Stránka 1 z 2
Octavia II-nevypnou větráky chladiče
Napsal: 05 led 2010, 15:58
od ZuzaCBR
ahoj, mám problém s Octavií II rok 2004 1,9 TDI.když vypnu motor a vytáhnu klíček, tak mi sepnou ventilátory chladiče, čímž vybíjí baterku.Nemůžete mi poradit co s tím je? mechanik řekl, že je to buď nějaká pojistka nebo hlavní relé.díky
Napsal: 05 led 2010, 17:52
od zx6ninja
čidlo tlaku klimy..
Re: Octavia II-nevypnou větráky chladiče
Napsal: 05 led 2010, 19:37
od kevino
ZuzaCBR píše:ahoj, mám problém s Octavií II rok 2004 1,9 TDI.když vypnu motor a vytáhnu klíček, tak mi sepnou ventilátory chladiče, čímž vybíjí baterku.Nemůžete mi poradit co s tím je? mechanik řekl, že je to buď nějaká pojistka nebo hlavní relé.díky
vag ? pamat zavad ?
Napsal: 05 led 2010, 19:37
od kevino
zx6ninja píše:čidlo tlaku klimy..
no to tazko...
Napsal: 05 led 2010, 19:40
od Ladas
od kdy je tato závada?
Napsal: 05 led 2010, 19:46
od zx6ninja
kevino píše:zx6ninja píše:čidlo tlaku klimy..
no to tazko...
tak nevim jestli tazko nebo netazko ale už jsem kamarádovi jedno čidlo měnil.. a dělalo mu to samé!! taky to psalo chybu toho čidla...
nebo čidlo teploty na chladiči.. taky to tu někde bylo, psal to myslím cosby..
Napsal: 05 led 2010, 20:23
od mirdasR32
Čidlo teploty na chladiči hodí chybu na VAGu. Když sem to dělal naposled, tak běžel větrák pořád i při běžícím motoru a cca minutu po vypnutí klíčku přestal běžet. Stačilo vyměnit čidlo teploty na chladiči. Na druhou stranu sem taky celej větrák měnil kvůli tomu, že to úplně vytlouklo baterku. Má v sobě elektroniku. Asi se něco po....
Napsal: 05 led 2010, 20:32
od cosby
Už jsem to tu jednou psal.měl jsem tu samou závadu a bylo KO čidlo teploty vody na chladiči.
Napsal: 05 led 2010, 21:16
od kevino
cosby píše:Už jsem to tu jednou psal.měl jsem tu samou závadu a bylo KO čidlo teploty vody na chladiči.
ale nie cislo tlaku klimy ze ?
Napsal: 05 led 2010, 21:20
od cosby
Ne,vody na chladiči
Napsal: 05 led 2010, 21:29
od Lumír
Jestli jsi na to ještě nepřišel tak na 90% bych řekl že je tam vadný větrák na chkladiči je v něm totíž řj a ta je ve zkratu. A chove se to tak že ty vrtule jedou furt jako by byl motor přehřátý.Jde to najít i diagnostice , ale kde bych ti řekl až zítra a platí to pro diag DELPHI DS 100.
Napsal: 05 led 2010, 21:36
od váha
Lumír píše:Jestli jsi na to ještě nepřišel tak na 90% bych řekl že je tam vadný větrák na chkladiči je v něm totíž řj a ta je ve zkratu. A chove se to tak že ty vrtule jedou furt jako by byl motor přehřátý.Jde to najít i diagnostice , ale kde bych ti řekl až zítra a platí to pro diag DELPHI DS 100.
Ano může to být i ta jednotka,lae zkusil bych to čidlo vody levnější varianta

Napsal: 05 led 2010, 21:40
od cosby
čidlo jde taky diagnostikovat,ale co vím,tak jsem ho nenašli ve Vagu ale v řízených na VASU a ukazovalo mínusové teploty.Po odpojení se to chovalo stejně,taky to pořád běželo,ale může to být i větrák kde je ŘJ pro dochlaování
Napsal: 07 led 2010, 17:25
od dodiak
spoustanie ventilatorou moze sposobovat aj to cidlo tlaku klimatizacie,cidlo teploty vody,R.J vetraku,voda vo svorkovnici vetrakov
Napsal: 07 led 2010, 17:46
od Jurec
mrkni na venkovní teploměr,ten když nefunguje nebo ho odpojíš tak se rozběhnou vrtule...