Stránka 1 z 1
1,7d nemůžu ho natočit
Napsal: 18 pro 2006, 07:27
od michalpistulka
Ahoj mám další problém, uniko mi nestartuje, zezačatku jsem si myslel že mi spadává nafta, protože jsem ho natočil po ukrutném trápení startéru kterej sem oddělal. Pak jsem jel párkrát na drc, ale to není zrovna ono(motor má ještě slušnou kompresi takže sám nemám šanci)Ted jsem si ho nechal opravit(startér) a zkoumal jsem co by kde mohlo byt za závadu. Nafta mi nespadává páč když odšroubuju převlečnou matici nad tryskou tak tam nafta jde. Je divný že když zhavim tak mi to normálně žhaví tak 7-10 sec., teď mi ale zhasne tak po 2-3 sec. Tak jsem vyměnil žhavičky ale pořád to samý. Motor točí, ale nechce naskočit, z výfuku se ani nezačoudí.

Tak vás prosím o radu. Díky Michal
Napsal: 19 pro 2006, 23:04
od jarda3tipo
Tak zkus vymenit jednotku zhaveni.Takova ta krabicka napojena na drat ke zhavicum.
V ni je cidlo teploty ,ktere reguluje cas predhzaveni v zavislosti na teplote pod kapotou.
Nebo zhavice napoj pomocnym dratem primo na aku a po 60vt. startuj.
Napsal: 20 pro 2006, 06:10
od michalpistulka
jarda3tipo píše:Tak zkus vymenit jednotku zhaveni.Takova ta krabicka napojena na drat ke zhavicum.
V ni je cidlo teploty ,ktere reguluje cas predhzaveni v zavislosti na teplote pod kapotou.
Nebo zhavice napoj pomocnym dratem primo na aku a po 60vt. startuj.
nějakou krabičku jsem vyndal, byl v ní nejakej plošňák- myslím že je to ono. Dal jsem tam jinou ze starýho fiata(měla jiný označení) a nefunguje to. Myslíš že je to tím, nebo mám koupit tu samou jednotku. Kolik tak může baj vok stát?
Napsal: 20 pro 2006, 08:26
od origoš
Napřed to zkus nažhavit "drátem" aby bylo jasni, kde je chyba.
Napsal: 22 pro 2006, 07:05
od michalpistulka
origoš píše:Napřed to zkus nažhavit "drátem" aby bylo jasni, kde je chyba.
Tak jsem to napojil na drát a natočil jsem ho jako víno, ale hned zase chcíp. Pak už sem na to neměl nervy. No z ty jednotky žhavení vedou 2 dráty. Červenej a hnědej. Hnědej jde na žhaviče a červenej má jít kam? Dík za rady
Napsal: 22 pro 2006, 09:45
od bobik43
Mely by tam byt dva silny a pak tenky ovladaci draty. Cerveny na baterku a hnedy na zhavice, ne?
Napsal: 22 pro 2006, 12:33
od michalpistulka
bobik43 píše:Mely by tam byt dva silny a pak tenky ovladaci draty. Cerveny na baterku a hnedy na zhavice, ne?
ok díky zapojím a snad už budu jezdit.
Mějte se přátelé a pěkné vánoce a mnoho kilometrů bez nehody a závad v novém roce.
Napsal: 22 pro 2006, 23:09
od radluk
Napsal: 22 pro 2006, 23:16
od radluk
Napsal: 25 pro 2006, 18:59
od michalpistulka
radluk píše:hle, ty mas asi upadnuty privodni vodic na silove vedeni, jeden z nich ma byt pripojeny na starteru, tam kde mas hlavni pripojny bod pro napajeni starteru +

Jasně už jezdím. Připojil sem červenej na startér a chodi to. I když jak říkám na poprvé nenastartuju až na druhý žhavení, takže budu dožhavovat nebo se možná podívám na to relátko. No a pánové když už jsem ho vytáhnul po 14 dnech z garáže tak sem včera boural - jen tak měkce ( nějakej pitomec mě vytlačil ze silnice - našrěstí jsem to zaparkoval mezi dva stromy

Napsal: 22 led 2007, 10:49
od michalpistulka
Čest pánové, tak jsem se problému zbavil jen na chvíli. Opět mi to začalo blbnout. Normálně ho natočím(studenej motor) a to chytne na první otočení a po 10 vteřinách chcípne a pak je to dlóóóóuhý točení než to chytne. A to je stejný když je teplej i studenej motor. Teď se mi stalo že v motoru malinko škubalo hned po nastartování, ale za chvíli to samo zmizí. Tak kdyby ste věděli napište. Dík
Jo napadlo mě. Před půl rokem jsem tam dal palivovej filtr z 1,3d( měl totiž ruční pumpičku) Nemůže tam dělat nějakou neplechu?
Napsal: 22 led 2007, 17:44
od mastry
pokud je elektrina v poradku, podival bych se na naftu.naftovy filtr muze delat hodne velkou paseku. zkus se podivat, jestli to mas napojeny spravne. pokud to budes mit dobr a bude to blbnout, napoj to naprudko bez fitru. a mozna bych se podival, jestli neco nemuze byt v nadrzi. uz jsem tam parkrat neco nasel.
Napsal: 22 led 2007, 19:04
od ROMEK
ja sem mel take taky isty problem na TIPU 1,7 priznaky uplne rovnake skubalo za jizdy a dluho tocil nes nastartoval a byl to pal filtr akurat to chvilu tvalo nez sa ovzdusnil novy pal.filtr po vymene slapalo jak hodiny
Napsal: 22 led 2007, 21:54
od radluk
Napsal: 28 led 2007, 17:41
od Tomas-Oaza
zkus ten filtr s tou pumpickou hodit do kopriv a dej tam normalni filtr, koupis ho se dvema vyvodama na ktery nasadis rovnou hadici.myslim ze je to original na VW passat a stoji asi 300