Stránka 1 z 9

TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..

Napsal: 09 lis 2009, 12:02
od radeksk
Cavte chalni ,som tu novy neviem presne ako to tu funguje ale snad mi poradite.. Mam VW2.5tdi 96kw multivan motor AXD ma taky problem:mam najazdenych 220tis km o odislo mi turbo dal som spravit repas turba no po 2500km ho zas slak trafil.. dal som to znova repasovat,ale uz sme hladali pricinu,ze preco asi,tak som dostal tip,ze je treba aj vymenit olejove cerpadlo,cize som ho vymenil,teraz som znova najazdil 2500km a zas to iste.. Viete mi prosim poradit,kde je problem...

Napsal: 09 lis 2009, 12:24
od pmmoto
Jde o to co na něm odchází, má zničené lopatky, nebo se zadře..??? :?

Napsal: 09 lis 2009, 12:32
od radeksk
Tak ani neviem.. prvy krat zacalo strasne šuštat,tak ticho no a nakoniec dym,strihlo osku,no teraz to este nieje demontovane, ale ked nastartujem ,tak strasne v nom šušti

Napsal: 09 lis 2009, 12:34
od radeksk
No ano a malo znicene aj lopatky,ale to si myslim,ze sa znicili tym,ked strihlo tu osku..

Napsal: 09 lis 2009, 12:40
od flekyc
serie nebo chip ? co vedeni vzduchu ? nemas nekde diru kde by ti to ufukovalo ? zkus ten okruh uzavrit a kompresorem nafouknout, jestli to nekde neutika. co ten repas ? kdo to delal ? bylo to udelany poradne ? vyvazeni apod ? trosku se rozepis, jinak se to tezko eliminuje.

Napsal: 09 lis 2009, 12:51
od radeksk
Tak repas bol robeny v polsku ,velmi dobra robota,vybyzene atd...auto fungovalo ako hodinka odkedy mi menili vyfukovu prirubu bola prasknuta ta ju zavarili ,plochy pekne vybrusili ,no a popri tom povedali ,ze turbo je dost zaolejovane-zamastene z vonku ta aby som ho dal spravit,kedze je vsetko rozobrane ,ta popri jednej robote aby sa spravilo vsetko.. a odvtedy sa to drbe po kazdych 2500-3000km jazdim s tym väcsinou dlhe trasy do nemecka... cize u nas velmi malo.. auto je chipnute robili to v nemecke take som kupil.Ked som auto kupil ,tak malo najazdenych 114tis km Ja som na tom spravil nejaku stovku a bez problemu fungovalo

Napsal: 09 lis 2009, 13:20
od pmmoto
radeksk píše:No ano a malo znicene aj lopatky,ale to si myslim,ze sa znicili tym,ked strihlo tu osku..
Jestli ti to strihlo osku, tak ti to asi nemaže ne, takže kontrola okruhu mazání turba...

Napsal: 09 lis 2009, 13:24
od radeksk
No spravilo by to az po 3000km? preco nie hned.. npr po 500..? ja sa len pytam uvazujem .. neodporujem ,ale dakujem za kazdy namet.. kazda rada sa ceni posledny pripad sa mi stal vcera... este to nieje rozobrate je to na aute,ale je pocut ze turbina sa stale toci...

Napsal: 09 lis 2009, 13:30
od pmmoto
Dlouhý trasy, chipnutý, Německý dálnice: to určitě nejezdíš 130 co??? Necháváš to chvilku na volnoběh schladnout, nebo tomu dáváš kudlu, pak zastavíš na WC vypneš , zapneš a zase kudla..... ;)

Napsal: 09 lis 2009, 13:40
od radeksk
By si sa cudoval ,ale auto sa snazim setrit.. neturujem ho ked nieje zohriaty a tiez ked robim prestavky ,tak ho ani nevypinam...nech si klepe.. nema zmyslel ho vypnut usetris deci nafty...??...ale dakujem aj za tento nazor.. snaha sa ceni..

Napsal: 09 lis 2009, 15:00
od misoVW
vzdy ustrihlo osku? Na vsetkych troch? Skontroluj mazaciu trubku turba, ci nie je pripchata. Dalsia vec, ci pri montazi turba zalial mechanik turbo olejom :?

Napsal: 09 lis 2009, 15:13
od radeksk
Nie ,osku strihlo len na tom druhom,teraz to len šušti...no zalial mechanik turbo pred namontovanim.. a s tymi hadicka mi je to tak ze to v motore su kanaliky ktorymi je mazane turbo.. tam niesu hadicky.. aspon mi tak bolo povedane..

Napsal: 09 lis 2009, 15:16
od misoVW
jj, je to mozne. Tam niekde musi byt chyba.... musi byt niekde miesto, kde sa mera tlak oleja....

Napsal: 09 lis 2009, 15:20
od Andre
Každej , kdo ty turba, opravuje by ti měl říct proč se to stalo, někdy se to třeba nedá 100% určit, ale v drtivé většině případů ano.

Napsal: 09 lis 2009, 15:25
od radeksk
myslis,ze to bude tymi kanalikmi..???hmm... ale kebyze,boli upchate tie kanaliki,tak by to spravilo az po tolkych km...??