Stránka 1 z 2

p806-C evasion-F ulisse 1,9td

Napsal: 01 říj 2006, 19:42
od pumix
Tak to je můj nový výběr,odstavil bych staré toledo a koupil něco většího.Co vaše zkušenosti???

Napsal: 01 říj 2006, 21:27
od origoš
Mám Scudo 1,9TD tahle auta jsou všechna na jedno brdo a jsou dobrá. Já mohu jen doporučit.

Napsal: 04 říj 2006, 19:13
od pumix
moc se mi to líbí,ale mám strach ze složitosti...přece jen vw je vw...

Napsal: 04 říj 2006, 19:54
od Děděk
Složitosti bych se nebál,bych řekl,že to není o moc složitější než fauvé :D

Napsal: 04 říj 2006, 20:41
od ratas
origoš píše:Mám Scudo 1,9TD tahle auta jsou všechna na jedno brdo a jsou dobrá. Já mohu jen doporučit.
A jake jsou ty motory 1,9 TD? slysel jsem ze nejsou moc povedene,ze dost odchazi. Koupil jsem si C jumpy, tak se toho trochu bojim. I kdyz u ted me spis nez motor trapi strecha ktera je o kousek niz nez je obvykle - v nekterych mistech asi o 30 cm (noteeth) Ale kvuli tomu motoru uvazuju jestli si to nechat, nebo az se to opravi nebo prehazi do druhe kastle radsi poslat dal.

Napsal: 04 říj 2006, 22:50
od origoš
1,9tky jsou v pohodě, problémy jsou s 2,1TD. I přístupnost je u nich špatná.

Napsal: 30 lis 2006, 21:19
od kléma
origoš píše:1,9tky jsou v pohodě, problémy jsou s 2,1TD. I přístupnost je u nich špatná.
Mám dotaz co je za problémy s těmi 2.1. Dík za opověď. Já jsemtotiž zvolil tento motor,protože dle mého je1.9 na tohle auto slabota.

Napsal: 03 pro 2006, 21:40
od pumix
To origoš:Jaký jsou problémy s 2.1td? kolega má 1.9td a je z toho neštasný.kromě turba a hlavy má vše nové a stejně to nestartuje(P-406),od kroužku,svíček,vstřiku(Ten řídící byl pěkně drahej)Vetnilu na studenej start atd... Takže netěsnost motoru u 2.1 td a horší čerpadlo je relativě v pohodě.A co se týče přístupu, ruce mám orvaný stejně jak u 1.9td...

Napsal: 30 pro 2006, 12:58
od rfarsky
U 2,1td odcházeli hodně klínky na klice pro pohov olejového čerpadla a pak už je jenom kousek k přodření klínek stojí cca 1200,- a je s tím strašný sra.......Ale jinak bych ten motor zas tak neodsuzoval.

Napsal: 30 pro 2006, 19:19
od pumix
No už jse omezil výběr na vw (galaxi,alhambra,sharan)Přece jenom je to vw...

Napsal: 30 pro 2006, 19:49
od rfarsky
taky jsem vybíral mezi Alhambrou a Renaulltrm Grand Espace,zvítězila Alhambra vzhledem k dostatku náhradních dílů,ale ten rencek se mi líbí víc

Napsal: 30 pro 2006, 20:19
od pumix
rfarsky píše:taky jsem vybíral mezi Alhambrou a Renaulltrm Grand Espace,zvítězila Alhambra vzhledem k dostatku náhradních dílů,ale ten rencek se mi líbí víc
Tak to se ti nedivím,vypadá super,ale ty díly mě děsí...i když kupoval jsem před. nárazník na megana a stal 1500kč.tak zas tak zlé to není...

Napsal: 30 pro 2006, 20:49
od bubocbr
Na Renault Espace cena zadneho loziska : 12000.-sk a odisly po 60 000 km a okrem ineho sa to aj rozliepa (rofl)

Napsal: 30 pro 2006, 20:53
od pumix
bubocbr píše:Na Renault Espace cena zadneho loziska : 12000.-sk a odisly po 60 000 km a okrem ineho sa to aj rozliepa (rofl)
no fuj,ještě že se držím toho vw...,

Napsal: 01 dub 2011, 14:31
od tomtt
Rozhodně bych šel do Sharana (Alhambry,Galaxy) s motorem Tdi 81kW (nezničitelný motor)!
To auto má jen jednu jedinou nevýhodu - není v pozinku.
Jinak SUPER AUTO!!!