Stránka 1 z 1

P406-2.0HDi-RHZ-regulator tlaku paliva

Napsal: 16 zář 2010, 22:44
od VPetr
Ahojte,resim problem na tomto aute.

Auto Jede normalne...po urcite chvili se rozsviti kon.m. a jde vytocit jen do 2tis/ot.Diag.hlasi -reg.tlaku paliva-

Podavaci cerpadlo resp.saci kos byl uplne zasra***.Ten je vycisten.
Regulator tl. jsem rozebral a profoukl sitko na konci ventilu.
Nalil jsem aditiva do nafty a auto projizdel.

Najezdil jsem s nim 30km a bez problemu.Po cca.dalsich 30km se chyba opakovala.

Ventil stoji v rozmezi 5000-6000tis a nerad bych ho vymenil a nic.Poradite mi na co se radeji jeste zamerit???

Diky Petr

Napsal: 17 zář 2010, 08:41
od conti
Nejspíš se ten sací koš zase zasr.... :)

rhz

Napsal: 17 zář 2010, 19:10
od amigo
ocvakni si sito a je to

Napsal: 21 zář 2010, 19:00
od embro
A čo tak vyčistit komplet palivovú sústavu a vymeniť filter.

Napsal: 21 zář 2010, 19:05
od origoš
Může to být tím, že je uklepanej drát k regulátoru. Jednou jsem se s tím nazlobil u P206 HDI, že mi z toho byla rádiovka malá. Chvíli chodilo, potom to lecho a byla uložená chyba, zahebal jsem kabelama, smazal chybu a třeba měsíc to chodilo. Nakonec to přestalo chodit a tak jsem kuchnul svazek a našel to poškozené místo. Ti soudruzi žabožraví používají kablíky, které by patřily do tranzistoráku a né do auta!!

Napsal: 21 zář 2010, 19:57
od gargamelc
origoš píše:Může to být tím, že je uklepanej drát k regulátoru. Jednou jsem se s tím nazlobil u P206 HDI, že mi z toho byla rádiovka malá. Chvíli chodilo, potom to lecho a byla uložená chyba, zahebal jsem kabelama, smazal chybu a třeba měsíc to chodilo. Nakonec to přestalo chodit a tak jsem kuchnul svazek a našel to poškozené místo. Ti soudruzi žabožraví používají kablíky, které by patřily do tranzistoráku a né do auta!!
ak by frantici robili lietatdla ani jedno by nevzlietlo pre problem s kablami a konektormi setria tam kde nemaju :D

Napsal: 21 zář 2010, 22:22
od stefi
frantici lietadla robia a pouzivaju zalozne systemi fly by wire takze aj tak nic nevyhras (LOL)