Stránka 1 z 4

DIESEL pripadne benzin na VODIK-skusenosti

Napsal: 22 čer 2010, 10:04
od mtapaj
Uz sa tu o tom pisalo,ale zivot ide dalej a urcite su novsie technologie,tak budem rad ked sa to tu rozpise este raz a pomaly... ;)
Urcite tu ma niekto auto takto upravene,tak budem rad ked sa podeli o konkretne skusenosti,plusy minusy,pripadne schemy a fotofrafie alebo linky.
Urcite sa oplati usetrit neaky ten liter-dva hmm??
Mam zaujem si to spravit na svoje auto.

Napsal: 22 čer 2010, 20:46
od slovacek.milos
těch lidí zas tak moc není co na to jezdí

místo nahlas rozmýšlat bych si to raději udělal miloš

Napsal: 22 čer 2010, 21:19
od mtapaj
slovacek.milos píše:těch lidí zas tak moc není co na to jezdí

místo nahlas rozmýšlat bych si to raději udělal miloš
Nie som proti praveze to chcem skusit.Vyrobit to je najmensi problem,,,ale skusenosti su na nezaplatenie.
Nasiel som niekolko vyvijacov na nete ale na tie lepsie som nenasiel navod...

Napsal: 23 čer 2010, 10:09
od Batistuta
Známej to má v autě,kupoval to z USA od nějaké firmy a tvrdí,že to opravdu něco na spotřebě ušetří,takže asi pokud hodně najezdíš,tak se to asi i časem vyplatí.Koukal jsem na to a je to jednoduchý jak facka,nádoba s vodou,elektrody a at žije elektrolýza,akorát je tam ještě nějaká jednotka,která se připojuje na váhu vzduchu a ta nejspíš ubere skrz váhu benzín a jedeš víc na vodík,aby se snížila spotřeba,o co jde hlavně,pokud teda nejseš u zelených a nevyrábíš dobrovolně kyslík (noteeth) .

Napsal: 23 čer 2010, 10:18
od slovacek.milos
pokud si to neuděláš sám tak vyhodíš nekřestanské prachy, jak za LPG, ty náratniosti jsou pak v nedohlednu, nebo reaktor na metylester za 3OOO euro, to jsou lákadla poddle mě na nic miloš

Napsal: 23 čer 2010, 10:19
od oldaf

Napsal: 23 čer 2010, 16:25
od deflector
Ja to v aute mam..zapinam to jak si vzpomenu...uspora cca litr/100km pri obsahu cca 320cm2 elektrod...

Napsal: 23 čer 2010, 18:38
od mito85
bratranec tá má v fábii 1.9 TDI a má o cca 30 koní viac a spotrebu má 4 litre:DDD čistý motor a nemôže si vynachváliť a stálo to 500 EUR, ale dá sa aj lacnejšie::DDD akurát to treba na zimu dať preč lebo ti ten mráz vytahá hadičky:DD

Napsal: 23 čer 2010, 20:05
od mtapaj
deflector píše:Ja to v aute mam..zapinam to jak si vzpomenu...uspora cca litr/100km pri obsahu cca 320cm2 elektrod...
mas diesel alebo benzin??
hodis sem foto alebo neaky nakres???
ak je to realna spotreba,tak klobuk dolu.... 8)
http://www.youtube.com/watch?v=TKh_5kgQbLg

Napsal: 23 čer 2010, 20:10
od deflector
Mam naftu...foto muzu dat,ale je to jen udelane ze dvou elektrod ve vode se sodou a napojene na baterku..nic vic..zadna veda:-)

Napsal: 23 čer 2010, 20:51
od slovacek.milos
deflector píše:Mam naftu...foto muzu dat,ale je to jen udelane ze dvou elektrod ve vode se sodou a napojene na baterku..nic vic..zadna veda:-)
dej foto sodíme já bych byl taky pro nějakou hovadinu furt míchat klackem metylester, chtělo by to změnu

vodíkovou bombu http://www.youtube.com/watch?v=5benVoPnnSQ ;) miloš

Napsal: 23 čer 2010, 21:35
od JanDiesel
mito85 píše:bratranec tá má v fábii 1.9 TDI a má o cca 30 koní viac a spotrebu má 4 litre:DDD čistý motor a nemôže si vynachváliť a stálo to 500 EUR, ale dá sa aj lacnejšie::DDD akurát to treba na zimu dať preč lebo ti ten mráz vytahá hadičky:DD
no ja osobne zerem kazdy den jednu konzervu fazule a pri jazde prdim do hadicky, ktora mi ide do sania, mne to pridava 60 koni na felicii takze je to ako Nitro, skoda, ze sa mi neda prdiet viac, mozno by mi felicia isla len na prdy :D

...teraz vazne, tych 30 koni si ako zistil podla zvacseneho poctu zabitych much na celnom skle na 100km na cm2 ?

...no a teraz uplne vazne-ked davate nejaku informaciu do eteru, tak nech ma aj nejaku vahu, ak to nemas zmerane na brzde, tak to ma vypovednu hodnotu 0, ze je tam narast 30 koni ;)

Napsal: 24 čer 2010, 06:20
od rasol
Janci, zabudol si napisat, ze ti najlepsi sa stretli tu :

http://www.news.sk/rss/clanok/2010/06/1 ... ky-prdkac/

Pre tych, ktori veria nevysvetlitelne uzasnej energetickej bilancii pri vyrobe vodiku:

Nastavte si v riadiacej jednotke chudobnu zmes a nepotrebujete okolo vela zbytocneho balastu vo forme uhorkovych flias s elektrodami.

to mito85:

Ja tvrdim, ze je to zvysenie vykonu do neba volajuca blbost. Stavme sa o nieco zaujimave a ja zabezpecim odmeranie bratrancovej Fabie na valcoch v motorovej skusobni.

Napsal: 24 čer 2010, 08:44
od mito85
bolo to na brzde, takže netrepem blbosti a poznám človeka čo vyrába tú elektroniku okolo toho a ten mi to tiež potvrdil, povedal mi že úspora môže byť max ked si mal spotrebu 7 litorv tak sa môžeš dostať max na 5 lebo potrebuješ mrte veľa energie na výrobu toho vodíku, takže občas treba aj silnejší altík:D môžeš dostať aj viac výkonu ak budeš mať pod kapotou 4 černochov kt. ti budú šlapať_:DDDDDD
a prečo je to tak nepochopiteľné, ved s tou fábiu sa dá normálne jazdiť za 5,2 litra a on má spotrebu s vodíkom 4 , takže čo je na tom nepochopitelné???
a ten výkon: bolo to na brzer takže je to pravda, ved si vezmite ako vám ide lepšie auto ked dáte namiesto 95 NA Vpower (LOL) a vodík má skoro dokonalé spalovanie proste to šlape a hotovo:DD ved si vezmi že ked načipuješ auto (len soft) tak dostaneš zo 100 koní 130 anko nič, tak prečo by ti tých 30 koní nedalo lepšie palivo (LOL)

Napsal: 24 čer 2010, 15:15
od rasol
Precitaj si to este raz a pomaly:

Tym zazrakom je chudobna zmes ! a na to je dobra prave ta riadiaca elektronika! Vsetko ostatne je nadbytocny balast a cim menej energie vyuzijes na vyrobu vodika, tym si na tom de facto lepsie. Daj si odmerat lambdu a uvidis. Neverim, ze bude pod 1,4

Takze nejake kone navyse a nizsia spotreba niesu zalezitostou vodika, ale nastavenia, pripadne. oklamania riadiacej jednotky motora.

Najjednoduchsi " tuning motora " bol vzdy priradeny odpor ku snimacu teploty paliva.

Aby si sa nemusel trapit s hadickami a vyvyjacmi, skus napriklad: www.maxtuning.sk , je velmi pravdepodobne, ze dosiahnes rovnaky vysledok za nizsie naklady.