Stránka 1 z 1

Jaké žhavící svíčky ATD Fabia

Napsal: 05 pro 2010, 14:43
od kibi
Ahoj, mám Fabi ATD rv. 7/2001 a chci vměnit žhavičky, jen bych chtěl ujistit jaké tam patří, zda "kratší" nebo "delší" typ (co jsem ted vytáhl, mám tam ty kratší - ale nevím zda je předemnou někdo měnil a zda tam dal správné):


kratší: N 101 401 05
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n ... tavia.html

delší: N 105 792 02
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n ... uperb.html

a zda v mém případě, když mám v origo ATD vstřikovačích trysky AL z ASZ není lepší použít ty delší žhavičky?

Díky zkušenějším za odpověd ;)

Napsal: 05 pro 2010, 15:33
od boobika
podle etky se to láme v roce 2002. do čísla kastle 6Y-2-451087 jsou N10140105 a od čísla ....088 jsou N10579202

Napsal: 05 pro 2010, 15:48
od kibi
díky...origo jsou tedy na 100% správně krátké

a pokud se nepletu, když mám těla vstřikovačú origo a pouze trysky AL, tak nemá význam dávat ty delší žhavičky?

jen zvídavá otázka...dávali se ty delší žhavky, z důvodu, že vstřikovače u PD od rv. 2002 jsou pod jiným úhlem, tedy že vstříknutá nafta padá v kuželi právě o těch cca 5mm dál na špičku žhavičky...nebo je to jinak?

Napsal: 05 pro 2010, 16:48
od Tom.s
čau, tak tohle jsem se taky snažil zjistit, ale nezdařilo se ono je to s těma žhavičema horší! jsou tři druhy 25, 27, 30mm. ja to nevěděl ,protože jsem koupil motor ASZ na vrakárně a chlapcí si je vyndali. jinak co jsem se dozvěděl já tak když máš rozvody s hydro šponovákem, tak by asi měla bejt kratká verze. Zda jsou použitelné delší, za kratší ti neřeknu, to jsem neskoušel

Napsal: 05 pro 2010, 17:58
od makov
ahoj, ja som minuly rok daval tie dlhsie, hlavny dovod bol ze boli lacnejsie.Teraz ako boli tuhsie mrazi auto nastartovalo ale nie tak ako obvykle a aj par sekund skakal volnobeh.
Mam pocit ze nezhavia, zajtra vyskusam.
Moj nazor je ze su aj technicky ine. Preco by boli inak dlhsie lacnejsie?
Tiez ma zaujima aky je v nich rozdiel ak niekto vie nech povie.

Napsal: 05 pro 2010, 18:57
od kibi
Tom.s - na ATD Fabii jsou pouze dvoje, viz odkazy, ty delší dle mne použitelné jsou, ale na úkor kvality žhavení - přeci jen ta nafta dopadne v případě použití delší žhavičky na místo, kde ta teplota asi nebude tak veliká jako u kratší žhavičky, která tam patří
makov píše:ahoj, ja som minuly rok daval tie dlhsie, hlavny dovod bol ze boli lacnejsie.Teraz ako boli tuhsie mrazi auto nastartovalo ale nie tak ako obvykle a aj par sekund skakal volnobeh.
Mam pocit ze nezhavia, zajtra vyskusam.
Moj nazor je ze su aj technicky ine. Preco by boli inak dlhsie lacnejsie?
Tiez ma zaujima aky je v nich rozdiel ak niekto vie nech povie.
já si myslím že technicky jsou stejné, pouze délka je jiná, cenu může dělat i počet vyrobených kusů - prodejnost atd atd....dle mne jsou prostě technicky stejné a myslím že rozdíl bude pouze v úhlu kužele nafty, která je na žhavičku vstřiknutá....ale také by mě zajímalo, zda se nepletu :)

Napsal: 06 pro 2010, 16:40
od kibi
tak jsem na zkoušku dal ty delší žhavičky...zatím projeto a vše OK, chytá na brnk....počkám jak to bude vypadat ráno a napíšu zkušenost :)

Napsal: 06 pro 2010, 18:37
od Tom.s
určitě napiš

Napsal: 07 pro 2010, 06:54
od makov
ja som vcera vyskusal po roku s tymi dlhymi, ci mi to zhavi. Podla vsetkeho by to malo zhavit, len sa mi zdalo ze nebol ten konektor riadne nasunuty na zhavicoch. Ked boli vonku tak sa krasne rozvietili na cerveno.

Napsal: 09 pro 2010, 09:51
od kibi
tak po 3 dnech používání delších žhaviček (přesto že mám mít kratší), nevidím nic špatného na jejich použití - chytá to na brnk, zvuk a vše ok, po ránu -3°C, auto celý den a noc stálo venku a start na drnc....jak zas spadnou teploty, napíšu zda i při větších mrazech je vše ok, ale zatím žhaviče slouží a nevidím v použití delších na ATD, kde mají být krátké žádný problém :roll:

Napsal: 09 pro 2010, 09:57
od bobo99
Kibi ty delší žhavičky používám druhou zimu a vše bez problémů,origo jsem měl také krátké,bylo -15 a v pohodě nastartováno