Stránka 1 z 2
Strasne tazko pretoci motor
Napsal: 06 pro 2010, 08:01
od travel242fx
sorry za temu mozno ze uz to tu niekde je ale nenasiel som aj ked som hladal
Problem je zo statrom 1,9TDI ked stoji dlksie v tychto mrazoch cca 2 dni ,tak po nazhaveni ledva pretoci motor ,pritom zhasne cela pristrojovka a samozrejme ze sa aj vyresetuje,pritom baterka je urcite dobra ,lebo som ju kvoli tomuto vymienal z ineho auto a tam to nerobi,zhavice su uplne nove a starter je po prepase su tam nove loziska a nova cievka.
takze este raz po lopate :
Proste otocim klucik drzim motor otoci o pol obratky zhasne pristrojovka stale drzim a potom ledva pretoci dalsiu obratku ale to uz motor naskoci a ide bez problemov. co by to mohlo byt kostru som kontroloval je utiahnuta dobre, zeby nieco stym starterom?
diky za pomoc
Napsal: 06 pro 2010, 08:03
od avatar
starter, baterka nebo kabely
Napsal: 06 pro 2010, 08:27
od Pája 19
Nebo hustej olej. Ale spíš přeměř ty kabely voltmetrem a zjisti úbytek napětí při startu mezi pólama baterky a startérem.
Napsal: 06 pro 2010, 09:33
od misa.89
někde bude přechodovej odpor....uhnilej kabel na kostře nebo tak...
Napsal: 06 pro 2010, 09:45
od travel242fx
hmm baterku vylucujem na 100% lebo som daval z ineho TDI a tam to toci pekne aj ked je minus 10.takze zostava starter alebo kable ,kable som opticky skontroloval nevyzera byt problem tak sa skor priklanam ktomu starteru, GO bolo robene cca pred 50000km normalne v servise kde opravuju startery a myslim ze vtedy to startovalo v pohode,tento jav pozorujme od minulej zimy ,nejako som to neriesil lebo vzdy som nastartoval ale uz to zacina byt vazne
napada ma jedine skusit iny starter ale nemam od koho jedine kupit nejaky na vrakovisku alebo novy,neponuka niekto nohodou novy starter pre TDI rotacka, 5-kvalt ?
Napsal: 06 pro 2010, 10:02
od misa.89
starter to taky nebude, jsou to ty kabely, nebo baterka....
Napsal: 06 pro 2010, 10:08
od slovacek.milos
já si myslím že to je baterkou na stopercent
jednoduchý test baterku necháš doma v teple na nabíječce ráno připojíš a motor chytne na drb, vcelku častá závada asijských baterek miloš
Napsal: 06 pro 2010, 10:16
od Martinn
To se netýká jen "asijských baterií" . Stejnou zkušenost mám i s dva roky starou Vartou silver . Od cca - 6 auto nenatočí. Stačí jí nechat přes noc v teple a točí jak divá i v - 15 .
Napsal: 06 pro 2010, 10:19
od travel242fx
misa.89 píše:starter to taky nebude, jsou to ty kabely, nebo baterka....
hmm tak teda neviem skusim este raz pozriet tie kabyle v prvom rade ,
ono ta baterka sa mi vobec nezda ako pisem menil som z ineho chrochtaka a tam ta moja povodna toci z motorom o dusu tu co tam mam teraz ma cca 2 roky FIAMKA a tiez tocila v tom aute kde mam teraz moju bezproblemov na prvy krat.
Jedine ze by sa v tom mojom aute nadmerne vybijala cez noc ale mam tam iba alarm a predtym som toto vobec nepozoroval
nikto nemal problem zo starterom trebars ze by mu to robilo takyto pripad ?
este ma napada jeden test urobit zajtra rano nastartujem a hned vypnem motor a skusim hned znova nastartovat ak by to bolo baterkou tak to znova pojde tak tazko za tych par sekund sa nemoze dobyt
Napsal: 06 pro 2010, 10:22
od travel242fx
slovacek.milos píše:já si myslím že to je baterkou na stopercent
jednoduchý test baterku necháš doma v teple na nabíječce ráno připojíš a motor chytne na drb, vcelku častá závada asijských baterek miloš
no moja povodna tam bola BANEER a teraz som tam dal FiAMM v druhom aute startuju a tocia obidve bezproblemov a to auto moze stat aj 4 dni na mraze , moj golf stoji jednu noc a nechce pretocit
Napsal: 06 pro 2010, 10:48
od slovacek.milos
musíš udělat ten test do rána baterku v teple a na nabíječce pak připojit a start
jinak se nehneš miloš

Napsal: 06 pro 2010, 11:30
od liboro
Pokud máš vyzkoušenu baterku na i z druhého auta, vem měřák a kontroluj úbytek napětí při startu, začni na kontaktech baterky, pak na svorkách baterky, na startéru atd., někde bude přechoďák.
Napsal: 06 pro 2010, 11:38
od Pája 19
Jestli ti to k něčemu pomůže, tak mě to dělalo něco podobnýho. První otáčka hrozná a další nebyly o moc lepčí. Rozhodil sem startér, pročistil promazal a je to o lepší. Ale jednodušší je proměřit kabely, jestli na nich není nějakej úbytek. Podívat se na kabely nestačí, můžou vypadat krásně, ale uvnitř lisovanejch spojů může bejt problém.
Napsal: 06 pro 2010, 11:43
od travel242fx
Pája 19 píše:Jestli ti to k něčemu pomůže, tak mě to dělalo něco podobnýho. První otáčka hrozná a další nebyly o moc lepčí. Rozhodil sem startér, pročistil promazal a je to o lepší. Ale jednodušší je proměřit kabely, jestli na nich není nějakej úbytek. Podívat se na kabely nestačí, můžou vypadat krásně, ale uvnitř lisovanejch spojů může bejt problém.
keby to boli kabely tak by to snad robilo stale nie len prvy start no nie?
Napsal: 06 pro 2010, 11:45
od Pája 19
První otočení je největší proudová zátěž pro el. soustavu, ale teoretizováním ještě nikdo auto neopravil. Chce to zkoušet, pozorovat, kontrolovat a měřit. Pak se daj udělat přesnější závěry.