Stránka 1 z 2
Octavia neťahá a biely dym z výfuku.
Napsal: 14 srp 2010, 12:06
od derobo
Na mojej octávii dnes asi odišlo turbo, len by som chcel potvrdiť toto zistenie. Auto štartuje v pohode, ale pri jazde vôbec neťahá a zvýfuku sa valí biely dym. Voda v oleji nie je. Keď som to napichol na Vag vypísalo
chybu, chybný elktr. ventil N75 nedosiahnutá medza reglácie. Bolo počuť aj nejaké divné zvuky zo zadu motora a podobne. Ďakujem za každú radu.
Napsal: 14 srp 2010, 12:08
od derobo
Ešte som zabudol napísať, že je to octavia 74kW, typ motora ATD čiže TDI PD.
Napsal: 14 srp 2010, 12:16
od Tomas.cz
Vypadá to na závadu turba
Napsal: 14 srp 2010, 12:19
od slovacek.milos
a co třeba chcípací klapka nebo problém s přívodem vzduchu, potkan v sací potubí

miloš
Napsal: 14 srp 2010, 19:22
od Ladas
nejspíš KO turbo
Napsal: 17 srp 2010, 05:41
od derobo
Takže sa potvrdilo, že to bolo turbo, vrtulka odlomená a zdeformovaná. Teraz zháňam nové.
Napsal: 17 srp 2010, 13:37
od miš
derobo píše:Takže sa potvrdilo, že to bolo turbo, vrtulka odlomená a zdeformovaná. Teraz zháňam nové.
vyčisti pak celý sací trakt, a hledej důvod proč vrtulka KO... jinak tam muzes dat dalsi a pujde znovu k sipku... kdyz ne motor kouskama z turba apod..
Napsal: 17 srp 2010, 13:39
od Ladas
jj to bude turbo...
Napsal: 18 srp 2010, 06:24
od derobo
Neviem či tam niečo nájdem kvôli čomu je vrtulka KO, najskôr nevydržala kvôli načipovaniu, lebo nemalo odkial nasať nečistotu, filter menený a tak fakt neviem odkiaľ?
Napsal: 18 srp 2010, 06:30
od Zdeněk M
derobo píše:Neviem či tam niečo nájdem kvôli čomu je vrtulka KO, najskôr nevydržala kvôli načipovaniu, lebo nemalo odkial nasať nečistotu, filter menený a tak fakt neviem odkiaľ?
Pokud maš mizernej čip, a vysoký požadavek na plnicí tlak, tak turba mužes menit pořad, nevydrží to a padne.

Napsal: 18 srp 2010, 10:43
od derobo
Neviem posúdiť plniaci tlak či je vysoký, turbo mi najazdilo tak 50.000 Km a nebolo nové keď som ho kupoval. Môže byť, že sa opotrebovalo. Po čipe auto ťahá super nedymí, takže neviem koľko vydrží normálne turbo a koľko turbo načipované.
Napsal: 18 srp 2010, 12:22
od Zdeněk M
derobo píše:Neviem posúdiť plniaci tlak či je vysoký, turbo mi najazdilo tak 50.000 Km a nebolo nové keď som ho kupoval. Môže byť, že sa opotrebovalo. Po čipe auto ťahá super nedymí, takže neviem koľko vydrží normálne turbo a koľko turbo načipované.
Ber to tak, že tam mas serii V to je na tlak 1,1Bar , když ti udelal čip tak to zvedl třeba na 1,35Bar, tím padem aby to turbo toho tlaku dosahlo tak se musí víc točit.
Napsal: 18 srp 2010, 12:44
od derobo
Mal som tam turbo s týmto označením 038 253 019 HV 530, keď som pozeral na internete, je to turbo z Fordu Galaxy 96 Kw, pôvodne tam bolo sériové turbo 74 Kw a po čipe by som tam mal mať tých 96Kw. Takže aj tak by potom to turbo nemuselo ten tlak vydržať?
Napsal: 18 srp 2010, 12:52
od Zdeněk M
derobo píše:Mal som tam turbo s týmto označením 038 253 019 HV 530, keď som pozeral na internete, je to turbo z Fordu Galaxy 96 Kw, pôvodne tam bolo sériové turbo 74 Kw a po čipe by som tam mal mať tých 96Kw. Takže aj tak by potom to turbo nemuselo ten tlak vydržať?
pokud mas turbo s 96kw VA tak to 1,35Bar vydrží v pohodě, že bis dostal turbo s Galaxi 96kw do Octy tomu moc nevěřim, tam je turbo ve svodeh a ty parohy sou kurna dlouhý

Napsal: 18 srp 2010, 12:59
od derobo
Tak neviem či naozaj, ale podľa štítku je to tak. Prerábal som nejaké veci dokonca bolo treba prevariť aj prepadovú trubku na ktorú sa dáva záslepka k EGR

. Možno bolo turbo vybraté a prehodené na iné sanie ja naozaj neivem.
