Stránka 1 z 7
Octavia 1 1,9TDI 66KW ALH Ladas
Napsal: 04 lis 2010, 23:27
od Ladas
Parametry: 450,99Nm při 2095ot/min výkon 168,12 při 4311ot/min
Použité komponenty:Jednohmotnostní spojka ATD,EGR off,výfuk komplet série včetně katu,filtr vzduchu papírový Bosch,čerpadlo série,vstřiky PP764,sání včetně filtrboxu ASZ,vedení vzduchu+IC ASZ,čidlo tlaku 051C,hybridní turbo má na svědomí Oleg,soft na míru Richard Štrunc-Dieselpower a to vše bez zbytečného kouře
Napsal: 04 lis 2010, 23:31
od Vici
Pěkné, moc pěkné !

Napsal: 04 lis 2010, 23:33
od TDI tech
Ten krutak mas kurevsky

Napsal: 05 lis 2010, 07:14
od subz3ro_tdi
Na ATD spojku az k*revsky moc by som povedal
Lado, o 50 Nm nizsi krutak a bolo by hadam zo 175 koni.... porozmyslaj

Napsal: 05 lis 2010, 07:46
od MirekX
to bych neřek, moc pěkný a hlavně ten vrch do 5000 ot...

Napsal: 05 lis 2010, 08:27
od subz3ro_tdi
MirekX píše:to bych neřek
Tak mi to vysvetli, nech sa cosi priucim. Dakujem

Napsal: 05 lis 2010, 08:45
od Ladas
jsem limitovaný IC ale až to ochladím možná to bude ještě lepší

každopádně o spojku jsem měl strach že bude klouzat (naštěstí drží

)až budu mít čas tak ji asi přendám i s GGU a když si zase zvyknu tak 11 hlava a zase můžeme dál

Napsal: 05 lis 2010, 10:51
od MirekX
Nevím proč když by o 50Nm ubral krouťák dole byl výkon nahoře větší o 7 koní? (myslím se stejným HW)
Napsal: 05 lis 2010, 11:16
od subz3ro_tdi
Tych cisel sa nedrz, su to hypoteticke hodnoty...
Kazdopadne si treba uvedomit 2 veci:
1) 450 Nm je na FWD s malou spojkou zbytocne vela, aj ked Lado asi vie preco to tak chcel a zrejme mu to tak vyhovuje
2) Pokial si vsimnes priebeh krutiaceho momentu, tak vyssi ako 400 Nm je iba v rozmedzi 1850-2600 ot. Miesto kde sa pretnu krivka krutiaceho momentu a vykonu je prilis nizko (prave spominanych 2600 ot.), tento bod je pre efektivitu turba klucovy... spominanych 400 Nm by ho posunulo v spektre otacok dalej a dovolilo by to rychlejsi rast vykonu v tomto pasme otacok, krivka krutiaceho momentu by bola plochejsia a pravdepodobne by bol aj o cosi vyssi absolutny vykon, aj ked to by sa s urcitostou ukazalo az na brzde... Jednoznacne by vsak bolo sirsie pasmo otacok vhodnych pre akceleraciu... Ale ako Lado upresnil, to bude mat vyznam riesit az po vymene IC

Napsal: 06 lis 2010, 19:48
od Jim
doufám, že Ladasovi nebude vadit níže zveřejněná fotka, která ukazuje, jak se snaží zefektivnit chlazení na IC...

Napsal: 06 lis 2010, 19:50
od Ladas
čekal jsem to njn pidi díra a sériové IC takže chlazení bylo třeba...
Napsal: 07 lis 2010, 00:01
od Vici
tak ono je to těžko, možná to ve finále na cestě funguje líp než něco s 230PS....
P.S. dobré foto !

Napsal: 07 lis 2010, 09:37
od Ladas
jo nástup plynulý auto v podstatě ovládáš plynem a ne auto tebe až se Pavle uvidíme svezeš se...
Napsal: 07 lis 2010, 15:09
od turbo kamna power
tak ten průběh je prostě bomba

původních 90hp v 1800ot.

ve 2000ot. 125hp a od 3000 do 5000ot. přes 160 koní, závist

Napsal: 07 lis 2010, 19:38
od JohnyFlat
Ladas, kolik teď foukáš tou hybridní turbínou?