TURBO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

TURBO

Příspěvek od CHLOUBIK »

Mám takový dotaz.mam motor 1,9 tdi 66kw typ AGR,při prošlápnutí na volnoběh a nasledném puštění plynu je hodně slyšet turbo jak se dotáčí.je to normální????děkuji za radu.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Je to určitě turbo? Kolik máš najeto?
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

Asi něco okolo 140000,je to doslova slišet jak se to turbo dotáčí z vysokých otáček až na volnoběžné.a začalo to i dost foukat z ventylového výka (když otevřu víčko na dolévání oleje),tak nevim co stim,na cca 10000km musim dolej skoro litr oleje,ale skoro vůbec nekouří a spotřeba ja 6l/100km,ale musím přiznat že ho dost vytáčím skoro až do omezovače.
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Mám podobný problém,když vypnu motor,tak ještě slyším turbo jak jakoby ještě dohučí,ventilátor topení mám samozřejmě vypnutý.Ještě k tomu,když jde turbo do záběru,tak je slyšet taky nějaké hučení,které jsem donedávna nepozoroval.Zátah ale nikterak nezeslábnul,tak nevím.Nicméně to turbo po vypnutí dohučuje už od doby,co tam je namontované cca 5000km.Zná někdo příčinu? Díky za odpo.
SHARAN AUY 2002
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Nikdo nic neví? :)
SHARAN AUY 2002
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Já myslim že to nehučí turbo, ale dobíhá altík. Shodit řemen a uvidí se!.Čao.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

taky si to myslim....altík dělá někdy pri dobehu rámus jako blazen
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

OK,zítra vyzkouším,díky.
SHARAN AUY 2002
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

Mám dotaz ešte k tomu trbu, ohledně ventylu N75 na jakém přesně pracuje systému a zdali ho lze zaměnit z motoru 1Z z roku 95 za ventyl z motoru AGR Z ROKU 2000,a zdali se musí zachovat jeho polarizace při zapojení :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Taky dělám chyby, ale zrovna nedávno jsme to tu někde řešily, ventil se píše s měkym I. ;)
Hlavně bez urážky, taky sem trošku tele, ale mě to koplo do očí. (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Kornout píše:Taky dělám chyby, ale zrovna nedávno jsme to tu někde řešily, ventil se píše s měkym I. ;)
Hlavně bez urážky, taky sem trošku tele, ale mě to koplo do očí. (LOL)
No, jestli nemáte dívčí TDI klub, tak "řešili" (noteeth) (noteeth) (LOL)

ale taky bez urážky, opravdu :D .. jen mě to trklo
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

dívčí klub? No jeden nikdy neví. Dnes jim to ofiko prošlo v parlamentu.(noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

(R) (R) (R) (wallbash)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

CHLOUBIK píše:Mám dotaz ešte k tomu trbu, ohledně ventylu N75 na jakém přesně pracuje systému a zdali ho lze zaměnit z motoru 1Z z roku 95 za ventyl z motoru AGR Z ROKU 2000,a zdali se musí zachovat jeho polarizace při zapojení :D
měl by pracovat bez problémů
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

DÍKY MOC. :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“