Stránka 1 z 2

Náhrada izolace krytu motoru

Napsal: 18 kvě 2010, 11:42
od Jammal
Ahoj všem. Určitě je tu spousta lidí co má poškozenou izolaci na krytu motoru a rádi by tak jako já toto nějak vyřešili. Chci se zeptat zda tu někdo ví o nějaké adekvátní náhradě za tu molitanovou výplň která je tam od výroby ? Našel jsem pouze toto, ale odolnost 90 °C se mi zdá poměrně málo. http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... 10-mm.html

Napsal: 18 kvě 2010, 12:04
od lucky.jack
Já bych se toho nebál. 90°C mi nepřijde málo na tenhle kryt, spíš bych měl obavy o tolepidlo co tu folii drží. Ale snad vědí co dělají a mají to vyzkoušený... Koneckonců je tam napsáno "vhodné pro odhlučnění motoru, kapoty, kufru, podlahy, dveří a další široké použití "

Napsal: 18 kvě 2010, 12:39
od subz3ro_tdi
ALU folia je viacmenej zbytocna...... teplo od motora stupa smerom nahor.... ani povodne plasty nemali povrchovu upravu proti teplote ;)
Ja osobne som to tlmil SinusLive DSM....
Ak nutne trvas na tepelnej "ochrane", skus pouzit Dynamat TacMat alebo Hoodliner (ale ten je trochu hrubsi), plus su materialy s ALU vrstvou samozrejme drahsie...

Napsal: 18 kvě 2010, 12:43
od Jammal
Super, dík hoši. Nemáš nějaký odkaz na ten materiál co si použil ty?

Napsal: 18 kvě 2010, 13:01
od subz3ro_tdi
celkom gut preis maju tu.... akurat je toho viac, ale mozno to pouzijes
http://www.audioves.cz/Sinuslive/SinusL ... _g571.html

Napsal: 27 zář 2011, 15:24
od kave66
dá se koupit original izolace co ta má být?

Napsal: 27 zář 2011, 17:20
od subz3ro_tdi
Na TDI VP ako samostatny diel nie... len s plastovym krytom.... u TDI PD ano.

Napsal: 27 zář 2011, 22:14
od djpeto
skus sa spytat u ludi co robia vzduchotechniku. pouzivaju nieco podobne na odhlucnenie rozvodu. bezne mavaju zbytky rozmerovo vyhovujuce na kapotu, a lepi to jak hovado, samozrejme treba predtym odmastnit ;)

Napsal: 28 zář 2011, 12:23
od martinsidlo
Je to obyčejný molitan,kus staršího kusu třeba z postele.

Napsal: 28 zář 2011, 20:45
od prka
Také tam mám obyčejný molitan 10mm a i při velkých vedrech a zátěži v poho.

Napsal: 28 zář 2011, 21:16
od subz3ro_tdi
obycajny molitan na tuto aplikaciu nevidim ako najstastnejsie riesenie, minimalne to chce nieco s impregnaciou proti drzaniu vlhkosti a aspon ciastocnou odolnostou voci posobeniu nafty a oleja

Napsal: 29 zář 2011, 12:06
od martinsidlo
Ten origo molitan je jako houba,žádná impregnace.A olej a naftu taky vydrží ten obyč.Ani nevím,jak by se tam měla dostat.

Napsal: 29 zář 2011, 12:23
od subz3ro_tdi
Kazdy porovity material nasaje vlhkost.... rozdiel S a BEZ impregnacie je ten ci sa ta vlhkost odpari alebo nie ;) Pre mna za mna si tam dajte aj tie matrace z postele, ja som fakty zo skusenosti povedal, takisto navrhol material(y) ktory(e) je vhodny(e) do motoroveho priestoru pouzit :)

Napsal: 01 říj 2020, 06:31
od knirzor
Příliš silná vrstva + molitan bude nasávat vlhkost.
Volil bych nějaké řešení od STP, a to ideálně pouze hliníkovou vrstvu jako odhlučnění.

Napsal: 01 říj 2020, 06:53
od roman1648
skelnou vatu s hliníkovým potahem jak se dává do komínů