Stránka 1 z 2
190 tis km a 96kw na ALH
Napsal: 27 čer 2010, 22:19
od Ondras83
1,9 TDI 66kw ALH, rok 2002 škoda octavia
je to dost slaboučký a tak nějak mě láká aspon těch 130 koní, ale zase je průser (nebo možná není) že na tom motoru je natočenejch 190 tisíc...
jetý na 5W-40 Valvoline
je to teda průser, nebo ještě ne? (seriově ten motor vydrží i 500 tis, ale se 130ti koňma už je těch 190 asi dost)
Napsal: 27 čer 2010, 22:38
od turbo kamna power
ten motor je teď tak ideálně zajetej, takže se nějakýho posílení bát nemusíš

Napsal: 27 čer 2010, 22:41
od Tomas.cz
Prosimtě, taková voňafka

Napsal: 27 čer 2010, 23:05
od Ondras83
no třeba ty sety, co nabízí dieselpower (99kw) píšou do 150 tis...
mám strach z karbonu a provozních vůlích
zrovna teď měnim potkanej motor na ALH oktě s 250 tis a toho karbonu a sraček všude...chce to zaslepit EGR...no a když to je v sání, co je asi dole a na sedlech a na ventilech
pokoumáme

Napsal: 27 čer 2010, 23:17
od turbo kamna power
jestli tě to trápí, tak zhoď hlavu, odstraň karbon, nech ji srovnat, zabrousit ventily, můžeš i vyleštit kanály a ventliy... no a pak můžeš přidávat na výkonu s klidným spaním, repas hlavy není nikdy na škodu

pak můžeš nahodit VA turbo, trysky 764 a chip, a budeš tam mít okolo 160 koní, což už je příjemná záležitost

ale bude to chtít i spojku...
edit: dieselpower píše, že pouze chip (cca 85kw) doporučuje pod 150tis. najeto... ta další fáze (99kw) už je "bez omezení", protože se dávají nové trysky
Napsal: 28 čer 2010, 09:58
od Dukes
Dej tam SPRINT 764 nebo POWERPLUS 764 a Power Pipe kit a uvidíš, jak to bude lítat.

Napsal: 28 čer 2010, 11:08
od Markus01
Taky bych to neřešil. Já bych to viděl na S764, čip, EGR a kat off. Takovejch 145-150 koní by tam pak mohlo bejt.

Jo a Pipe Kit bych nedával.
Napsal: 28 čer 2010, 18:53
od fabiátor
Markus01 píše:Taky bych to neřešil. Já bych to viděl na S764, čip, EGR a kat off. Takovejch 145-150 koní by tam pak mohlo bejt.

Jo a Pipe Kit bych nedával.
Pipe kit bych dal, EGR je zbytecnej spunt, zvlast kdyz je stejne off.
Napsal: 28 čer 2010, 19:24
od misoVW
Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Napsal: 28 čer 2010, 19:54
od Tomas.cz
To je věc která by mě osobně vadila nejvíc jak se to třese při doběhu, samo lze namítnout že starší TDi jí taky nemaj, ale přece...

Napsal: 28 čer 2010, 20:52
od Ondras83
co s tim vim, ale bál sem se těch najetejch km...dneska sem shodil hlavu na tom motoru co mám na stojanu, má 247 tis, zespod čistej, ale na prvnim válci už není vidět na jednom místě honování a je tam i pár rejh...
vono je to auto fotra, ale je to prostě slabý, tak přemejšlíme, co s tim...klidně by stačily i trysky z AHF
Napsal: 29 čer 2010, 16:59
od fabiátor
misoVW píše:Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Vsak to nicemu nevadi. Ze se motor pri zhasnuti trochu zatrepe je vec, ktera me osobne vubec netrapi

Napsal: 29 čer 2010, 17:04
od kozelpub
fabiátor píše:misoVW píše:Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Vsak to nicemu nevadi. Ze se motor pri zhasnuti trochu zatrepe je vec, ktera me osobne vubec netrapi

a to zatrepani mu nemuze ublizit???
Napsal: 29 čer 2010, 17:13
od fabiátor
kozelpub píše:fabiátor píše:misoVW píše:Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Vsak to nicemu nevadi. Ze se motor pri zhasnuti trochu zatrepe je vec, ktera me osobne vubec netrapi

a to zatrepani mu nemuze ublizit???
To by byl muj motor uz po smrti, mam ho tam cca rok. Navic ten od Allardu co prodava Diesepower ma v prirube na saci potrubi i vyvod na mereni tlaku turba, takze staci hadicka a budik a mas dalsi vec hotovou. Bud si vyvod zaslepis zaslepkou a nebo nasroubujes redukci na hadicku. Oboji je prislusenstvim kitu.
Napsal: 29 čer 2010, 17:29
od turbo kamna power
kozelpub píše:
a to zatrepani mu nemuze ublizit???
těžko, když to tak dřív měly všechny motory TDI, a šlapaly v pohodě... mě to teda vůbec nevadí že to trošku zatřepe