central octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
central octavia
Zdravím,mám problém s centralem,měnil jsem žarovku vnitřního osvětlení a přestal mi fungovat central a na přistrojovce mi nesvítí kontrolka otevřenych dveří,pojistky v pojistkovce jsou ok,hledal jsem dalši pojistky a nic nevíte nekdo co stim?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
To bubocbr: Mrkni sem, je to tu napsaný - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=246
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
Vies ono je to tak ten konfort tam niekto dorobil ale nejde to moc dobre ...ako zamykat to ide z von dobre ale vypinacom z vnutra sa nezavru vsetky dvere teda zavru ale hned sa jedny otvoria preto to chcem napichnut na VAG a aj ked ich zamykas z von klucom motorceky cvaknu 2x a ledka v dverach sa nerozblika mam podozrenie na niektoru riadiacku v dverach ale musim najskor na VAG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 648
- Registrován: 23 led 2006, 14:06
- Bydliště: West Slovakia - Ba
- Kontaktovat uživatele:
Tipoval by som na dvere za vodicom. Stretol som sa s tym na cca 10tich octaviach. Raz sa to riesilo na starom fore, vraj to je zatecena jednotka vo dverach. Motorceky cvaknu aj mne 2x a mam vsetko origo.bubocbr píše:Vies ono je to tak ten konfort tam niekto dorobil ale nejde to moc dobre ...ako zamykat to ide z von dobre ale vypinacom z vnutra sa nezavru vsetky dvere teda zavru ale hned sa jedny otvoria preto to chcem napichnut na VAG a aj ked ich zamykas z von klucom motorceky cvaknu 2x a ledka v dverach sa nerozblika mam podozrenie na niektoru riadiacku v dverach ale musim najskor na VAG
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
je to mikrospinac v zamku dveri treba rozobrat vybrat preletovat kontakty a funguje ako novy..mal som to istebubocbr píše:Vies ono je to tak ten konfort tam niekto dorobil ale nejde to moc dobre ...ako zamykat to ide z von dobre ale vypinacom z vnutra sa nezavru vsetky dvere teda zavru ale hned sa jedny otvoria preto to chcem napichnut na VAG a aj ked ich zamykas z von klucom motorceky cvaknu 2x a ledka v dverach sa nerozblika mam podozrenie na niektoru riadiacku v dverach ale musim najskor na VAG

Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
To bubocbr: Raptor má pravdu, ponejvíc se kazej jednotky za řidičem, z jakýho důvodu nevím, měním je za novější, ale asi půjdou opravit, jak píše travel.
To že ti dvakrát cvaknou zámky je v pořádku, protože se na poprvé dveře zamknou a na druhej přeběh motoru se zasejfujou, to znamená, že kdyř jsou zamčený, tak jdou zevnitř otevřít kličkou (i odemknout), pokud jsou i zasejfovaný, tak nejdou otevřít ani z venku ani zevnitř. Je to kvůli tomu, aby se nedalo třeba drátem zaháknout za kličku a zatáhnout - tím otevřít dveře...
Ta kontrolka se dá vypnout a zapnout, skus jí zapnout, jestli ti nebliká... Uděláš to tak, že klíčem zamkneš auto a jak doběhnou motory ve dveřích, tak to zamkneš znova. Jednou to ve dveřích jakoby lupne a kontrolka by měla začít blikat....
Jestli to někdo celý dodělával, tak je možný, že to je robrabčený, je taky dost problém sladit komfort instalaci s instalací v autě a dveřní instalací, protože se dělalo několik druhů komfortů (asi 7 druhů v rozmezí čtyřech let - 97-01)
Udělej diagnostiku, ale nejpravděpodobnější závada bude v tom zamykači, co nezamyká...
To že ti dvakrát cvaknou zámky je v pořádku, protože se na poprvé dveře zamknou a na druhej přeběh motoru se zasejfujou, to znamená, že kdyř jsou zamčený, tak jdou zevnitř otevřít kličkou (i odemknout), pokud jsou i zasejfovaný, tak nejdou otevřít ani z venku ani zevnitř. Je to kvůli tomu, aby se nedalo třeba drátem zaháknout za kličku a zatáhnout - tím otevřít dveře...
Ta kontrolka se dá vypnout a zapnout, skus jí zapnout, jestli ti nebliká... Uděláš to tak, že klíčem zamkneš auto a jak doběhnou motory ve dveřích, tak to zamkneš znova. Jednou to ve dveřích jakoby lupne a kontrolka by měla začít blikat....
Jestli to někdo celý dodělával, tak je možný, že to je robrabčený, je taky dost problém sladit komfort instalaci s instalací v autě a dveřní instalací, protože se dělalo několik druhů komfortů (asi 7 druhů v rozmezí čtyřech let - 97-01)
Udělej diagnostiku, ale nejpravděpodobnější závada bude v tom zamykači, co nezamyká...
Ja viem ze ked zamknem a cvakne to 2 x je to zaseifovane ......ked to zamknem 2x klucom nesvieti led a ked zamykam z vnutra tlacidlom v dverach tak sa auto zamkne a hned sa aj otvoria 2 dveri ... s tou riadiackou bol problem presne za soferom bola plna vody ale je vymenena ....inak ten co to robil tam este domontoval plosak z pristrojovky aby to chodilo vraj je tam zapojeny iba jeden drot + napajanie ale to mi neni jasne musim to rozhodit ale asi az za 4 dni.ale neda sa mi pripojit vagom jednotka nenajdena:-( preto som sa pytal ze ci sa mozem pripojit priamo na sivo-biely kablik "K-line"potom budem mudrejsi 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...