Stránka 1 z 1
2.0Tdi 103kw BMP?
Napsal: 02 říj 2009, 08:12
od BBS
Zdravím všechny,mám problém kdysi jsem myslel že doženu kamaradove porsche a chvili jsem to držel na 240km/h a pak me to hodilo do nouzaku,motor jsem vypnul zapnul a od té doby už to nebylo ono,NASPODU ju motor takový bez života a hlučný!Nevíte co s tím?
dík za každou radu.Je tam uprava orig.ABT na 126kw.model 2007,jedno vačka
Jo a na diagnostice se obevila sporadicka chyba tlaku,dal sem nový měnič tlaku uplně nové turbo
Napsal: 02 říj 2009, 12:44
od fabiátor
Co takhle navštívit ABT ať se na to podívají ? Nebo to naloguj a pošli.
Napsal: 02 říj 2009, 13:55
od BBS
softwar mam origo a na bar co jyneho je to stejne.Prostě při zátahu je tam velká prodleva.....???
Napsal: 02 říj 2009, 14:25
od fabiátor
rikas prodleva ? nejsem si uplne jistej ale nemas nahodou filtr pevnych castic ?
Napsal: 02 říj 2009, 18:15
od cosby
bmp jednovačka má DPF
Napsal: 02 říj 2009, 22:58
od dist01
jinak podotknu ma tam komplet udělany motor nová vačka vstřiky turbo vaha ventil na turbo reakce na plyn je taková že při přeřazování sešlápneš plny a 3 sekundy nic silně zasviští turbo nez dosáhne plnyho tlaku a pak
to jede. soft jsem zkošel davat origo a dělá to pořát
Napsal: 02 říj 2009, 23:01
od dist01
logoval jsem to ale nějak jsem jsi to neuložil musime to udělat znova
Napsal: 03 říj 2009, 07:56
od BBS
To právě nikdo neví jestli je problem s pdf..?
Napsal: 03 říj 2009, 08:26
od fabiátor
BBS píše:To právě nikdo neví jestli je problem s pdf..?
Pokud to máš čipnutý na ten výkon co píšeš a máš DPF, tak ta prodleva může být DPF, kterej podle stavu zaplnění tahá za drátky v ŘJ a omezuje naftu, nejcitelnější je to v oblasti maxima toč. momentu, cca 2000 ot/min.
Vzhledem k tomu, že nepíšeš kolik to má najeto, nedá se říct jestli je DPF kaput, ale skoro bych to na něj šacoval. Stav zaplnění se dá zjistit diagnostikou, stejně jako aktivace dodatečné regenerace.
Napsal: 03 říj 2009, 10:58
od BBS
189000km,a stav zaplnění je 0,00%,to je právě to....?
Napsal: 03 říj 2009, 14:10
od fabiátor
BBS píše:189000km,a stav zaplnění je 0,00%,to je právě to....?
to ze neni podle diagnostiky zaplnenej nemusi pri tom km probehu nic znamenat, protoze ten filtr uz je davno za zenitem svoji zivotnosti
posli ten log jinak se dal nepohnem
Napsal: 03 říj 2009, 16:48
od dist01
ale je me divne že to ma 0,0 procent že jsem aj po regeneraci nikdy neviděl 0,0procent vždyzky tam byly tak 3 procenta
Napsal: 05 říj 2009, 07:51
od BBS
Ted jsem najel 800km v kuse v pravydelných otáčkách 3200o/min a je to o poznání lepší,že by proběhla nějaká regenerace?
Napsal: 12 říj 2009, 07:20
od BBS
Vyřešeno!!FAPOFF,Bystřici pod Perštejnem mě zbavili Filtru pevných částic.Auto jede jako utržené a spotřeba do 7,0l!před zásahem 9,2.Maximální spokojenost!!!
Napsal: 12 říj 2009, 22:41
od fabiátor
BBS píše:Vyřešeno!!FAPOFF,Bystřici pod Perštejnem mě zbavili Filtru pevných částic.Auto jede jako utržené a spotřeba do 7,0l!před zásahem 9,2.Maximální spokojenost!!!
no bodejt, neskrti ti to naftu takze mas lepsi prubeh kroutaku a nemusis tolik slapat na pedal, tak at slape
