Stránka 1 z 4

Praská drážkový řemen Polo 6N1 1.9D rok 96

Napsal: 19 bře 2010, 21:05
od Batezip
Zdravím,

Mám problém a potřeboval bych poradit.

Na Polu 6N1 1.9D 6N1 rok 96 mám problém s neustálým praskáním drážkového řemenu. Za poslední rok už tři.

Tak se chci zeptat, jak dlouhý řemen do tohoto Pola má přijít, protože mi připadá, že tam byl vždycky moc krátký. Poslední řemen jsem měnil sám a měl jsem co dělat ho tam dostat. Ten předposlední byl stejně dlouhý jako ten poslední.

Řemen pohání altík, vodní pumpu, servo, klimu. Pak je tam samozřejmě napínací kladka a hlavní řemenice.

Přikládám fotku řemenic. Foceno zespoda - z pozice kola.

Předem děkuji za odpovědi.
Batezip

Obrázek

Napsal: 19 bře 2010, 22:24
od ROMEK
pohledaj v katalogu a daj tam remeň jaký má byt nemáš zaseknutú volnobežku na alternátore?ked ti neustale praskaju remene

Napsal: 19 bře 2010, 23:01
od Batezip
ROMEK píše:pohledaj v katalogu a daj tam remeň jaký má byt nemáš zaseknutú volnobežku na alternátore?ked ti neustale praskaju remene
Remen jsem kupoval podle katalogu a stejne se mi zdal kratsi, protoze sel hrozne blbe nasadit.
Ta volnobezka by to taky mohla byt, pravda. Jak poznam, ze je spatna nebo zaseknuta? Lozisko vypada dobre a toci se volne.

Diky

Napsal: 20 bře 2010, 00:04
od ROMEK
na alternátoru je remenica je na nej plastový deklík alebo je videt matka kera drží remenicu?nevím jestli maju tyto motore už alternátor s volnobežkou tak podla teho?

Napsal: 20 bře 2010, 00:29
od tuner
Tam volnoběžka nebude.Je ta klima origo nebo nějaky dodo?

Napsal: 20 bře 2010, 09:16
od Batezip
Na ten plast na řemenici altíku se podívám za hodinku.

Klima je tam origo.

Napsal: 20 bře 2010, 10:14
od Batezip
ROMEK píše:na alternátoru je remenica je na nej plastový deklík alebo je videt matka kera drží remenicu?nevím jestli maju tyto motore už alternátor s volnobežkou tak podla teho?
Tak alternátor asi bude mít volnoběžku, na předku řemeničky je taková plastovogumová krytka a je trošku poškozená.

Jak teda s jistotou poznám, že je kousnutá volnoběžka? Zkoušel jsem altík roztočit a rychle zastavit a předpokládám, že vnitřek alternátoru by se měl dotočit že? Mě se zastavil okamžitě.

Napsal: 20 bře 2010, 10:22
od RudisTDic
No pokud si roztočil altík a chytil řemenici a altík se zastavil,tak je volnoběžka špatná!Altík se musí vždy dotočit..

Napsal: 20 bře 2010, 11:41
od ROMEK
Batezip píše:
ROMEK píše:na alternátoru je remenica je na nej plastový deklík alebo je videt matka kera drží remenicu?nevím jestli maju tyto motore už alternátor s volnobežkou tak podla teho?
Tak alternátor asi bude mít volnoběžku, na předku řemeničky je taková plastovogumová krytka a je trošku poškozená.

Jak teda s jistotou poznám, že je kousnutá volnoběžka? Zkoušel jsem altík roztočit a rychle zastavit a předpokládám, že vnitřek alternátoru by se měl dotočit že? Mě se zastavil okamžitě.

podla teho co popisuješ je ta volnobežka zaseklá vymenit ked chceš daj dole ten deklík a sprav fotku tej remenice zepredu aby byla 100percen istota že ju tam máš

Napsal: 20 bře 2010, 12:16
od tuner
krytku maji i některy řemenice bez volnoběžky. podle katalogu jsou 3 ruzny řemeny pro diesel s klimou a to 17,65x1219, 21,18x1125, 21,18x1145

Napsal: 20 bře 2010, 16:58
od Batezip
Fotku té řemenice můžu udělat, až budu mít altík venku, protože takhle k ní je přístup tak na prst. Jinak mám číslo alternátoru: 028 903 026A.


To tuner:
Dnes jsem byl kupovat ten řemen a podle katalogu jsme ho nenašli, byly tam jen moc krátké a to jsme koukali i na jiný typy dieselů, co se do Pola dávaly. Koupil jsem tedy podle předposledního zničeného řemene stejnou délku. Předposlední řemen, co tam dali v servisu, tak byl BOSH 1515 a délku má něco kolem 151cm.
Ty co vypisuješ, tak jsou taky moc krátký :(

Napsal: 20 bře 2010, 17:22
od tuner
Ted jsem koukal do katalogu s řemeny a oběvuje se tam pro Polo řemen s delkou 1660. To by mohl byt on. Pode čisla altiku by měla byt řemenice s volnoběžkou.

Napsal: 20 bře 2010, 18:55
od Batezip
tuner píše:Ted jsem koukal do katalogu s řemeny a oběvuje se tam pro Polo řemen s delkou 1660. To by mohl byt on. Pode čisla altiku by měla byt řemenice s volnoběžkou.
Altík už jsem vyndal, fakt by řemenice měla mít volnoběžku.
Jak se sundavá? Potřebuju speciální nářadí nebo to jde nějak rozumně?

No jo, ale to už máš o 15cm delší, což se mi moc nezdá. Leda že by byl na kladkách nasazenej jinak.

Jinak jsem při vyndavání alternátoru ulomil vývod na hadičku na banďičce pro servo :( , takže kdyby tu někdo tu bandičku měl, tak jí koupím.

Napsal: 20 bře 2010, 19:00
od ROMEK
na povolenie volnobežky potrebuješ specialny klúč

Napsal: 20 bře 2010, 19:09
od tuner
bandičkou mysliš nadobku na olej? Ta stoji origo 1000Kč, neorigo a nebo na vraku bude levnější? Řemen jde promotat dvěma zpusoby.