Stránka 1 z 119

jak na zlepseni TD

Napsal: 17 úno 2006, 18:56
od AlesShi
jde nejak lehce poupravit muj 1,9TD v B3? Uz ma nalitano peknejch 200tis takze nic extremniho. Je to 55kw, s tim asi moc nehnu, ale treba naky spesl vstriky? Zvednout kroutak? Lepsi fitr vzduchu?

nebo to nema cenu resit a jezdit zvesela dal?
kdyz vykon mi casto chybi...



edit:
vyreseno, mTDI :D

Napsal: 17 úno 2006, 21:04
od scream
filtr dat muzes ale asi ti nic nepomuze, na jakykoliv jiny zvysovaní vykonu bych byl opatrnej, protoze ten motor to s nejvetsí pravdepodobností pohřbí. jeste bys tam mohl dat IC, to trochu pomuze, pokud chces víc, vymen motor za TDI, do B3 jde hezky

Napsal: 12 bře 2006, 12:38
od Morbindi
dej tam motor z octavie a nech si udelat mechanicke cerpadlo. TED TO MAM V B3 A JEDE TO UZASNE!§!!!!!!

Napsal: 31 bře 2006, 10:35
od Smoke
stačí vyřadit bajpas na turbu, ale bacha tlak pujde z 0,8 na 1,5Baru, a když si pohraješ s dávkou na přidavači na čerpadle tak maš přes 100k

Napsal: 31 bře 2006, 10:38
od Smoke
s naštelovaným a přizpůsobeným čerpadlem (kvuli MOOOC vzduchu) a s intercoolerem se můžeš dostat na 130k. mam to vyzkošený. ladič TD

Napsal: 01 dub 2006, 00:15
od Alex
iTD: no to je aj dosť, ja som si vždy myslel, že IDI motory nie sú tak tunovateľné... Že praskajú hlavy jedna radosť.

Napsal: 01 dub 2006, 17:42
od Děděk
Však taky praskají :) ,stačí jen trochu víc přidat tý nafty.

Napsal: 21 dub 2006, 10:17
od Smoke
blbost, mam golf II 1,6 TD, 300tis. km nalitaný, tlak 1,8b. a 105k a 200Nm. vše je ok, jen turbo vydrží méně, ale když se budeš chovat slušně (zahřívat motor a zbytečně ho netrápit) tak vydrží!

Napsal: 21 dub 2006, 14:26
od brunolet
Zdar a sílu, chlapi jak bych mohl předělat ten bypas, poipřípadě přidat na čerpadle. Mohl by někdo sdělit postup ?
A jde ten bypas i na 1.8 Turbo ?(benzín) octavia

Napsal: 21 dub 2006, 14:57
od tmracing
ak mas 1,8T benzin tak na to co bolo vyssie napisane zabudni :-) benzinak nema cerpadlo ktore by urcovalo davky, a chudobnejsou zmesou prepalis piesty ani nevies ako :-)... tam ti neostane nic nez ist niekomu kto vie dobre robit cipy a cipnut to pretoze zmes ti nastavuje RJ a benzin sa ti davkuje cez elektronicky ovladane vstrekovace

Napsal: 21 dub 2006, 15:30
od brunolet
To vím, samozřejmě, špatně jsem to napsal , byly to dvě otázky.

Napsal: 21 dub 2006, 20:52
od lukee
Naftu přidáš tímhle šroubkem na čerpadle, povol kontra a otoč šroubkem (opatrně je citlivý, zvednou se otáčky) doprava tak o půl otáčky šroubku. Otáčky vyletí na cca 1800 tak je rychle uber na dorazu plynu. Nasedni a vyzkoušej, pravděpodobně to líp pojede ale bude to i "líp" hulit :D
Obrázek

Napsal: 07 kvě 2006, 21:40
od van Thomas
Ale kdyz pak na pace snizim ty otacky,tak pak jakoby nebudu moc dat plnej plyn,ne?

A jak udelat ten bajpas na turbu?

Napsal: 08 kvě 2006, 23:02
od lukee
van Thomas píše:Ale kdyz pak na pace snizim ty otacky,tak pak jakoby nebudu moc dat plnej plyn,ne?

A jak udelat ten bajpas na turbu?
Plnej plyn budeš moct dát! Musíš snížit spodní doraz, o který se opírá regulační páka na čerpadle (jde k ní lanko od plynu). Je tam tuším taky kontra matka.

Bypass vyřadíš z činnosti tak, že zabezpečíš ať se neotevírá (ať jdou veškeré výfukové plyny na lopatky turbíny) -ať se nehejbe ta tyčka co vede z plechovky na turbu, do této plechovky vede hadička z místa za kompresorovým kolem. Nejjednodušší je tu hadičku odpojit, tím zůstává bypass pořád zavřený, a něčím zaslepit výstup za kompresorem ať neuniká tlak. Podle mě ale půjde turbo brzo do kytek, protože se bude dost přetáčet ale na druhou stranu, pokud to skutečně dá bar a půl a odladíš dávkování nafty tím šroubkem + ten IC tak to bude zřejmě dost dobře lítat. Nejlepší bys měl současné turbo zaměnit za Garretta GT17 ze 130 PS TDI, jelikož ti vydrží (narozdíl od toho starého turba které budeš přetáčet). To turbo by tam mělo jít snadno, Andre je nabízí tuším něco mezi 3500 - 4000 Kč a má navíc naklápěcí lopatky, takže takřka zmizne turbo prodleva.

Napsal: 09 kvě 2006, 08:47
od lt.kubosh
Tak to mi vysvetlete jak letita 1.6TD dokaze ovladat VTG turbo.

Polopaticky prosimpekne. Jsem na to zvedav.