Stránka 1 z 4
Používá někdo nebo má zkuženosti s METALTEC - 1® ?
Napsal: 19 pro 2009, 11:56
od CATDAVID
Má někdo zkušenosti s tímto produktem?Dočetl jsem se,že jsou aj nějaké napodobeniny.
Mám ho doma,tak jsem zvědavej co to udělá s motorem.
http://www.metaltec-1.cz/new/index.html
Napsal: 20 pro 2009, 18:57
od Marek77
Mám osobní zkušenost s přípravkem MILITEC-1, což bylo baleno v naprosto stejné krabičce a pravděpodobně to bude od stejného výrobce.
Před 12 lety jsem to dával do Escorta 1,4i, protože žral olej. Během ujetí 5000 km se spotřeba oleje snížila z původního litru na tisíc km téměř na nulu a nebylo nutné mezi výměnami dolévat. Mírně se zvýšily kompresní tlaky (asi o 1 Bar).
Napsal: 20 pro 2009, 20:06
od CATDAVID
Marek77 píše:Mám osobní zkušenost s přípravkem MILITEC-1, což bylo baleno v naprosto stejné krabičce a pravděpodobně to bude od stejného výrobce.
Před 12 lety jsem to dával do Escorta 1,4i, protože žral olej. Během ujetí 5000 km se spotřeba oleje snížila z původního litru na tisíc km téměř na nulu a nebylo nutné mezi výměnami dolévat. Mírně se zvýšily kompresní tlaky (asi o 1 Bar).
Tak to jsi měl možná štěstí,protože jsem se dočetl,že ten MILITEK-1 bylo falešné balení.Otázka,ale je co se do těch lahviček dávalo,když ne origo USA.
Je to popsáno zde:
http://www.metaltec-1.cz/new/oz_zcizene ... odeji.html
Napsal: 20 pro 2009, 20:24
od Tomas.cz
Osobně bych to tam zbytečně nelil.
Napsal: 20 pro 2009, 20:31
od CATDAVID
Tomas.cz píše:Osobně bych to tam zbytečně nelil.
Taky názor,ale má to snížit tření a zlepšit mazáni u studeného motoru atd,atd.....
Až to tam naleju,tak dám vědět.

Napsal: 21 pro 2009, 07:48
od Marek77
Mně tenkrát říkali, že je to švýcarský výrobek.
Jinak já tyhle přípravky ve svých motorech nepoužívám, protože si myslím, že pokud je motor dobrý, není to potřeba a pokud má motor problém, je třeba jej řešit jinak než vyhazováním peněz za tyto "zázračné" technologie. Ten Escort byl jedné známé, takže jsem to neplatil, jinak tyhle věci moc v lásce nemám, i když třeba fungují.
Napsal: 21 pro 2009, 19:35
od CATDAVID
Až budu mít nějaké zkušenosti napišu.

Napsal: 21 pro 2009, 19:45
od Ladas
už na závodech se říkalo co v motoru nejni to tam kouzelná lahvička nenalije ale když se podíváš po 24 hodině na tv tak ti ukážou jak jde jezdit s zázračným přípravkem úplně bez oleje tuším Horst Fuchs nebo tak nějak

Napsal: 21 pro 2009, 19:48
od CATDAVID
Ladas píše:už na závodech se říkalo co v motoru nejni to tam kouzelná lahvička nenalije ale když se podíváš po 24 hodině na tv tak ti ukážou jak jde jezdit s zázračným přípravkem úplně bez oleje tuším Horst Fuchs nebo tak nějak

Jj,někde jsem to viděl

Co už,mám to doma,tak uvidím jestli to nějak pocítím na chodu motoru.
Napsal: 21 pro 2009, 19:59
od Ladas
no z vlastní zkušenosti ti povím že v šáde 120 která blbě chytala a měla za sebou cca 300tis jsme to tam z prdele cákli myslím že to byl Xeramic a po půl hodině měla volnoběh místo 700 1100!!! auto dá se říct ožilo a přestalo požírat olej chodila neskutečně až to tý doby co při převážení dvousloupáku se rozhoupal vozík a utrhalo to vzadu šavle ale jinak to byl drak jako prase s tím sajrajtem to nalítalo asi dalších 80tis a pak se z toho stalo takový místní posunovadlo ale žlepšení bylo poznat už jen tím že se musel stáhnout volnoběh

Napsal: 22 pro 2009, 10:53
od Golfisko
Hele klucí našel jsem další volovinu..., už to někdo nalil do auta či má nějaké zkušenosti?
http://olejoveaditivum.cz/
Já na tyhle věci nevěřím, stačí nehonit studený motor a měnit olej po 10t km

Napsal: 22 pro 2009, 12:25
od Marek77
Ladas píše:no z vlastní zkušenosti ti povím že v šáde 120 která blbě chytala a měla za sebou cca 300tis jsme to tam z prdele cákli myslím že to byl Xeramic a po půl hodině měla volnoběh místo 700 1100!!! auto dá se říct ožilo a přestalo požírat olej chodila neskutečně až to tý doby co při převážení dvousloupáku se rozhoupal vozík a utrhalo to vzadu šavle ale jinak to byl drak jako prase s tím sajrajtem to nalítalo asi dalších 80tis a pak se z toho stalo takový místní posunovadlo ale žlepšení bylo poznat už jen tím že se musel stáhnout volnoběh

Můj známý má naprosro stejnou zkušenost se SLICKem. Nalil to do motoru v Erku, který byl upravený. Dostal totiž reklamní vzoreček od nějakého dealera za větší odběr tohoto zázraku.
Po nalití do motoru se mu volnoběh taky o dost zvýšil, takže během tisíce kilometrů musel několikrát přelaďovat karburátor. Jelo mu to o poznání lépe a spotřeba šla o litr dolů. Byl spokojený.
Po nějakém čase mu praskla tlaková hadice od chladiče oleje. Utekl mu všechen olej. On s autem dojel bez oleje asi 8 km k bráchovi na barák, kde vyměnil hadici, nalil nový olej a zkusil jezdit, co to udělá. Paradoxně to neudělalo nic - motor jezdil jako předtím, komprese stejná - tlak mazání stejný. Preventivně motor rozhodil, aby se přesvědčil, co to napáchalo za škody. Klika byla fialová - po povrchu všech sedmi čepů měla fialový povlak, který nešel ubrousit ani pilníkem (tak to bylo tvrdé - pilník poskakoval a na povrchu čepů žádné stopy). Tak tam dal jiné šály a jezdí dodnes. Podotýkám, že ten motor jezdil trvale při otáčkách 5000 - 7500 rpm a mazán byl olejem M6AD (jestli se tomu dá vůbec říkat olej).
Takže to asi fakt funguje.....
Napsal: 22 pro 2009, 12:44
od CATDAVID
Nejsem si jistej,ale SLICK je myslím na býzi teflonu,ale tohle je sintetický.
Dnes jsem to chtěl vyměnit,ale už mají zavřeno v mototechně a já zapoměl na filtr.

Napsal: 22 pro 2009, 17:18
od pasa
Pokud to auto máš rád tak to tam nelej,specielně s militecem jsem viděl motor kterej přišel o honování a ve finále se zadřel.Když je to na bázi teflonu tak ti to zasere kanály a ucle ti to mezery na kroužkách a pak se ti zapečou,druhej typ je ny bázi chloridů a fluoridů který za určitejch podmínek fungujou,jenomže chlor a fluor je hrozně nestabilní a vlivem teploty a oxidace se z toho stane kiselina a motor ti to rozežere,specielně to honování jde do pryč.Děje se to ale pozvolna takže když na to přídeš tak už je pozdě.Do oleje nepatřej žádný aditiva

Napsal: 22 pro 2009, 21:42
od CATDAVID
pasa píše:Pokud to auto máš rád tak to tam nelej,specielně s militecem jsem viděl motor kterej přišel o honování a ve finále se zadřel.Když je to na bázi teflonu tak ti to zasere kanály a ucle ti to mezery na kroužkách a pak se ti zapečou,druhej typ je ny bázi chloridů a fluoridů který za určitejch podmínek fungujou,jenomže chlor a fluor je hrozně nestabilní a vlivem teploty a oxidace se z toho stane kiselina a motor ti to rozežere,specielně to honování jde do pryč.Děje se to ale pozvolna takže když na to přídeš tak už je pozdě.Do oleje nepatřej žádný aditiva

Už jsem to psal a je to aj v odkaze nahoře,MILITEK-je falsa a nekvalitní kopie!Naštěstí jsem koupil origo METALTEK.
Dík,ale za upozornění.
