Stránka 1 z 1

motor vypíná během jízdy Passat 1,9

Napsal: 19 srp 2010, 16:51
od ajdl
Ahoj, u Pašíka 1,9 66 KW r.v. 2000 mi od včerejška vypíná motor během jízdy. První bylo vyměnit palivový filtr - nebylo to naftou. Během jízdy se najednou rozsvítily kontrolky ESP a ABS (oranžové) a auto ztratilo výkon i při plně sešlápnutém plynu přesně, jako když nejde nafta. Ale jelo. Po kilometru kontrolky zhasly a okamžitě auto začalo táhnout normálně. Dnes už ale prostě vypne a nejede vůbec. Nechám ho 10 min stát a někdy chytne hned a někdy až po delším startování. Dnes bylo na diagnostice a vyhodnocení 0 závad. čím by to mohlo být? někde špatný kontakt? (wallbash) Dík ajdl

Napsal: 19 srp 2010, 20:30
od petersatan
rele 109

Napsal: 19 srp 2010, 20:33
od Tomas.cz
Zajímalo by mne, jestli když to bylo na diagnostice a 0 závad tak v ten moment když jsi startoval tak nic, tím pádem když to šlo diagnostikovat tak šťáva do jednotky musí jít.

Napsal: 19 srp 2010, 23:40
od ajdl
to nevím, byla tam manželka a kluci v dieselservisu jsou profíci. Rada zněla - tak jezdi dál a uvidí se!

Napsal: 19 srp 2010, 23:41
od ajdl
Jo a co dělá relé 109?

Napsal: 20 srp 2010, 10:18
od Brouk
odpoji napajeni do RJ bezna zavada , bud vymenit nebo radne propajet a frci .....

Napsal: 20 srp 2010, 18:49
od ajdl
Jo, včera jsem to odpojil a znovu zapojil a zatím to jede.
To relátko 109 jsem mezi relátky nikde nenašel, je umístěné někde jinde?

Napsal: 06 zář 2010, 16:10
od ajdl
Tak to jezdilo 3 týdny a dnes to zase chcípalo.
Co mám propájet? na řídící jednotku mi jdou 2 konektory.
Dík
:?

Napsal: 06 zář 2010, 16:20
od Tomas.cz
Jestli se nepletu tak relátko je v tom boxíku pod stěračema, tam kde je i řídící jednotka motoru.

Napsal: 06 zář 2010, 22:03
od 12skvarka
jj přesně tam je

Napsal: 06 zář 2010, 22:18
od Zdeněk M
12skvarka píše:jj přesně tam je
To rele je pod tim deklem u stěracu, jak pisou klucí, je tam 5 sroubku,pod deklem je pocitac a to relatko, je jih tam víc, to co zlobí(napajecí) ma cislo u Passata 219 ;)

Napsal: 07 zář 2010, 14:31
od majkl1
Když otočíš klíčkem, měla by ti aspoň probliknout kontrolka žhavení. Pokud ne, je to tím, že řj nemá napětí=relé 109

Napsal: 07 zář 2010, 23:42
od ajdl
Já 109 vůbec nemám. U ŘJ je 219. Při startování spíná 175. Tak jsem je obě rozebral, letované spoje byly OK, lihem jsem vyčistil kontakty a zapojil jsem je bez krytu - oba spínaly bezvadně, žhavení jde pokaždé a přesto jsem musel točit asi 10 s než to nastartovalo. Připadá mi, že tam bude ještě něco jinýho. (wallbash)

Napsal: 08 zář 2010, 13:51
od majkl1
A co takhle ventil na odpojení paliva? Už jsem viděl, že do něj šlo méně proudu a chvilka odpojovalo palivo. :roll: