Stránka 1 z 2

fOCUS 1.6 TDCI S DPF

Napsal: 24 úno 2010, 20:10
od Gambller
Ahoj,mam problem,focus 1.6tdci s dpf filtrem,padlo turbo,tak se turbo vyměnilo ale motor nešel vytočit víc jak do 3000ot. a škubal,auto mělo 122000 KM CCA a diagnostika psala filtr DPF. tak se dal filtr dpf a auto jezdilo, najelo cca 12000km a občas začne auto například při předjíždění cukat a škubat,dělá to jen někdy, auto ukazuje že plní až 250. a v chýbách je filtr dpf-počet regenerací... a Přeplnování motoru. U jiné 1.6tdci bez dpf sme měřily plnění to je cca 200. ČIDLO TLAKU SME VYZKOUŠELY ALE BEZEZMĚN.

Napsal: 28 úno 2010, 19:43
od Gambller
nikdo neví,??

Napsal: 01 bře 2010, 20:15
od papouch22
neni to nejaky plavacek? chce to na ids. ale tyhle psa motory nejsou zase tak poruchovy na dpf maji to totiz sekundarne vstrikovany a ne do valcu pri vyfuku. aditivo jste dolejvali? jinak bych asi sel cestou zruseni tyhle (ne)ekologicky kraviny

Napsal: 01 bře 2010, 20:24
od Gambller
nene neni, eloys se dolejval. ids hlásí jen dpf překročil počet regenerací nebo nejak takle a přeplnování. jak se zruší ten filtr?

Napsal: 01 bře 2010, 20:31
od papouch22
vono tyhle 1.6 PSA jsou zbytecne slozity stroje elektronicky a navic mechanicky nedomysleny.vetsinou tak do 100000 fungujou a pak to zacina zlobit. hlavne lidi si tyhle auta kupujou i do mest a auto s dpf do mesta proste nejni. zlata 1.8 nafta lety osvedcena zkus kontaktovat www.fapof.cz nebo www.fapoff.cz jestli to umi

Napsal: 17 bře 2010, 19:09
od Gambller
Tak opět se focus řeší. Turbo se vymontovalo a odvezlo na proskoumání. přímo firmě ktrá turba vyrábí. Turbo melo naké moc máalé tolerance tak ho vyčistily a vše zalapovaly. aby se zvětšila tolerance. ale auto dělá stále různé kusi. Při zahřátem motoru a potřebě akcelerovat auto začne cukat a přestane jet.

Napsal: 08 zář 2010, 12:25
od ladisek
Přesně tuto závadu jsem řešil asi před rokem na autě kamaráda trvalo mi to sice měsíc ale auto jezdi dneska bez problémů.Nejprve mu dali nové turbo ve fordu potom odešel filtr DPF dával jsem novej za čas to ztratilo výkon a nešlo to do otáček a jedinou chybu to psalo DPF filt.A úplně náhodou jsem při diagnostice našel nenahrané dva vstriky.Nahrál jsem je a auto jezdí bez problému.Teď má najeto něco kolem 170000km.

Napsal: 08 zář 2010, 12:25
od ladisek
Přesně tuto závadu jsem řešil asi před rokem na autě kamaráda trvalo mi to sice měsíc ale auto jezdi dneska bez problémů.Nejprve mu dali nové turbo ve fordu potom odešel filtr DPF dával jsem novej za čas to ztratilo výkon a nešlo to do otáček a jedinou chybu to psalo DPF filt.A úplně náhodou jsem při diagnostice našel nenahrané dva vstriky.Nahrál jsem je a auto jezdí bez problému.Teď má najeto něco kolem 170000km.

Napsal: 08 zář 2010, 14:07
od joe
pri istych rocnikoch bol problem so SW v ECU motora.
preflashnutie riadiacky IDSkom to riesi.

cukani pri jizde

Napsal: 15 říj 2012, 09:43
od vita_k
Toto tema se ve velkem resi vsude. Kolisani vykonu 1.6 66/80kW pri rychlejsi jizde po dalnici i mimo. Kdyz se vypne klicek a hned jede, problem je pryc. Z toho se da rict, ze je to rezimem jizdy vyvolany zrejme spatnou regulaci neceho (turba, vstrikovani, skrtici klapky, egr, regenerace dpf). Vetsinou se to neprojevi zadnym DTC kodem, max nekdy prekroceny plnici tlak, jak to cuka nebo take chyba regulace cooler bypass pro auta s DPF.

Nasel jsem zajimavy prispevek, kde je zrejme, ze to neni zpusobeno turbem, vstriky ani EGR. V odpovedi je, ze je dobre zkontrolovat uniky podtlaku popr podtlakovy regulator.

Zajimal by me vas nazor jestli to muze byt regulatorem.
http://www.justanswer.com/uk-ford/66al4 ... turbo.html

Napsal: 15 říj 2012, 19:16
od dodi911
Skus flash ako pisal Joe , inak dpf sa resetovalo a tak isto aj hodnoty snimaca dif. tlaku?

flash ecu

Napsal: 15 říj 2012, 19:25
od vita_k
mam dpf venku, to by mi flashnuli a musel bych elektronicky vykuchavat znova :)

Nekdo muze rict, ze je to tou upravou na dpf, ale mozna je to pravda jen castecne. Ale delalo to predtim, dela to ted a dela to i u aut, kde dpf neni.

Nicmene by se dalo souhlasit, ze je to SW v jednotce, ktery za toto vlastne muze, ze to kolisa. Jednotka ma oscilace vykonu podchytit monitorovanim hodnot a aspon vyhodit chybu neceho. U me a ani u ostatnich postizenych se toto nestane. Chyby proste nejsou.

Napsal: 16 říj 2012, 06:56
od Brouk
pokud je na aute FAP off udelany v software nekorektne zadne DTC se ti neukaze protoze jsou smazene ale to neznamena ze i pri koreknne vypnutem FAP tam musi byt zavada ze .

cukani

Napsal: 16 říj 2012, 10:08
od vita_k
Jj, na tom jsme se spolu shodli pres SZ na checksum.cz, ze je to blbe udelane u meho auta. Probihaji totiz stale km regenerace. Stale se snazim sehnat puvodni SW me jednotky, abych se mohl za Tebou zastavit a zkusit znova a lepe. S tim jak mam nedobre udelany de-FAP, tak nejsem ten nelepsi pripad na reseni ztrat vykonu.

Ale tady to cukani je obecne i pro nemodifikovane 1.6 TDCI s i bez DPF ktere zacukaji a zadna chyba nevyskoci a clovek s tim ma jezdit dal. Toto chovani ma spolecne znaky, ale reseni zkousi bezuspesne kazdy jinak (vymena: turba, egr, vstriky, cerpadlo; ocisteni snimacu kliky a vacek atd). A nikde naznak nejakych vetsich uspechu.

Napsal: 16 říj 2012, 13:10
od jaykay
ja teda nevim, ale ja na mem P407 1.6HDI jezdim a necukam, cukal jsem jen pri nizkem zatizeni behem regenerace FAPu, ale po jeho odstraneni uz ani cuk, preventivne jsem udelal i EGR OFF