Stránka 1 z 1
					
				fabia rozsvícení kontrolky motoru
				Napsal: 13 zář 2010, 14:26
				od adi
				Ahoj na fabii 1.4 trvale svítí kontrolka motoru.píše mi to tuto závadu
17978 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem 
        P1570 - 35-10 - - - Sporadická
16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita 
        P0140 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
myslíte že je vadná sonda za katem?
když smažu chybu tak po nastartování se hned rozsvítí kontrolka motoru.
			 
			
					
				fabia
				Napsal: 13 zář 2010, 18:37
				od r.martinec
				možná shnilá elektrika
			 
			
					
				
				Napsal: 13 zář 2010, 20:20
				od adi
				mam dotázek ohledně LS.díval jsem se na schéma řízení motoru Simos 3PB a tam jsem se díval na LS G39.Z19 je vyhřívání to mi je jasný ale pak na G39 je vstupní signál a výstupní signál na ŘJ motoru.co na těhle dvou signálech naměřím?setkal jsem se s LS sondou na které bylo +,povýšená kostra a výstup,co najdu na těhle dvou signálech?díky za info
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 14:23
				od adi
				nikdo nevite?
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 19:33
				od e36power
				kat je OK?
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 19:39
				od mirdasR32
				A jde vagem ta lambda otestovat? Jinak si myslim, že bude v háji. Docela odchází. SW v jednotce motoru je aktuální?
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 19:41
				od e36power
				mirdasR32 píše:A jde vagem ta lambda otestovat? Jinak si myslim, že bude v háji. Docela odchází. SW v jednotce motoru je aktuální?
pise Readiness: 0000 0000 takze test sondy by mel probehnou ok.
 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 19:45
				od mirdasR32
				To je jasný, ale když si smazal chyby v motoru tak mu to smázlo i ten Readiness. Znova bych jí otestoval. Když píše chybu takhle natvrdo, tak nevim nevim jestli ten test vůbec doběhne do konce.
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 19:50
				od e36power
				Chtělo by to i kontrolu kabeláže. Tam to nejní na dlouho.
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 20:05
				od adi
				ahoj,nene nejdříve jsem si nechal uložit pamět závad a pak teprve smáznul,takže readiness by měl být aktual s pamětí závad když sem se spojil.Bohužel auto ted nemám u sebe,možna ho budu mít az o vikendu.Takže myslíte se podívat vagem na měřené hodnoty 030 a 031?a popřípadě pak se podívat na kabeláž od LS k ŘJ?Otázka jak poznám špatný kat?
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 20:09
				od e36power
				Jestli nejní ucpanej nebo tak neco..
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 20:14
				od fabiátor
				Zameril bych se spis na ten immo. Dokud bude blokovat RJ tak je uplne jedno v jakym stavu jsou sondy. Setkal jsem se s pripadem kdy byl problem ve vaklu na cteci civce a za behu motoru to obcas ztratilo komunikaci s cipem v klicku a motor zdechnul.
			 
			
					
				
				Napsal: 16 zář 2010, 14:46
				od adi
				Ale ten imo. je jen sporadická závada,a auto jezdí a startuje bez problému,je problém akorat třeba po nastartováni při volnoběhu,že motor jako by pocukává nebo vynechává.Jinak je to firemní auto,takže jezdí každý den normálně,výkon má taky.myslíš že by to mohl být problém s immobilisérem?
			 
			
					
				
				Napsal: 21 zář 2010, 19:19
				od embro
				zlý kat zistis vytvorenim readliness. Konkretne kat zakl. Nastavenie adr. 46 a stlacit potom naraz brzdu a plyn.
			 
			
					
				
				Napsal: 21 zář 2010, 20:18
				od adi
				brzda a plyn pri nastatovanem motoru?co by o melo ukazovat?Jinak vysvetlil by mi nekdo prosim readines co znamenaji ty cisla?jestli to chapu dobre tak kazdy to cislo znamena jednu funkci toho systemu ktery je bud dobry a nebo spatny?napr lambda sonda,...