Stránka 1 z 2

Sharan 1,9PD 115ps trhanie pri 1400-1800 ot.

Napsal: 06 lis 2006, 10:45
od Miri
mam Sharan 1,9 PD 115ps. rok 2001
auto mi pri pomalom zrychlovani vacsinou na 2ke okolo 1400-1800 ot trha-cuká tak ako ked sa rozbieha zaciatocnik v autoskole.
doteraz mi to robilo iba na 2ke...
auto som dal cipnut inac chodí pri plnom plyne super, ovela viac ako predtym.
ALE to cukanie-trhanie pri 1400-1800 ot. mi robi aj na 2ke aj na 3ke aj 4ke.
proste vzdy ked pomaly pridavam (zrychlujem) napr. v zapche.

co to moze byt? ma niekto s tym skusenost?

BTW akú mate spotrebu kto mate sharan alhambra 115 ps PD? inac ma to pohot hmotnost 1850kg takze s pasikom sa to neda porovnat.
ja pri velmi velmi pomalej jazde 90-100 na 6ku mam 5,5 - 6l.
a pri sviznej jazde 8,5-9l
zhoduje sa to s normalom?

Napsal: 06 lis 2006, 19:47
od shark2
spotreba: Sharan r.2003, 1,9 TDI PD 4motion,cipovany
chodi to pekne aj dobre sedi (kola 225/45/ZR18) a spotreba mesto 9 a mimo pri sviznej jazde tak okolo 7,5 do 8 da sa aj za 6,5 ale to viac nejdes ako ides :)

Napsal: 06 lis 2006, 20:31
od Karl
to Cukanie by som Typoval na EGR ventil vyskúšaj ho Cvične zasalepiť alebo aspoň Stiahnuť VAG keď nie tak by som potom skúsil premerať Tandemové čerpadlo :) ale treba začať u EGR :)

Napsal: 06 lis 2006, 20:33
od Karl
A ešte k tej Spotrebe je to v Norme, čo už je to ťažké Auto to ako keby si jazdil na Golfe s vozíkom :D

Napsal: 06 lis 2006, 20:35
od maros4341
...99% EGR....."soudruzi z NDR nekde udelali chybu"
:)

Napsal: 06 lis 2006, 23:01
od Miri
no ale preco sa to viac prejavuje po cipe ako pred tym???

Napsal: 07 lis 2006, 18:07
od Miri
dnes som bol u kamoša v servise a náhodou tam mal fungel novu vahu vzduchu na moj motor. nebol to sidce origo diel ale náhrada, ale bol nový nepouzity.
v domnienke, ze toto bude pricina tak sme to vymenily.
ALE ono sa to s novou vahou vzduchu prejavovalo este viac a este castejsie!
VAG neukazuje ziadnu chybu.
Tak neviem co by ste mi poradili?
Ten EGR ventil ked zaslepim sa stane CO? nebude to nicomu vadit?
kolko stoji novy, alebo za kolko sa da zohnat?
prosim poradte

Napsal: 07 lis 2006, 19:00
od Karl
Načo skúšaš váhu keď to Váha nerobí zaslepením ničomu neublížiš ale prečítaj si trocha forúm daj v hladaní EGR :)

Napsal: 07 lis 2006, 20:23
od Miri
toto napisal HUML v inej podobnej teme.

Ale mne to nekouri cerne, skoro vobec to nekouri. Iba ked sa zrychluje naplno na 1 a 2.
Tak co aj tak mam skusit ten EGR? on sluzi na co?
ani po HLEDAT som sa nedozvedel kolko stoji novy a za co sa da zohnat?

Zaslal: st duben 19, 2006 11:13 pm

Huml
Přispěvovatel


Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 732
Bydliště: Brno


Kouří to černě? Jestli ne, tak EGR to nebude, spíš mrkni opravdu pod ventildekl na kabeláž. A hlavně chlapi, co na to VAG?

_________________
Trvale Dobrá Investice

Napsal: 07 lis 2006, 20:44
od Huml
Po novejch zkušenostech s vadným softem na Octaviích II, kdy vlivem špatně nastavené mapy EGR auta při mírné zátěži cukají bych to EGRko zkusil zaslepit, navíc jak píšeš, že jste tam zkusili jinou váhu a bylo to ještě horší, tak bych to zkusil tuplem. Jinak myslím, že to co se řešilo v tom příspěvku, kterej si vytáhl, tak tam to myslím cukalo při plné zátěži a to je rozdíl, tam kdyby to bylo EGR, by se to projevovalo asi opravdu tou zvýšenou kouřivostí. Jinak jako vždy, projet to s VAGínou a musí to být vidět hned.

Napsal: 13 lis 2006, 08:31
od Miri
v sobotu som plechom zaslepil tu kovovu trubku, ktora sa pripaja na egr ventil odspodu.
cele som to vycistil, bolo to zajebabrané jak svina. nánosu karbonu asi 3-5mm
a uz to necuká (rofl)
ALE mam otazku: podtlakovu hadicu co ide do egr ventilu mam odpojit a tiez zaslepit napr vlozením srobu, alebo mam nehat pripojenu na ventile?

Vo VAGu mám odstavit funkciu egr ventilu? to sa dá?

Napsal: 13 lis 2006, 20:41
od Huml
tu můžeš nechat zapojenou, tak jak je, když jsi to zaslepil tím plechem. Jinak pokud by jsi chtěl zjistit čím to doopravdy je, jestli tím el. ventilem N19 nebo tím tělesem, tak bys musel ten plech odělat a zkusit to jen s odpojenou hadicí a pokud by to dělalo tak by to vypadalo na ten ventil N19, za předpokladu, že jsi tu klapku předem důkladně vyčistil, aby se vyloučilo, že to vázlo díky tomu karbonu, nejlépe čistit vymontovaný v technický benzínu.

Napsal: 13 lis 2006, 20:51
od maros4341
tento problem je sposobeny vyrobcom a sposobuje ho zle naprogramovanie cinnosti EGR - zdroj tychto informacii je technicke oddelenie VAG. - pri tomto probleme maju v servise vymenit RJ motora s upravenou verziou software. Ja som to vo svojom passate vyriesil gulickou v hadicke heducej k EGR. Pamat zavad bola potom stale cista
:)

Napsal: 13 lis 2006, 20:56
od Karl
Ja by som napriek tomu zaslepil aj podtlakovú hadičku šróbykom, keby bola pretrhnurá Membrána tak nech Ti neuniká POdtlak :)

Napsal: 20 lis 2006, 16:26
od Miri
som hovoril mojmu mechanikovi nech odpoji EGR vo VAGu ako ste pisali, ale nevie kde sa to odpaja.
skuste poradit kde odpojit EGR vo VAGu.

ďakujem