Stránka 1 z 20
bublinky v naftě
Napsal: 01 lis 2009, 15:34
od ČONR
Ahoj chlapíci,dnes jsem řešil bublinky v hadičce co vede od filtru k čerpadlu. Po přidání plynu tam letí bublinky a myslím že tím pádem mám i línější motor! Filtr jsem dával loni a dnes jsem čistil sací koš. Byl tam docela bordel a přícpaný zpětný ventil na vstupu do filtru. Po vyčištění bublinky stále!!!! Na volnoběh ok. Poradí někdo,kde hledat chybu?
Napsal: 01 lis 2009, 15:38
od midnight_man
"T" spätný ventil na filtri

Napsal: 01 lis 2009, 16:01
od kevino
midnight_man píše:"T" spätný ventil na filtri

staci vymenit gumycky
Napsal: 01 lis 2009, 16:02
od ČONR
100%? má to velký vliv na výkon? Pomaleji se mi dostává do otáček.
Napsal: 01 lis 2009, 16:03
od ČONR
kevino píše:midnight_man píše:"T" spätný ventil na filtri

staci vymenit gumycky
Gumyčky jsem dával s filtrem!!
Napsal: 01 lis 2009, 16:37
od titan0306
u každé O1 jsem viděl bublinky,záleží jak velké
Napsal: 01 lis 2009, 16:53
od ČONR
titan0306 píše:u každé O1 jsem viděl bublinky,záleží jak velké
cca 2mm jedna za druhou!!!
Napsal: 01 lis 2009, 17:52
od supermuf0090
ČONR píše:titan0306 píše:u každé O1 jsem viděl bublinky,záleží jak velké
cca 2mm jedna za druhou!!!
vcera jsem sledoval stejny jev na moji Galaxy filtr jsem daval pred cca 15.000km , ale zadny ubytek vykonu nebo problemy nepozoruju kdyz uz jsme u toho jak casto menite palivak
Napsal: 01 lis 2009, 18:22
od midnight_man
ja to mením celé...par krat som vymenil iba gumicky a bublinky neustali. po vymene celeho je to OK. ináč aj ja mam bublinky ale tak v intervale 3 sekund chodia, zevraj to robia aj stare hadice od filtra do cerpadla, a kazda mozna netesnost, aj sací koš kludne....No teoreticky tam nemaju čo hladať ale ako titan vravi je to časté.....Pocul som ze to ma vplyv na predvstrek hm...
Napsal: 01 lis 2009, 20:36
od Zdeněk M
midnight_man píše:ja to mením celé...par krat som vymenil iba gumicky a bublinky neustali. po vymene celeho je to OK. ináč aj ja mam bublinky ale tak v intervale 3 sekund chodia, zevraj to robia aj stare hadice od filtra do cerpadla, a kazda mozna netesnost, aj sací koš kludne....No teoreticky tam nemaju čo hladať ale ako titan vravi je to časté.....Pocul som ze to ma vplyv na predvstrek hm...
Každýh 60000km po 30000km odvodnit. Sem tam bublinka jit muže, proud bublin nikoliv, pokud auto dobre startuje za studena i po delsim staní, nejde o zavadu. V opacným pripade pricpanej sací kos.
Napsal: 03 lis 2009, 17:06
od ČONR
Když jsem dnes po jízdě vyndal to T na filtru,tak jsem vyděl jen papír ve filtru! Nafta žádná!! Při startování ráno se do čerpadla nahrne hromada bublin,auto chytne a trochu zaplácá. Po přidání plynu tam letí taky proud bublin. Auto jede,akorát se pomali dostává do otáček. Asi zkusim vyměnit filtr i s ventilkem a uvidím.
Napsal: 05 lis 2009, 08:33
od 67gtman
natlakuj cely palivovy system aspon na 2 bary a hladaj kde fuci
Napsal: 19 dub 2011, 13:37
od milansilvia
Ahojte riešim problém s bublinkami v nafte.Auto ráno naskakuje štýlom ,že treba pridržať kľučik aby naskočilo, tzv. už si myslím ,že naskočil ale ešte trošku musím pridržať kluč. Už som vymenil prepad. hadičky ,gumičky na tčku a celé téčko. Akurát čo som ešte neskušal je plavák v nádrži resp. sací kôš. Ževraj je v tom sacom koši nejaká gulička a že ju treba vybrať, je to pravda? Škodí to veľmi čerpadlu keď sasáva naftu s bublinami?
Napsal: 19 dub 2011, 14:24
od anydraj
Nekdy dela problem ten kovovy spoj mezi prohlednou hadici a pripojem na filtr.Trosku ho zlom a uvidis jestli se zlepsi nebo zhorsi.
Napsal: 19 dub 2011, 15:29
od milansilvia
Musím skusiť vyčistiť ten šrob na čerpadle, výstup z čerpadla. Neviem kde by to mohlo ešte tahať ten vzduch. Keby bolo zlé gufero na čerpadle tak by z neho čurila nafta tak gufero vylučujem.
Ako by sa prejavovalo odchádzajúce čerpadlo?