet ze o nic neprichadzas.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Mám kuchlej i zadní tlumič,původně sem chtěl v jeho utrobách protáhnout trubku durch,ale po jízdě bez něho ( rachot jako kráva ) sem ho jen vykuchal. Je to ok,žádnej rachot skoro serie. :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Torgan píše:ja som nic nezaznamenal ;) akurat vacsi smrad
Ted zbyva jedina otazka - mas nejake vetsi turbo, ktere to vyzaduje? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

no,chlapi,tak to jste mi zase nasadili brouka do mozku! A co nechat kat a jen zadní tlumič nahradit trubkou (vím,opačný přístup než všichni ostatní)??? Nechi být nějak extra slyšet....


Nebo jinak: Co by jste doporučili,když jsem nucenej vyměnit zadní díl výfuku a serii už nechci??? Jde mi o to,abych nebyl až tak moc slyšet (může být hlasitější než serie),aby nevzrostla významě spotřeba a abych neuškodil motoru... ...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“