Stránka 1 z 8
kotouče 288mm vs.280mm
Napsal: 11 bře 2010, 22:48
od Radim205D
Pánové, nezkoušel už někdo z vás z důvodů neustáleho kroucení kotoučů na 01 použít po obvodu stočené 288mm kotouče ? Vím, že jsou o 2mm plytší a 3mm silnější, což při použití přebroušených desek o 1.5mm by nemusel být problém. O1 mám jen na lítačku po městě a nechce se mě řešit kompletní přestavba těhlic a brzdičů.
Napsal: 11 bře 2010, 23:00
od Ladas
možná by to šlo...
Napsal: 11 bře 2010, 23:13
od Radim205D
Taky si myslím, že by to mohlo jít. O těch 288mm kotoučích jsem nikde neslyšel, že by se kroutily tak jako ty 280mm.
Napsal: 12 bře 2010, 06:10
od JohnyFlat
No, to by mě taky zajímalo, těch 1,5mm na děstičkách bych kvuli tomu taky zbrousil klidně, pokud by to bylo bytelnější. Má někdo zkušenost?
Napsal: 12 bře 2010, 07:47
od yirka
ale to nejni vůbec špatnej nápad
Napsal: 12 bře 2010, 16:43
od JohnyFlat
co jsem tak koukal, tak brzdná plocha po utočení bude stačit, ta 288 jí má dokonce víc k náboji jak ta 280. Jedinej problém je, že u tý 288 je kotouč asi o 2mm nižší, tudíž bude kotouč víc ven, jedině, že by na středu bylo víc masa zevnitř, bylo to zabalený, tak to nevim přesně. Ale třeba by ty 2 mm ten třemen snes povyjet ven. Vážně to nidko nezkoušel?
Napsal: 12 bře 2010, 17:11
od Radim205D
Třmen je plovoucí a držák desek nemá drážku pro kotouč, takže mě nenapadá nic co by tomu mohlo jinak vadit. Zkusím příští týden na prodejně poměřit nové desky, jestli se tam vejdou po zatlačení pístku aniž bych je musel zbrousit na síle.
Napsal: 12 bře 2010, 17:12
od TDI tech
Musism kuknut ako sadne dosticka do prasiatka. Hned zistim a dam vediet.
Napsal: 12 bře 2010, 17:13
od Radim205D
Napsal: 12 bře 2010, 17:20
od TDI tech
Nie nepojde to. 288mm dosticky su uplne ine (maju ine vedenie). Jedi ak tak pouzit dosticky 280mm

Napsal: 12 bře 2010, 17:24
od Radim205D
Jeee..

to už víme dlouho, to je jasný, já se těšil, že se dozvím jestli se vejdou do třmenu origo desky 280mm a zbude více jak 25mm mezera pro kotouč 288mm
Napsal: 12 bře 2010, 21:04
od mirda15
Blbá poznámka, co takhle zkusit kvalitnější kotouče....jezdim furt kudlu, a ještě jsem s kroucením chlazených kotoučů neměl problém...ted mam skoro 65 000 km na nich, jsou to klepačky na výměnu, ale nic nevibruje

Napsal: 12 bře 2010, 21:30
od Radim205D
A co to znamená kvalitnější kotouče ?
Třeba takový TDIfun než přešel na velké brzdy, tak zhuntoval 2 sady nových kotoučů a žádné "nounejmy" z kelly to nebyly..
Je pravda , že nejel pomalu
A to měl nápravu v TOP stavu a takových lidí je víc..
Nevím, prostě furt se to řeší a je plno těch, kterým se ty kotouče pokroutily a plno těch, co spokojeně jezdí bez problémů.
Nevšiml jsem si, že by se tento problém tolik řešil u GIV, A3 a jiných modelů koncernu.
Napsal: 12 bře 2010, 21:39
od Radim205D
Pokud mi dá někdo za kvalitu dodaných kotoučů hlavu na špalek, tak nebudu tohle řešit.
Nechci směřovat tuto diskuzi k spekulování co je příčinou problému kroucení kotoučů ale vyřešení jednoduchou úpravou popsanou na začátku.
Napsal: 12 bře 2010, 21:48
od mirda15
To nebyl záměr mýho příspěvku...jen jsem napsal svojí zkušenost
