Stránka 1 z 2
					
				shema zapojenia vahy vzduchu AGR
				Napsal: 20 kvě 2010, 16:26
				od pablo1
				surne zhanam schemu zapojenia vahy vzduchu pierburg aj bosch na motor 1.9 tdi 66kw AGR
Neviete kde by som to zohnal
Dakujem za kazdu radu
			 
			
					
				
				Napsal: 20 kvě 2010, 21:09
				od pablo1
				TAK OD MECHANIKA SOM SA DOZVEDEL ZE JA MAM NA VAHE 5 KABLOV A POVODNE MALI BYT 4.
NAPISAL MI ZE MAJU TAM BYT DVA HNEDE A TU ZE JE JEDEN HNEDY A JEDEN FIALOVY A OSTATNE SU TAKE ISTE
tAKZE AJ KONEKTOR JE INY A NEVIE SI S TYM RADY NEMAL TO TAKTO NIEKTO SPRAVENE
			 
			
					
				
				Napsal: 20 kvě 2010, 21:20
				od Zdeněk M
				pablo1 píše:TAK OD MECHANIKA SOM SA DOZVEDEL ZE JA MAM NA VAHE 5 KABLOV A POVODNE MALI BYT 4.
NAPISAL MI ZE MAJU TAM BYT DVA HNEDE A TU ZE JE JEDEN HNEDY A JEDEN FIALOVY A OSTATNE SU TAKE ISTE
tAKZE AJ KONEKTOR JE INY A NEVIE SI S TYM RADY NEMAL TO TAKTO NIEKTO SPRAVENE
 to mas naký special ne?  Bud tam je vaha Pierburk, ta stara a nesmrtelna, ta ma dratu 5 a malý 6 pin stekr. Nebo od roku 98 se zacla davat Bosch, ta ma 4 draty a podlouhlý 5 pin stekr.  pokud tam nacpes jinou vahu než tam patří, místo pierburku Bosche tak to nepojede, ta vaha bude davat nesmysly.  Bosch a Pierburk  sou dvě rozdílný soucastky a každa ma svojí charakteristiku hodnot.
 
			
					
				
				Napsal: 21 kvě 2010, 04:30
				od pablo1
				no bola tam pierburg a ta odisla,len problem je v tom ze tie draty uz boli robene lebo pred konektorom boli precvaknute a prepinovane.Tak som to uz kupil.
			 
			
					
				
				Napsal: 21 kvě 2010, 10:19
				od tuner
				Když daš misto pierburgu bosch jede uplně neormal jak s jakoukoliv novou váhou,aspon u všech aut u kterych jsem to měnil.
			 
			
					
				
				Napsal: 21 kvě 2010, 16:38
				od pablo1
				mechanik co som mu todal mi povedal ze sa mu nezdaju tie kable ci su riadne prepinovane a ze ma problem zohnat scemu s takym poradim farby kablov ako je na aute.Uz ma to vytaca lebo auto tam je uz 9 dni aeste nic neurobil akurat zistil ze mam spatnu vahu vzduchu.Je tam konektor 6 pinovy s piatimi kablami hranaty,tak na ten ze potrebuje vediet ako maju byt kable lebo ze vraj original by mal mat dva hnede a tu je jeden hnedy a druhy fialovy a ostatne ze sedia,tak ja neviem ci sa len vyvrava alebo to nevie urobit.Pritom mi ho poradili ako odbornika na autoelektriku.Vravel som mu ze nech tam da taku istu vahu ako tam bola ale ze on si to musi overit aby sa neodpalila ta nova ked ju tam zalozi,lebo ze on nevyhodi 100 eur za vahu do vzduchu
			 
			
					
				
				Napsal: 21 kvě 2010, 17:07
				od Zdeněk M
				pablo1 píše:mechanik co som mu todal mi povedal ze sa mu nezdaju tie kable ci su riadne prepinovane a ze ma problem zohnat scemu s takym poradim farby kablov ako je na aute.Uz ma to vytaca lebo auto tam je uz 9 dni aeste nic neurobil akurat zistil ze mam spatnu vahu vzduchu.Je tam konektor 6 pinovy s piatimi kablami hranaty,tak na ten ze potrebuje vediet ako maju byt kable lebo ze vraj original by mal mat dva hnede a tu je jeden hnedy a druhy fialovy a ostatne ze sedia,tak ja neviem ci sa len vyvrava alebo to nevie urobit.Pritom mi ho poradili ako odbornika na autoelektriku.Vravel som mu ze nech tam da taku istu vahu ako tam bola ale ze on si to musi overit aby sa neodpalila ta nova ked ju tam zalozi,lebo ze on nevyhodi 100 eur za vahu do vzduchu
pokud tam byl starej pierburk tak zapojení je takto:
1- červeno zelený
2-hnědo modrý
3-žluto černý
4- neobsazen
5-hnědý
6-fialovo hnědý
At si veme brejle pokud je barvoslepý, bude to fialovohnědý, kam je pripichnout ted víš, tak at to jezdí.
 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2010, 10:55
				od midnight_man
				nova - stara verzia vahy je tusim zamenna, staci prepinovat konektory a funguješ.
			 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2010, 11:25
				od Zdeněk M
				midnight_man píše:nova - stara verzia vahy je tusim zamenna, staci prepinovat konektory a funguješ.
 Dal se Pierburk do AGR 2000 kde je flesch jednotka a nejelo to vubec, bud plnej kotel nebo nic. Na foru mas i nekde odkaz na porovnaní teh vah.   

 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2010, 11:30
				od midnight_man
				no neviem ako tie flešovacie okolo 2000, ale myslim ze tie okolo r. v 98 by na tom mohli šlapať...ked som ja kupoval váhu do octavie kupil som omylom bosch....tak som patral ako prepinovat tie konektory, nasiel som to niekde....zevraj to šlo.. ale nerealizoval som to..
			 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2010, 11:54
				od tuner
				Tak to by byla taky hloupost davat starej typ vahy misto novější a zaroven dražší misto levnejší. Daval jsem bosch misto pierburgu a nikdy žadnej problem,at už to byl G3, polo, A80, A4, O1, B5, nebo toledo
			 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2010, 16:41
				od midnight_man
				ja som omylom do starej octavie kupil bosch 

 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2010, 17:10
				od tuner
				Tak to přece nevadi, zvlašt když je levnější, z tohoto duvodu jsem je tam daval já.
			 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2010, 17:32
				od pablo1
				pokud tam byl starej pierburk tak zapojení je takto:
1- červeno zelený
2-hnědo modrý
3-žluto černý
4- neobsazen
5-hnědý
6-fialovo hnědý
At si veme brejle pokud je barvoslepý, bude to fialovohnědý, kam je pripichnout ted víš, tak at to jezdí.[/quote]
tak som mu poslal tento navod som zvedavy co povie teraz uz som mu poslal tolko schem a zapojeni ze pomaly by som to asi aj ja spravil......
			 
			
					
				
				Napsal: 03 črc 2010, 17:42
				od stajny
				tuner píše:Tak to by byla taky hloupost davat starej typ vahy misto novější a zaroven dražší misto levnejší. Daval jsem bosch misto pierburgu a nikdy žadnej problem,at už to byl G3, polo, A80, A4, O1, B5, nebo toledo
  zdravim mam taky takovej problem mam tam pierburg ale ten prvni rv 97. ten nerozebiratelnej co ma 5 kablu a sehnal sem si bosh ale tem ja jinej konektor, ma 5 pinu ale jeden zadelanej potreboval byhc schema jak to prepinovat s toho prvniho na ten novejsi diky moc 
