Stránka 1 z 1
Passat B6
Napsal: 26 led 2010, 21:07
od Philll
Při jízdě mimo město (vyšší rychlosti) se mi teplota chladící kapaliny ohřeje na 90 stupňů Celsia, ale při jízdě ve městě nebo stání na křižovatce teplota klesá a klesne třeba až na 50 stupňů Celsia. Vyměnil jsem termostat, čidlo na teplotu, ale problém stále trvá. Prosím o radu. Děkuji
Re: Passat B6
Napsal: 26 led 2010, 21:34
od Power156
Philll píše:Při jízdě mimo město (vyšší rychlosti) se mi teplota chladící kapaliny ohřeje na 90 stupňů Celsia, ale při jízdě ve městě nebo stání na křižovatce teplota klesá a klesne třeba až na 50 stupňů Celsia. Vyměnil jsem termostat, čidlo na teplotu, ale problém stále trvá. Prosím o radu. Děkuji
a topí ti to?? když ti to kledne na 50 st ošahej hadice jak jsou teply/studený
Re: Passat B6
Napsal: 26 led 2010, 22:09
od kevino
Philll píše:Při jízdě mimo město (vyšší rychlosti) se mi teplota chladící kapaliny ohřeje na 90 stupňů Celsia, ale při jízdě ve městě nebo stání na křižovatce teplota klesá a klesne třeba až na 50 stupňů Celsia. Vyměnil jsem termostat, čidlo na teplotu, ale problém stále trvá. Prosím o radu. Děkuji
je to passat b6 ? alebo b5 facelift ?

Napsal: 26 led 2010, 22:34
od cosby
řekl bych že v takových mrazech je to normální
Napsal: 27 led 2010, 15:12
od Philll
Topí to dobře,hadice od termostatu a zpátečka od chladiče jso studený
Napsal: 27 led 2010, 19:59
od romco123
mam taky isty problem ako philll a termostat meneny pred 2 mesiacmi aj scidlom teploty a určite mi to mynuly rok nerobilo ked som dosiahol 90 stupnov tak ich motor držal aj na volnobech v meste a teraz mi teplota pada aj na volnobech aj pri jazde po meste tak neviem aka je pričina či to nebude špatnym termostATOM LEBO STALO DAJAKYCH 7 EUR
Napsal: 27 led 2010, 20:44
od pafka
tak si šáhněte na hadice, a je to snad jasný hned, jestli je termostat v hajzlu
Napsal: 28 led 2010, 14:44
od Philll
Hadice mám studený,ale nemám pod motorem ten plastový kryt. Má to stím něco společného?
Napsal: 28 led 2010, 15:08
od lubomt
vcera som jazdil mimo SK a boli tam teploty okolo -17 az -20st. Teplota stale 90st,bola buracka kamionov,stali sme na mieste cca 2hod a teplota stale 90st. takze mas 100% niekde problem. Chod k niekomu,kto sa tomu rozumie. Ale predpokladam,ze ked mas hadice do chladica studene,tak termostat je ok. Skorej by som povedal to cidlo,daj si pozriet naozajstnu teplotu na VAG, mne sa raz stalo,ze cidlo ukazovalo 50st,ale naozaj bola voda 90st