pepik píše:ahoj uz si tuhle zavadu vyresil
mam tady stejnou zavadu na vitu 108cdi uz sem to typnul na vysokotlakou pumpu dal ji tam a furt stejny uz mne z toho hrabe a zavady na diagnostice zadny
Zdravím, jo jo už jezdím.Byl to jen špatný konektor na prvním válci.Je divný, že to diag. poprvé neukázala.Po hrozný rozborce, překontrolování podávací pumpy a vysokotlaký pumpy na stolici, jsem to zase všechno složil a jelo, teda ujel jen 100km a zase kontrolka EDS a mrtvo.Tak jsem to připíchl znova na carsfot a závada uložena a odhalena.Jinak měl jsem to poprvé napíchnutý i od maníka který má diag. KTS a ta také mlčela.Jestli máš podzření na tlak nafty, tak co přepadový množství?Nepropouští ti vstřik?Já jsem tlak na railu měřil manometrem do 300bar, bohatě stačí.Na volnoběch a při startu je tlak cca 330bar.Jinak klidně napiš, protože jsem toho dělal hodně a myslím, že bych to dal dohromady i poslepu

.Popravdě já měl podezření na chybu v el. od začátku.Mluvil jsem z technikem z BOSCHE a ještě s dvěma chlapíkama co dělají nafťáky a nikdo mi nebyl schopen říct, že při startu s odjeným vstřikem, myslím konektor, tak auto nechytne.Natlačí tlak v railu na cca 250 udělá se lehký zápal a hned rgulátor začne přepouštět a drží tlak cca 70 - 100bar.Prostě zamezí startu.Ale nikdo miz nich nebyl schopen vysvětlit, když jednotka pozná, že není připojen udělá omezení, ale nevyhodí to závadu a diag. to nenačte.Když ho ale odpojíš za běhu, tak ano

.Napiš přesněji, co ti to dělá a co jsi kontroloval a jak.Zkusím ti přidat mé zkušenosti

.Napiš buď sem, nebo klidně mi zavolej 736 533 016.