Stránka 1 z 1

hodnota předstřiku

Napsal: 03 úno 2010, 23:33
od michal600
má problém s předstřikem. zadám kanál 01, 04, 000
na druhém místě by mělo být číslo asi 55. toto číslo mi skáče od 52 až po73. je to prostě nepravidelný, nemělo by to dělat. poradte čím by to mohlo byt. Jedná o oct1 rv.99 1.9-66 AGR .
předem dík za každou radu

Napsal: 03 úno 2010, 23:46
od michal600
fakt nikdo neví

Napsal: 03 úno 2010, 23:51
od origoš
Může to dělat povolená řemenice na klice!!!

Napsal: 03 úno 2010, 23:57
od michal600
řemenice je ok. mohl by to dělat setrvák?

Napsal: 04 úno 2010, 22:34
od michal600
mohl by mi někdo prosím poradit stím předstřikem, proč to tak hapruje?

Napsal: 04 úno 2010, 22:39
od misoVW
zotrvak nie, skor cerpadlo.

Napsal: 04 úno 2010, 22:49
od michal600
žeby čerpadlo. Co by mohlo dělat bordel? přesuvník nebo něco jinšího? čerpadlo sem nikdy nezkoumal

Napsal: 05 úno 2010, 05:44
od rami
Placnu mozna blbost.
Nema se predvstrik merit v zakladnim nastaveni v TDI grafu ,tam je prece pak vypnuta ta regulace a vidi se kolik ten predvstrik je.

Napsal: 05 úno 2010, 08:16
od misoVW
jasne ze v zakladnom nastavenia a nie v meranych hodnotach. Ale nevieme kde to pozeral.

Napsal: 10 úno 2010, 18:18
od Tezmen
Jestli se nepletu tak hodnota má být 15 až 75 a taky kolísá cca o 6 stupňů , ale u tebe je to hodně, bylo to na zahřátým motoru? Koukni na naftu jestli nemá bubliny na přívodu do čerpadla a co otáčky taky kolísají? Hlavně na to koukej na tdi grafu nebo do základního nastavení v měřěných hodnotách je to orientační.

Napsal: 10 úno 2010, 18:21
od Ladas
bubliny,filtr,volnější řemen zkontroluj základní věci a změř to znovu v 01 04 000 při teplejším motoru a sděl nám údaj v poli9 ;)

Napsal: 11 úno 2010, 22:42
od michal600
Palivový filtr měněn- bublinky nejsou. Rozvody+ kladky měněny. Vstřiky-kontrola. Na diagnostiku se dostanu až v pondělí. Vím motor musí ohřátý, v poli 7 musí být mám tuším pod 75, to odpovídá 85 STUPNŮ.
Ráno při startu je motor hádavý, třepe se. něco jakoby by byl některý válec opožděný. asi po 20 secundách se uklidní. tak nevím. čerpadlo má najeto asi 250 tis. km. možná přesuvník v čerpadle nebo něco takovýho. Nebo 3 vstřik, kontroloval sem odpor.

Napsal: 13 úno 2010, 00:02
od automeda
Muže to být víc věcí...šel bych po přesuvníku je často přidřený a signál jehly vstřiku.....dále váha atd.....hlavně na TDI grafu a zahřáté...ale stejně je to velký výkyv....

Napsal: 13 úno 2010, 00:05
od automeda
Osciloskop na snímač kliky,kliky čerpadla,jehly vstřiku,cívky předvstřiku,váhy .....a uvidíš kterým směrem se vydat....