Stránka 1 z 2

rada ohledne hlavy

Napsal: 28 pro 2009, 12:19
od golfgti16v
zdravim vas odborniky potřebuji poradit dělam na svem sharanu hlavu je to motor tdi 110 ps AFN zjistil jsem,že je praskla tak jsem sehnal jinou ale je mi divne ,že ta původni má i při zavřenych ventilech stale trochu přesah taliř ventilu u te druhe jsou ventily když jsou zavřene trochu zapuštěne v hlave a ještě jedna věc u mé původni hlavy byla jen jedna pružina a na té druhé jsou dve můj motor byl ještě original vše původni nebude to nečemu vadit ? mám dat dvě pružiny nebo zase jednu ? diky za rady !!!! :)

Napsal: 28 pro 2009, 22:50
od golfgti16v
nikdo nic :o :)

Napsal: 28 pro 2009, 22:55
od Huml
ty pružiny jsou podle ventilů buď 8mm 2 pružiny nebo 7mm 1 pružina, ventily by měly lézt kousek ven, přesah by měl být do 0,7mm

Napsal: 28 pro 2009, 23:03
od origoš
Ty ventily zřejmě někdo brousil, důležité je, aby se hydroštely nedostaly na doraz.

Napsal: 28 pro 2009, 23:09
od golfgti16v
ventily jsou 7 mm. jak poznam jestli nejdou zdvihatka na doraz diky

Napsal: 28 pro 2009, 23:18
od origoš
Optrně z jednoho vytlačit ve svěráku všechen olej, aby šlo rukou zmačknout a pak dát do hlavy, položit tam vačku a zkusit vůli.

Napsal: 28 pro 2009, 23:24
od pafka
Obrázek
tohle je pro tebe důležité, rozměr -a-, hydra už zásadně nemačkám, raději pootáčet po nastavení rozvodů klikovkou a nechat je chvilku pomačkat od vačky

Napsal: 28 pro 2009, 23:33
od koco
Obrázek

Napsal: 28 pro 2009, 23:34
od koco
pafka bol rýchlejší, ale máš to v CZ.

Napsal: 28 pro 2009, 23:45
od origoš
To je všecno pravda, ale pokud je hlava stará, tak ji mohl třeba někdo rovnat, že byla prohnutá a tím pádem je sbroušená i nahoře a ta míra "a" nemusí sedět. Už jsem se s tím setkal, že hlavu s utopenými ventily sundavali z motoru, protože žádný ventil nezavíral.

Napsal: 29 pro 2009, 00:30
od tuner
Kdyby to brousili i nahoře tak by pak museli protahnout ještě i uložení vačky aby se nezadřela diky male vůli.

Napsal: 29 pro 2009, 00:54
od origoš
To se rozumí samo sebou. Když se hlava prohne, tak by "ohnutá" vačka praskla, tak je postup ten, že se sbrousí dosedací plocha, potom se sbrousí vrchní plocha a nakonec se špindlí protočí ložiska pro vačku na původní rozměr. Já to dělám jenom pro známé, ale jsou firmy, které to živí:
http://www.autopejsek.cz/co-delame#uloz ... ho_hridele

Napsal: 29 pro 2009, 08:58
od golfgti16v
diky všem za odpovědi zkusim změřit tu delku mezi ventilem a hlavou pak dam vědet je vidět, že jsou tu odbornici na slovo vzatí diky :)

Napsal: 01 led 2010, 20:56
od golfgti16v
tak problem vyřešen ty ventily opravdu někdo zapouštěl měřil jsem to a byli o 0,7 mm zapuštěny a ventily byli zkracene o 1 mm oproti originalu tak jsem si řikal že by to mělo fungovat a opravdu funguje motor zase frči ještě teplota mne trochu mate protože když tomu dam v kopci tak jde teplota přes půlku když povolim tak teplota taky trochu poklesne ale hadice krasně měké system neni vůbec natlakovany daval jsem take novou vodni pumpu a termostat co by to mohlo byt ?

Napsal: 01 led 2010, 21:06
od koco
Huml píše:ty pružiny jsou podle ventilů buď 8mm 2 pružiny nebo 7mm 1 pružina, ventily by měly lézt kousek ven, přesah by měl být do 0,7mm
Huml, dnes som rozobral svoju hlavu na AFN a sú tam 7mm ventily a 2 pružiny. A hlava je dolu prvý krát.