Stránka 1 z 11
Komorový výfuk(expanzni komora za turbem)
Napsal: 03 lis 2006, 06:14
od TDIPOWER
Napsal: 03 lis 2006, 17:23
od Forest
mno tak to samozrejme! ... "komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipe
http://www.tjmmotorsport.com/store/imag ... ctid=16164
...nejak Ti ten radobyvtipek nevysel

Napsal: 03 lis 2006, 21:46
od lt.kubosh
Copak? Recykloval jsi katalyzatorovou trubku z benzinaka?

Napsal: 03 lis 2006, 22:00
od scream
vypada to tak

Napsal: 03 lis 2006, 22:44
od origoš
"komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipe
Co je downpípe nevím, ale věděl bych co je PrazdrojPípe. Jinak ta trubká má být správně vyleštěna do zrcadlového lesku nejen zvenku, ale hlavně zevnitř, aby na ní neulpívaly saze.
Napsal: 03 lis 2006, 23:04
od Kornout
origoš píše: "komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipe
Co je downpípe nevím, ale věděl bych co je PrazdrojPípe. Jinak ta trubká má být správně vyleštěna do zrcadlového lesku nejen zvenku, ale hlavně zevnitř, aby na ní neulpívaly saze.
To se musíš na ten monitor podívat z boku,nebo proti světlu, pak se to leskne celý, fakt

Napsal: 04 lis 2006, 08:46
od Forest
jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
2origos: proc zvenci? aby ses mohl chlubit pred holkama, jak ho mas hezky vylestenyho?
...jinak samozrejme fakt o vylesteni zevnitr nelze zpochybovat
Napsal: 06 lis 2006, 09:53
od TDIPOWER
Forest píše:jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
Můžeš, prosím, ten princip trochu konkretizovat. Kam co odfukuje? Díky.
Napsal: 06 lis 2006, 10:15
od Forest
TDIPOWER píše:Forest píše:jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
Můžeš, prosím, ten princip trochu konkretizovat. Kam co odfukuje? Díky.
Do vyfuku?

Nevim, co na tom nechapes - je to vicemen stejny princip, jako princip trysky (velice zobecneno) ... spaliny, resp. jejich razy maji kam expandovat. Ver, ze je rozdil mezi tim, kdyz to expanduje do 50mm nebo 80mm...byt pak nasleduje zuzeni.
Napsal: 06 lis 2006, 10:35
od TDIPOWER
A co to má společného s rozdílem tlaku před a za turbem, jak jsi psal??? Prostě to nechápu, tak mě zabij...nebo mi to radši vysvětli. Jsem vcelku chápavý

Napsal: 06 lis 2006, 10:50
od Forest
TDIPOWER píše:A co to má společného s rozdílem tlaku před a za turbem, jak jsi psal??? Prostě to nechápu, tak mě zabij...nebo mi to radši vysvětli. Jsem vcelku chápavý

Uprimne receno, radeji bych Te zabil...btw. o te posledni vete by se dalo hodne polemizovat, vzhledem k tomu, jak si protirecis
http://www.rivayamaha.com/RivaStore/pro ... %20Systems
Napsal: 06 lis 2006, 14:26
od TDIPOWER
Nevím proč na mě útočíš. Jen se ptám....
Zdá se mi, že jsi pouze velmi aktivní uživatel internetu. Furt tu jenom hážeš nějaké odkazy a o funkci víš hovno. Ale možná se pletu. Říkám jen, že se mi to zdá. Ale tak proč mě nepoučíš a nevysvětlíš to??? Já toto fakt neznám. Jen jsem byl zvědavý, co mi odpovíš. Říkáš že: "jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim" To je pravda. Ale platí to pro sací okruh motoru. A my se teď bavíme o výfuku, nebo ne??? Tu tvoji definici sis sice někde přečetl, ale použil jsi ji v nesprávné chvíli. No stane se.
To cos tu hodil tak se používá u dvoutaktních motorů pro zlepšení výplachu. Tomu by odpovídal i ten odkaz rivaYAMAHA.com, co jsi sem dal. Ale fakt tomu nerozumím. Možná se pletu.
Navíc to vypadá, že to na co to je připojené je karburátor. Vidím tam nějaké filtry, navíc je to pospojované nějakou pryží, nebo co...Je tam fakt blbě vidět. Bavíme se vůbec o výfuku????
Nemyslím si že u turbomotorů by to mělo význam.......
Jestli to chápeš, tak to tu popiš. Myslím, že nejsem sám, koho to zajímá. Jestli ne, tak proč tu o tom vůbec mluvíš.
Napsal: 06 lis 2006, 14:56
od grim
myslím, že téma je o komorovém sání, ne o výfuku. tak, si to kdyžtak vyřiďte přes sz. a nebo v tématu "jak správně udělat výfuk tdi", které je o něco níž. omlouvám se vám za

jen si myslím, že by se mělo dodržovat téma, až v tom není bordel..
Napsal: 06 lis 2006, 15:16
od Dukes
grim píše:myslím, že téma je o komorovém sání, ne o výfuku. tak, si to kdyžtak vyřiďte přes sz. a nebo v tématu "jak správně udělat výfuk tdi", které je o něco níž. omlouvám se vám za

jen si myslím, že by se mělo dodržovat téma, až v tom není bordel..
téma rozděleno pro pořádek

Napsal: 06 lis 2006, 22:11
od lt.kubosh
No ja to take uplne nechapu. Tuhle expanzni nadobu bych si do auta opravdu nenamontoval, protoze mam pocit, ze se v te nadobe zacnou delat turbulence. A nikde nevidim rozumne zduvodneni, ze kdyz si tam "to turbo odfoukne", tak plyny odejdou dale do vyfuku a nezacnou pulzovat v te nadobe.
Navic na tom RIVAsport je ta trubka pro jiny motor a jeji prechod na vyfuk je mnohem vice plynuly.