
auto mierne tahne do prava pri akceleraci, pri ustalenej jazde je volant rovno ale jak sa prida tak zacne mierne tahat do prava..nejaky napad kde hladat chybu ?
Este by som podotkol ze auto je po geometrii ale dost fuserskej a aj po hodine hadania to neurobili poriadne, islo o odklon kola.
Tovarne hodnoty pre odklon su : -0.30 +/-0.3 a max. rozdiel L/P je tiez 0.3
Na geo nastavili odklon : L=-0.36 a P=-1.18 coz je zjavne mimo toleranciu, kedze auto ma po GO ram napravy (silentbloky,gumy na stabilizatore) a ram je mozne posuvat L/P na zavesoch prave kvoli tomu aby bolo mozne najst stred pre nastavenie odklonu. Kedze sa im na geo nepodarilo nastavit ten odklon, kaslali na to aj ked som x krat povedal ze staci povolit 4 19ky sroby a mierne posunut ram...Ich odpoved ze to oni nerobia, pre nich geo znamena asi len zbiehavost a poznamky typu ,,ci idem na tom zavodit,, radsej ani nekomentujem

Takze otazka znie, co moze sposobovat to tiahnutie do strany a ci je mozne ze to ma na svedomi aj ta geo (zbiehavost a zaklon su OK)