Stránka 1 z 2

Ducato 2007 2,3 JTD (N290)

Napsal: 30 zář 2010, 16:46
od Fantik
Auto při přidání plynu hodně černě kouří a krátce na to spadne do nouzáku (pokud jedu lehká noha tak OK), v Paměti závad se opakuje chyba Ventil dávkování paliva (N290) nevěrohodnej signál nebo zkrat na kostru

Je to ten co je na rejlovém čerpadlu?
Dá se proměřit aby se vyloučila chyba v kabeláži?
Případně co kde naměřit.

Díky. ;)

Re: Ducato 2007 2,3 JTD (N290)

Napsal: 30 zář 2010, 18:59
od alfik
Myslis DRV ventil na cerpadle?
Nevies nahodou P.... cislo tej chyby?
Apropo,keby je spatny,tak by si to videl aj na tlaku v raily.

Napsal: 30 zář 2010, 19:42
od Fantik
Tyhle závady tam byly když to přijelo, auto auto sporadicky chcípalo vyměnil jsem palivák auto přestalo chcípat ale když se mu dá tak hodně kouří a pak spadne do nouzáku a už se tam ukazuje jen ten nevěrohodný signal

Jakej tlak tam má bejt?

Obrázek

Napsal: 30 zář 2010, 20:06
od alfik
No chyba je popisana ako regulator tlaku paliva,cize DRV ventil. Startovaci tlak by mal byt okolo 150 barov. Na volnobeh cca 300 a dalej by mal kopirovat poziadavok.
A v percentach: Po zapnuti kluca by mal byt otvoreny na 30%,na volnobeh 20 aj nejake drobne. Pri zrychlovani by mali percenta aj napatie na nom stupat.
Nejde mi ale do hlavy to dymenie. Keby funguje spatne,da bud nizky tlak do railu,alebo vysoky. To by jednotka nepobrala a vypla by motor. Neni niekde prdla hadica od turba?

Napsal: 30 zář 2010, 20:16
od jurki888
skontroluj si hadicky od egr alebo ci neni zadrety ja ked som odpojil na ducate egr tak pri pridani plinu vazne dymilo

Napsal: 30 zář 2010, 20:18
od Fantik
alfik píše:No chyba je popisana ako regulator tlaku paliva,cize DRV ventil. Startovaci tlak by mal byt okolo 150 barov. Na volnobeh cca 300 a dalej by mal kopirovat poziadavok.
A v percentach: Po zapnuti kluca by mal byt otvoreny na 30%,na volnobeh 20 aj nejake drobne. Pri zrychlovani by mali percenta aj napatie na nom stupat.
Nejde mi ale do hlavy to dymenie. Keby funguje spatne,da bud nizky tlak do railu,alebo vysoky. To by jednotka nepobrala a vypla by motor. Neni niekde prdla hadica od turba?
Na ty tlaky skusim zejtra mrknout, nevim co vše mi Vag zobrazí
No když jsem mu jednou dal hodně na 2° tak i zdechnul (zapsal chybu tušim P0091) ale zakouřil jak Tatra 815 :roll:
Hadice vypadají Ok ale ještě je pro jistotu pořádně prověřim.

Napsal: 30 zář 2010, 20:20
od Fantik
jurki888 píše:skontroluj si hadicky od egr alebo ci neni zadrety ja ked som odpojil na ducate egr tak pri pridani plinu vazne dymilo

Ok mrknu i na to. ;)

Napsal: 30 zář 2010, 20:21
od Fantik
Kolik cca stojí ten DRV ventil?

Napsal: 30 zář 2010, 20:27
od Tomas.cz
Jo a pro jistotu bych to napojil na nějakoh výkonnější diagnostiku, ten vag jak píšeš nemusí zobrazit vše.

Napsal: 30 zář 2010, 20:33
od Fantik
Tomas.cz píše:Jo a pro jistotu bych to napojil na nějakoh výkonnější diagnostiku, ten vag jak píšeš nemusí zobrazit vše.
Mám přístup jen k starší Delphi a Atalu tak zkusim.

Napsal: 01 říj 2010, 18:52
od Fantik
Tak dnes zkusmo zaslepen EGR a kouřivost stejná :(
Hadice vypadají všechny OK
Po ostřejší jízdě skočila chyba P0091

Měl jsem je Vag tak jen narychlo co ukázal v měřenejch

Obrázek
Obrázek

Napsal: 14 lis 2010, 20:13
od Fantik
Trochu to tu oživim, DRV ventil vyměněn a vše stejné.

Měl bych dotaz na odborníky na Fiaty, za jakých okolností se při běhu motoru zavírá(přivírá) klapka v sání ovládaná jednotkou pod označením J338



Obrázek

Napsal: 14 lis 2010, 22:08
od jurki888
zavre sa pri vypnuti motora pri brydeni motorom a ked pada z otacok ftedy sa na chvilu privre

Napsal: 14 lis 2010, 22:29
od Fantik
No mě se někdy skoro zavře při běhu na volnoběh, když je na volnoběh zrovna otevřená a začne se přidávat plyn tak se přivře taky, myslim že je to muj problém s tou kouřivostí klapka se za jízdy přivírá a proto to kouří.

Zatim mám stále zaslepený EGR

Zkoušeli jsme i jízdu s odpojenym konektorem od klapky a auto nekouří ale jede jen na částečnej výkon

Napsal: 14 lis 2010, 22:36
od Non1
Keď privre klapku, dostáva menej vzduchu a preto kúri. Pri voľnobehu a pri pridávaní by zatvárať nemala.