Stránka 1 z 6

Iba 1.6bar a 200ps - projekt pokračuje úspešne.

Napsal: 21 pro 2006, 14:54
od Stingray
Páni nie vždy je tlak turba to hlavné čo zvyšuje výkon. Prvé výslekdy z brzdy už sú ale kedže z toho pripravujem kompletný report zatial nezverejnitelné.

1. Teraz nasleduje montáž dvoch typov turbo zvodov 4-2-1 a 4-1.

2. 1 + vodný intercooler

V tomto momente dosiahne prepočítaný výkon cez 230ps a bude nutné zosilniť piesty, ojnice, ložiská aby bolo možné dosiahnuť výkon 330ps.

Napsal: 21 pro 2006, 15:00
od Smoke
jsem velmy zvědav! až budou nějaké výsledky, nebo i popis

Napsal: 21 pro 2006, 15:03
od go.vojta
hm zajímavé, ale asi dost drahé..

Napsal: 21 pro 2006, 15:06
od Stingray
go.vojta píše:hm zajímavé, ale asi dost drahé..
To je cena ked sa chcete dostat s FABIOU do kategórie Pagani Zonda, Ferrari Enzo.

330PS a 760 - 820Nm.

Napsal: 21 pro 2006, 15:10
od Smoke
takovej krouťák?? z 1.9? a při takovém tlaku?
až to uvidím tak řeknu neuvěřitelné a sundám si klobouk.

Napsal: 21 pro 2006, 15:48
od lt.kubosh
Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)

1.6 bar

Napsal: 21 pro 2006, 15:59
od Libor Hanzal
To jak to prozatím upaluje do kopce ví Ríša.Na první pokus to není až tak špatný.

Napsal: 21 pro 2006, 16:09
od Stingray
lt.kubosh píše:Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)
Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.

Napsal: 21 pro 2006, 16:35
od chucky
Stingray píše:
lt.kubosh píše:Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)
Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.
a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?

Napsal: 21 pro 2006, 16:50
od Stingray
chucky píše:
Stingray píše:
lt.kubosh píše:Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)
Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.
a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?
Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h

Napsal: 21 pro 2006, 18:26
od Libor Hanzal
Stingray píše:
chucky píše:
Stingray píše: Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.
a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?
Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h
Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.

Napsal: 21 pro 2006, 19:22
od chucky
Libor Hanzal píše:
Stingray píše:
chucky píše: a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?
Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h
Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.
a na kolik odhaduješ spotřebu při 320ps?

Napsal: 21 pro 2006, 20:22
od váha
a na kdy odhaduješ že tady budou ty grafy z brzdy? (noteeth)

Napsal: 21 pro 2006, 20:22
od Radim205D
Nic proti ale předohrabová fabia pro běžný provoz se zmiňovanými úpravami a 330PS přirovnávána k supersportu jako je Pagani Zonda zavání spolupráci s anděli sil světla jenž se proháněj na oběžné dráze se svými podobně úžasnými loděmi.

Obrázek

Tuhle diskuzi jste mohli nechat až na silvestra!!

Napsal: 21 pro 2006, 20:31
od lt.kubosh
Libor Hanzal píše:Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.
Hmm, kolik myslis, ze takovy upravy stojej? To bys musel najezdit kurevsky mnoho kilometru nez se ti vrati rozdil v benzinu. A vubec, Audi S4 klesly pod 10tis Euro. V mem pripade je rozhodnuto o dalsim voze. :roll: