Stránka 1 z 1
Svítí ikona DPF - vyřešeno
Napsal: 29 dub 2010, 06:31
od paja666
Po úmrtí turba se rozsvítila ikona DPF filtru. Po výměně turbodmychadla za nové ikona stále svítí, přestože jsem provedl jízdu dle instrukcí a nakonec i spustil vynucenou regeneraci pomocí VAGu. Turbo před vypovězením služby nebralo olej. Auto jede normálně. V motoru není žádný chybový kód spojený s DPF (pouze jeden silentblok motoru). Vynucená regenerace se spustí, otáčky zvýší, po nějaké době se ukončí, ale ikona stále zůstává. Co kde mám hledat, kte může být problém? Auto je Audi A6 2.7TDI Quattro, motor BPP, r.v. 2005.
Děkuji, Pavel

Napsal: 29 dub 2010, 07:37
od Mato86
Regeneracia sa na mieste neda urobiť.Treba dat plyunulu jazdu 4.stupen 2000-2500 ot.Potom by mala zhasnut sama.Ale zavisi to od miery zanesenia
Napsal: 29 dub 2010, 07:45
od paja666
Mato86 píše:Regeneracia sa na mieste neda urobiť.Treba dat plyunulu jazdu 4.stupen 2000-2500 ot.Potom by mala zhasnut sama.Ale zavisi to od miery zanesenia
Myslím, že se mýlíš. U motorů 2.7TDI a 3.0TDI se dělá i na místě.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... S/BMK/BUN)
Ale jak píšu, prvně jsem provedl i jízdu.
Napsal: 29 dub 2010, 13:42
od chiptuning
a kolik ti ted po te tvoji regeneraci ukazuje procent zaneseni? a kolik to ukazuje km a min od posledni regenerace,melo by tam byt skoro nula jestli probehla reg.
Napsal: 29 dub 2010, 14:02
od paja666
chiptuning píše:a kolik ti ted po te tvoji regeneraci ukazuje procent zaneseni? a kolik to ukazuje km a min od posledni regenerace,melo by tam byt skoro nula jestli probehla reg.
Jaká jsou čísla kanálů ve VAGu?
Particle Filter Load - MVB 104.3 (v gramech).
Napsal: 30 dub 2010, 05:56
od paja666
Takže problém je vyřešen. Půjčil jsem si jiný kabel (verze 8xx) a vynutil regeneraci. Trvala asi 20 minut (teploty kolem 700°C, zanešení před 20, po 0). Zajívavé je, že prvním kabelem (asi klon, verze 7xx) nešla regenerace spustit. Takže doufám, že budu mít teď na dlouho od problémů klid.
Napsal: 30 dub 2010, 09:00
od chiptuning
Zjištění aktuálního zanesení filtru
Přečíst blok 68, pole 1 ve čtení bloku naměřených hodnot – aktuální zanesení filtru
Regenerace se provádí automaticky v mezích BELMIN - BELMAX.
Mimo uvedené meze se nesmí vynucovat provádění regenerace, hrozí nebezpečí požáru.
Zjištění km a času od poslední regenerace
Přečíst ve čtení bloku naměřených hodnot
blok 73 pole 2 - km od poslední regenerace
blok 69 pole 3 – čas od poslední regenerace
Nejpozději po KMMAX či HODMAX (dle tabulky) se regenerace provádí automaticky, když rychlost jízdy dosáhne alespoň 60 km/h.
Napsal: 30 dub 2010, 09:10
od paja666
chiptuning píše:Zjištění aktuálního zanesení filtru
Dík moc za ucelené informace. Celé to odstartovalo poškozené turbodmychadlo a měl jsem strach, aby nebyl problém ještě jinde.
Napsal: 01 kvě 2010, 15:41
od wollfenn
Nazdar, ja mam tiez 2.7TDI nie Quattro, motor BPP a potrebujem zistit, ci aj moj motor ma DPF filter. Podla ETKY ho zrejme nemam. Len neviem, ci pri rovnakych kodoch motoroch (BPP) jeden ho moze a druhy nie. Potrebujem to vediet ohladne zalezitosti so zaslepenim EGR ventilu.
Motor CDYA
Napsal: 05 led 2013, 01:12
od vlagik
Prosím jaká jsou čísla kanálů pro DPF u motoru CDYA?
68,69 nefunguje. Nepíše nic.
Díky.
