Stránka 1 z 1

velké rozdíly vstřikované dávky AVF

Napsal: 20 srp 2010, 15:18
od coltik
Dneska jsem konečně složil zase motor dohromady, nové těsnění pod palicí a vše okolo taktéž...jen mě trochu zaráží hodnoty vstřikovaného množství paliva jednotlivých vstřiků... viz foto. Je to v normálu nebo ne?

hodnota -0,3mg je hondota prvního vstřiku? První a druhý bude tedy asi v normě,ale třetí a čtvrtý ne...dá se tato hodnota doštelovat červikem? Když je minusová tak přitáhnout a když plusová tak povolit? Nebo se mýlím? Díky za osvětu....

jinak volnoběch je v pořádku...


Obrázek

Napsal: 20 srp 2010, 15:41
od Tono
Podla mna to nie je žiadna tragedia, nastav to na 225 stupňov, a skontroluj.

Napsal: 20 srp 2010, 21:34
od tomiisp
ten 4 je uz na hranici....gumicky na vstrekoch sa menili ? a slo to tam ako po masle alebo sa tie vstreky tam tlacili ,,nasilu,, ?

Napsal: 21 srp 2010, 06:55
od coltik
gumičky na vstřikách se měnily všechny. Máznul jsem je vazelínou a vstřiky tam šly jako po másle. Proto se ptám, jestli se dá dávka doštělovat červikem nebo ne...

Napsal: 21 srp 2010, 09:10
od tomiisp
,,stelovat davka,, sa v principe neda, ale to zakladne nastavenie (-225stupnov) ak nie je spravene tak to moze rozhodit - po montazi si ich nenastavoval ? inak take rozhadzane davky som uz videl aj kvoli pouzitiu ,,mazadla,,(ineho nez nafta alebo olej) pri instalaci vstrekov, ale stacilo mensie karate a skludnilo sa to :)

Napsal: 21 srp 2010, 09:55
od coltik
Já jsem na to koukal hned po nastartování a projetí...pak jsem to dal manželce a fičela s tim na fesťák, takže uvidim, až se vrátí, jestli se to srovná nebo ne... jinak jsem to nastavoval na 180st. neb tady fóru jsou k tomu rozdílné komentáře, takže jsem to na zkoušku udělal takhle. Pokud se to nesrovná, tak zkusim na těch 225st.

Napsal: 08 úno 2011, 17:54
od miko707
Ahojte nechcem zakladat novu temu, tak sa sem votriem sem. Dnes som menil rozvody na passate AWf a kukol som aj na kanal 13 a hodnoty su -3.01, 2.99, 2.99, -3.01.Auto ma nekludny volnobeh taky ako na tri valce.este som nikdy nerobil vstreky na PD tak chcem vediet ci ich bude stacit nastavit alebo aj pretesnit.Ci to vobec pomoze.Bolo to na studeny motor.
Dakujem

Napsal: 08 úno 2011, 20:42
od TomasH
coltik píše:Já jsem na to koukal hned po nastartování a projetí...pak jsem to dal manželce a fičela s tim na fesťák, takže uvidim, až se vrátí, jestli se to srovná nebo ne... jinak jsem to nastavoval na 180st. neb tady fóru jsou k tomu rozdílné komentáře, takže jsem to na zkoušku udělal takhle. Pokud se to nesrovná, tak zkusim na těch 225st.
nebude rozdíl, ty hodnoty ti zůstanou stejné, zbytečná práce:(

Napsal: 08 úno 2011, 21:24
od yary1
miko707 píše:Ahojte nechcem zakladat novu temu, tak sa sem votriem sem. Dnes som menil rozvody na passate AWf a kukol som aj na kanal 13 a hodnoty su -3.01, 2.99, 2.99, -3.01.Auto ma nekludny volnobeh taky ako na tri valce.este som nikdy nerobil vstreky na PD tak chcem vediet ci ich bude stacit nastavit alebo aj pretesnit.Ci to vobec pomoze.Bolo to na studeny motor.
Dakujem
Ty hodnoty sou na sracku..tolerance by mela byt + - 2,5. Pred rozvodama to bylo ok?

Napsal: 08 úno 2011, 22:05
od chosepm
Zvláštní čísla...takový souměrný :)

Napsal: 08 úno 2011, 22:18
od flubber
Technický dotaz - jak jednotka pozná vstřikované množství pro každý válec? Jsou tam někde 4 čidla? Nedávno jsem procházel všechno možné o motoru (ALH), včetně schémat a neuvědomuju si, že by tam bylo něco jiného než čidlo počátku vstřiku na jednom vstřiku a pak něco v čerpadle.

Re: velké rozdíly vstřikované dávky AVF

Napsal: 08 úno 2011, 22:53
od pafka
coltik píše:Dneska jsem konečně složil zase motor dohromady, nové těsnění pod palicí a vše okolo taktéž...jen mě trochu zaráží hodnoty vstřikovaného množství paliva jednotlivých vstřiků... viz foto. Je to v normálu nebo ne?

hodnota -0,3mg je hondota prvního vstřiku? První a druhý bude tedy asi v normě,ale třetí a čtvrtý ne...dá se tato hodnota doštelovat červikem? Když je minusová tak přitáhnout a když plusová tak povolit? Nebo se mýlím? Díky za osvětu....

jinak volnoběch je v pořádku...


Obrázek
změř tlaky válců

Napsal: 08 úno 2011, 22:59
od Huml
flubber píše:Technický dotaz - jak jednotka pozná vstřikované množství pro každý válec? Jsou tam někde 4 čidla? Nedávno jsem procházel všechno možné o motoru (ALH), včetně schémat a neuvědomuju si, že by tam bylo něco jiného než čidlo počátku vstřiku na jednom vstřiku a pak něco v čerpadle.
u rotačky to pozná podle impulzního kola na klice

Napsal: 08 úno 2011, 23:16
od Zdeněk M
Huml píše:
flubber píše:Technický dotaz - jak jednotka pozná vstřikované množství pro každý válec? Jsou tam někde 4 čidla? Nedávno jsem procházel všechno možné o motoru (ALH), včetně schémat a neuvědomuju si, že by tam bylo něco jiného než čidlo počátku vstřiku na jednom vstřiku a pak něco v čerpadle.
u rotačky to pozná podle impulzního kola na klice
Tak, tak 4 valce, 4 impulzi, jakmile se nakej opozdí, tak patřičnej valec přikrmí abi signali chodili pořad ve stejnem rytmu a motor šel pořad kulatě. :)
Samotnou davku odměřuje zpetně, přes potenciometr v čerpadle.

Napsal: 09 úno 2011, 14:26
od miko707
yary1 píše:
miko707 píše:Ahojte nechcem zakladat novu temu, tak sa sem votriem sem. Dnes som menil rozvody na passate AWf a kukol som aj na kanal 13 a hodnoty su -3.01, 2.99, 2.99, -3.01.Auto ma nekludny volnobeh taky ako na tri valce.este som nikdy nerobil vstreky na PD tak chcem vediet ci ich bude stacit nastavit alebo aj pretesnit.Ci to vobec pomoze.Bolo to na studeny motor.
Dakujem
Ty hodnoty sou na sracku..tolerance by mela byt + - 2,5. Pred rozvodama to bylo ok?

Presne tak isto pozeral som to pred aby som vedel.
Rozvod bol na +3 stupne po vymene na 0 a vstreky tak ako boli
pomoze nastelovanie ci ich treba aj pretesnit?
Dakujem Michal