Stránka 1 z 4
v com moze byt problem Turbo vaha vzduchu alebo N75
Napsal: 15 říj 2010, 17:13
od robkom
Mam nasl. dost casto pada auto do nudzaku, turbo bolo vycistene pred 2 mesiacmi a znovato isterobi mozebyt zase zanesené, poslednu dobu tankujemuzlen na OMV a SHEL. mam log zjazd vie sa minato niektokuknut mozem poslat mailom..
Napsal: 15 říj 2010, 17:25
od Pája 19
Uploadni log na leteckaposta.cz.
Napsal: 15 říj 2010, 17:26
od dodi911
Log mozes upnut aj tu, inak ake auto to je.
Napsal: 16 říj 2010, 09:11
od robkom
je to Octavia, 1,9 TDi 81kW, motor ASV, na pristrojovke je 173000 km ja somho kupoval so 162 tis. a neake drobne (bolo tam pravdepodobneviac)
tu je log:
http://leteckaposta.cz/827432806
Napsal: 16 říj 2010, 10:45
od GeneHawkins
Chybí mi tam údaje o plynovém pedálu. Log je zbytečně dlouhý a nepřehledný.
Udělej ho znova, jen pár vteřin plné akcelerace z 1000-1500 do 3000 otáček bez nouzového režimu.
Napsal: 16 říj 2010, 13:16
od dhfool
Jakou máš hodnotu v bloku 0 kanál 6? Vypadá to na špatný údaj z čidla atm. tlaku v řj.
Napsal: 17 říj 2010, 15:42
od robkom
prikladam dalsie 3kratsie log subory, v 3 rychl.stupni
http://leteckaposta.cz/908261362
vymenil som hadický od kompletne vsetky,prestriekal WD40 kontakty, jeden kabel som zaizoloval lebo somzbadal ze k cidlu ktore ide navrchu motoratojetrocha odrate alestaleto iste
Napsal: 17 říj 2010, 15:57
od koco
logy sú naprd, sa bojíš dat plný plyn?

musíš to nalogonat pri plnom plyne, to znamená noha na podlahe, dáš 3ku 1500ot. zapneš logovanie, pravú nohu na podlahu, točíš do 4000ot., vypneš logovanie. a loguj súčastnekanál 3,10,11. Ale podla mna bude problém opäť v turbe.
Napsal: 17 říj 2010, 16:10
od robkom
oplati saa datrepasovatturbo aleboradsej nove???
nerad by som kupoval nove ale neviem ake su skusenosti s repasom, udjane servisak mi tvrdil ze po vycisteni to ubeha zase svoje ale ani mesiacnepresiel a tak isto to zacalo padat do nudzaku..
kukal som fotky na demontazavycistenie aleneako sa mi do toho neche, sice by somnastrojeaj na to mal..
urobim este jeden test pri tych kanaloch splnýmplynom a uvidime.
Napsal: 17 říj 2010, 16:17
od dhfool
Turbo tlačí o dušu. Polohu plynu jsem odhadoval z polohy střídy EGR. Očividně blbě

. Zajeď pod auto a mrkni se, jestli ti chodí ta páčka regulace. Nejspíš ne. A jestli jezdíš tak jak v tom prvníl logu, tak se ti to bude zasírat pořád. Pokud chceš nadále jezdit jak strejc,
TAK SI ALESPOŇ ZASLEP EGR.
Napsal: 17 říj 2010, 17:10
od robkom
ta packa regulacie idevpohode skusal somaj hadicku co idenatu regulaciu alebo co to je ak stiahnemzN75 ky hadicku ma to podtlak..
Napsal: 17 říj 2010, 17:24
od dhfool
Na turbu je podtlaková baňka co hýbe tou páčkou. Když dáš ve VGAu kanál 11-základní nastvení, tak ta páčka na turbu se musí hýbat. Může se stát, že to táhlo v té baňce zarezaví a regelung nechodí. Pokud teda nemáš zadřené lopatky regulace v turbu.
Napsal: 17 říj 2010, 18:57
od puci
robkom píše:ta packa regulacie idevpohode skusal somaj hadicku co idenatu regulaciu alebo co to je ak stiahnemzN75 ky hadicku ma to podtlak..
sorry ale ked niekto píše príspevky tak ako ty, myslím gramaticky, prechádza ma chuť vôbec zamýšľať sa nad tým, aký máš problém s autom.

Napsal: 17 říj 2010, 20:26
od robkom
prihadzujem este jeden log, ak nieco pomoze by som bol rád..
http://www.upnito.sk/subor/1ddffe5a2b80 ... 5e008.html
2 posl. subory su po vycisteni vahy vzduchu Ultrazvukovou vanou, len neviem ci som nahodou nedal zbohom vahe lebo mi zacala vyhadzovat chybu nezmyselne udeje a potom to hodilo do nudzaku..
Napsal: 17 říj 2010, 20:40
od GeneHawkins
Hele, já tomu nerozumím.
- proč ty logy nemůžou být od 1500 a přes 3000 otáček?
- proč nedáš při té akceleraci plný plyn?
- váha vzduchu po zásahu neukazuje
- turbo očividně neomezuje tlak
- je to celý rozhašený, ještě jeden dva takovýhle zásahy a můžeš to celý vyhodit.