Stránka 1 z 2
Náhrada izolace krytu motoru
Napsal: 18 kvě 2010, 11:42
od Jammal
Ahoj všem. Určitě je tu spousta lidí co má poškozenou izolaci na krytu motoru a rádi by tak jako já toto nějak vyřešili. Chci se zeptat zda tu někdo ví o nějaké adekvátní náhradě za tu molitanovou výplň která je tam od výroby ? Našel jsem pouze toto, ale odolnost 90 °C se mi zdá poměrně málo.
http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... 10-mm.html
Napsal: 18 kvě 2010, 12:04
od lucky.jack
Já bych se toho nebál. 90°C mi nepřijde málo na tenhle kryt, spíš bych měl obavy o tolepidlo co tu folii drží. Ale snad vědí co dělají a mají to vyzkoušený... Koneckonců je tam napsáno "vhodné pro odhlučnění motoru, kapoty, kufru, podlahy, dveří a další široké použití "
Napsal: 18 kvě 2010, 12:39
od subz3ro_tdi
ALU folia je viacmenej zbytocna...... teplo od motora stupa smerom nahor.... ani povodne plasty nemali povrchovu upravu proti teplote
Ja osobne som to tlmil SinusLive DSM....
Ak nutne trvas na tepelnej "ochrane", skus pouzit Dynamat TacMat alebo Hoodliner (ale ten je trochu hrubsi), plus su materialy s ALU vrstvou samozrejme drahsie...
Napsal: 18 kvě 2010, 12:43
od Jammal
Super, dík hoši. Nemáš nějaký odkaz na ten materiál co si použil ty?
Napsal: 18 kvě 2010, 13:01
od subz3ro_tdi
celkom gut preis maju tu.... akurat je toho viac, ale mozno to pouzijes
http://www.audioves.cz/Sinuslive/SinusL ... _g571.html
Napsal: 27 zář 2011, 15:24
od kave66
dá se koupit original izolace co ta má být?
Napsal: 27 zář 2011, 17:20
od subz3ro_tdi
Na TDI VP ako samostatny diel nie... len s plastovym krytom.... u TDI PD ano.
Napsal: 27 zář 2011, 22:14
od djpeto
skus sa spytat u ludi co robia vzduchotechniku. pouzivaju nieco podobne na odhlucnenie rozvodu. bezne mavaju zbytky rozmerovo vyhovujuce na kapotu, a lepi to jak hovado, samozrejme treba predtym odmastnit

Napsal: 28 zář 2011, 12:23
od martinsidlo
Je to obyčejný molitan,kus staršího kusu třeba z postele.
Napsal: 28 zář 2011, 20:45
od prka
Také tam mám obyčejný molitan 10mm a i při velkých vedrech a zátěži v poho.
Napsal: 28 zář 2011, 21:16
od subz3ro_tdi
obycajny molitan na tuto aplikaciu nevidim ako najstastnejsie riesenie, minimalne to chce nieco s impregnaciou proti drzaniu vlhkosti a aspon ciastocnou odolnostou voci posobeniu nafty a oleja
Napsal: 29 zář 2011, 12:06
od martinsidlo
Ten origo molitan je jako houba,žádná impregnace.A olej a naftu taky vydrží ten obyč.Ani nevím,jak by se tam měla dostat.
Napsal: 29 zář 2011, 12:23
od subz3ro_tdi
Kazdy porovity material nasaje vlhkost.... rozdiel S a BEZ impregnacie je ten ci sa ta vlhkost odpari alebo nie

Pre mna za mna si tam dajte aj tie matrace z postele, ja som fakty zo skusenosti povedal, takisto navrhol material(y) ktory(e) je vhodny(e) do motoroveho priestoru pouzit

Napsal: 01 říj 2020, 06:31
od knirzor
Příliš silná vrstva + molitan bude nasávat vlhkost.
Volil bych nějaké řešení od STP, a to ideálně pouze hliníkovou vrstvu jako
odhlučnění.
Napsal: 01 říj 2020, 06:53
od roman1648
skelnou vatu s hliníkovým potahem jak se dává do komínů