Stránka 1 z 4

Větší turbo??? Omega TDS

Napsal: 02 lis 2009, 07:02
od dawe2706
Ahoj dieseláci,mám spíš jen takovej dotaz..když mám budík na turbo a při cca 2500 otáčkách tlačí 1,4bar je to o.k.,ale se zvedajícími otáčkami tlak klesá zřejmě vlivem westgate až někde ke hranici 1 bar :-/
Problém by vyřešilo větší turbo aby stíhalo těch 6 hrnků krmit i ve vyšších otáčkách a neboo se s tím nedá nic dělat?? ...ale zase větší turbo = větší turbodíra :(
Zajímalo by mě jestli když na oktávu 66kw někdo namontoval 96kw turbo poznal nějakou větší turbodíru...

Napsal: 02 lis 2009, 23:12
od oldaf
1,4baru ti omega bez úprav nenatlačí-při tomhle tlaku ti to spadne do nouzáku. Já tlačím se seriovým turbem 1,6b a v pohodě. Ale mám to překopaný na mechaniku takže mě nic neomezuje. V tahu při 2000ot mám tlak 1,1b a zvedá se mi až do 3000tis to už mám 1,6b.

Napsal: 03 lis 2009, 18:23
od dawe2706
No serie to není.je tam chip a na turbu je přidaný na té tyčce u regulace.a je to měřený budíkem i na PC ..maximální tlak je 1,44 bar. když tam bylo 1,5 tak to do nouzáku padalo ,ale takhle je to o.k.
Ty máš taky omegu?
a jakej máš tlak při cca 4000tis? pořád Ti séroiový turbo stíhá natlačit 1,6? a nebo to taky padá?
A jak jsi na tom turbu přidal?? taky tou tyčkou?

Napsal: 03 lis 2009, 18:44
od oldaf
Já si nevšiml že máš v podpisu napsanej čip :) Já mám tenhle motor v BMW, tlak mám už od zhruba 3000ot 1,6 a dál pak nestoupá a ani nepadá, záleží kolik mám přidáno nafty na čerpadle, turbo mám přitáhlý na tyčče, asi kdybych tam přidal víc nafty tak by i ten tlak možná vylezl výš ale víc přidat nemůžu protože pak už mám vysokej volnoběh a nestáhnu ho ani na dorazu. V čerpadle mám ještě upravenej přidavač nafty co reaguje na tlak z turba a teď testuju nový vstřikovací trysky z mercedesa jsou o něco větší a hlavně nové za pár korun na rozdíl od těch co se dávaj do těhle motorů.

Napsal: 03 lis 2009, 19:41
od netopier
to ze ti pada tlak nieje vobec tym ze by turbo nestihalo .
je to tym , ze ti to reguluje wastegate aby sa turbo nepretacalo. ked mu odstavis regulaciu uplne tak bude tlacit donekonecne ale velmi sa nepovozis :)

Napsal: 04 lis 2009, 06:15
od dawe2706
oldaf píše:Já si nevšiml že máš v podpisu napsanej čip :) Já mám tenhle motor v BMW, tlak mám už od zhruba 3000ot 1,6 a dál pak nestoupá a ani nepadá, záleží kolik mám přidáno nafty na čerpadle, turbo mám přitáhlý na tyčče, asi kdybych tam přidal víc nafty tak by i ten tlak možná vylezl výš ale víc přidat nemůžu protože pak už mám vysokej volnoběh a nestáhnu ho ani na dorazu. V čerpadle mám ještě upravenej přidavač nafty co reaguje na tlak z turba a teď testuju nový vstřikovací trysky z mercedesa jsou o něco větší a hlavně nové za pár korun na rozdíl od těch co se dávaj do těhle motorů.
A jaký mají označení ty trysky? Já nad něma taky uvažoval,ale bylo mi řečeno,že na to větší asi neseženu :x
A měl jsi to na brzdě?
Já na čerpadle taky mám přidaný,ale na tom elektronickým moc přidat nešlo...ale i takk too jde poznat.

Napsal: 04 lis 2009, 06:51
od dawe2706
netopier píše:to ze ti pada tlak nieje vobec tym ze by turbo nestihalo .
je to tym , ze ti to reguluje wastegate aby sa turbo nepretacalo. ked mu odstavis regulaciu uplne tak bude tlacit donekonecne ale velmi sa nepovozis :)
Já si to myslel..... bez regulace to nejde...padá t do nouzáku :x a je škoda,že ten wastegate to až takhle "omezuje"
Myslíš,kdyby se dalo o něco větší turbo i regulací,že by ten tlak tak moc nepadal? mě se ten pád až na 0,9bar nějak nezdá :(

Napsal: 04 lis 2009, 13:17
od netopier
stale nechapes :)
keby si upravil software, tak by ti to do nudzaku nepadalo aj keby si tam mal 2bary. potom by si mohol spekulovat s nastavenim regulacie a tak , ta regulacia ide priamo z motora ci cez el.mag. ventil? v tds sa nevyznam.

Napsal: 05 lis 2009, 10:05
od dawe2706
Je tam klasická mechanická regulace na turbu s odfukem do výfuku wastegate
Za upravení softu chcou 10000,- a to fakt nedám (wallbash)

Napsal: 05 lis 2009, 22:01
od netopier
mechanicka regulacia znamena hadicka priamo zo sania do plechovky na turbe?
cerpadlo je tiez mechanicke?
ak hej, tak ojeb cidlo tlaku :D

Napsal: 06 lis 2009, 06:12
od dawe2706
No právě,že je čerpadlo elekrický :x mít mechaniku,tak nic neřeším...
Ta hadička vede přímo z turba (tlakové části) do plechovky.
Na tím čidlem jsme taky přemýšleli,ale ono jednotce neudává hodnoty v ohmecha,ale vedou tam tuším 3 dráty.nevím,jak bych ho oblbl.

Napsal: 06 lis 2009, 12:52
od netopier
nastudovat, ojebat :))))

Napsal: 08 lis 2009, 19:57
od dawe2706
Noo ale stejně by to asi nebylo ono... čerpadlo musí přidávat naftu v závislosti na tlaku a kdybych to ojebal,tak by to asi nebylo to pravý ořechový (wallbash)
No nevím...spíš přemýšlím na předěláním na mechanický čerpadlo. To si pak už můžu přidat,kolik budu chtít. No uvidím. :?

Napsal: 08 lis 2009, 20:07
od Tomas.cz
Kolik to turbo tlačí v sérii?

Napsal: 08 lis 2009, 21:45
od dawe2706
myslím,že kolem 1,1-1,2 bar. A tak je škoda,že i při takovým relativně malím nárustu tlaku už to padá do noužáku (wallbash)