Stránka 1 z 1

A 80 Tdi - vibrace

Napsal: 22 pro 2010, 18:12
od kutill23
Hezké svátky všem. Jedná se o Audi 80 1Z. V nízkých otáčkách (cca.do 2000) a zvlášť na 4 a 5ku vibruje celé auto a to tak, že hodně. Děje se to výrazněji při studeném motoru, kór teď v zimě. Po řekněme 10 km se to vždycky zlepší. Třese se to hlavně při akceleraci, brždění motorem, i při stabilní rychlosti. Modelová situace- jedu 60 na 4ku, točí 1900 a třese..Dám za 3- ok,přidám na 70, dám 4ku točí 2000 a je v klidu..Spojka neklouže, motor má normální zvuk, zátah a spotřeba taky normál. Byl jsem u mechanika. Prohlídl silentbloky, uchycení u převodovky, prý ok. Teď otázka zní.. Jde u téhle hujdy (B4) zjistit ko vstřiky, dávku paliva atd. Vagem jako u novějších aut? Bo mi bylo řečeno, že ne..A máte nějaké tipy, čím by to mohlo být? Díky

Napsal: 22 pro 2010, 19:52
od jericho-3
Je to těžké, někomu to dělají vnitřní vyhoněné klouby na poloosách, jinému diferák, atd.Chce to někde s kopce zdechnout motor a zjistit, zda to z kopce a v zatáčkách nevibruje také..Na motor moc nevěřím, proč by zrovna trysky v těchto otáčkách měli vandrovat tak, že to rozvibruje celé auto..To bude spíš škubat...Je to nejhorší závada na přesné a levné řešení... :(

Napsal: 22 pro 2010, 20:43
od audi80
ahoj.a třepe se nebo škube?jen pro upřesnění.jinak na vagu zjistíš všechno jenom je šíleně pomalá komunikace.

Napsal: 23 pro 2010, 09:36
od kutill23
Díky za rady chlapi. Auto nijak neplave, chová se jinak normálně. Vyloženě to třepe..žádné škubání se neděje. zátah je plynulý, bez škubání..Když mi odešel vstřik na Boře, tak to nejelo, kravál značný a třepalo se to jinak. Je možné, že se to u toho starého motoru projevuje jinak, proto mě zajímalo, jestli to jde vyčíst přes vag. Nechce se mě vyhazovat zbytečně za repas trysek, když může problém jinde. Z toho kopce to zkusím, ale tím to nejspíš nebude.

Napsal: 14 úno 2011, 21:00
od kutill23
tak po delší době, kdy byl čas se tomu věnovat se zjistilo, že je možná na vině řídící jednotka. Mám jinou na půjčení, ale je z G3 taky 1Z. Vadí to něčemu?? a za další..Poradí prosím někdo, jak tam obejít immo??Klidně do SZ..Potřebuju zkusit jestli je chyba v ní, než vyhodím zbytečně peníze..Díky moc všem.

Napsal: 14 úno 2011, 21:49
od cacinek
V jednotce to asi nebude a z G nepasuje. Ja to jednou taky resil na A80 B4, byly popraskany pruziny v lamele spojky. Spojka byla origo a mela 350tis najeto, dal jsem komplet novou a je klid.

Napsal: 14 úno 2011, 22:27
od kutill23
A spojka Ti i klouzala, nebo se to jenom třáslo, jak popisuju nahoře?

Napsal: 14 úno 2011, 22:30
od cacinek
spojka byla úplně v pohode, jen rozjezdy a třáslo se to při určitých otackach

Napsal: 15 úno 2011, 10:10
od kutill23
ok. díky za tip ;) mě právě neklouže, každopádně se na to zaměřím. Důvod, proč sem se ptal na tu ŘJ je ten, že vag vypsal sporadickou chybu na tlaku sacího potrubí. Podle mechanika se to snímá hadičkou, která vede do jednotky.Podle mě je to blbost, ale válí se mu tam z G3, tak sme to chtěli zkusit. jenomže immo to po nastartování vypíná..

Napsal: 15 úno 2011, 12:17
od cacinek
pokud je to starsi typ B4 s klapkovou vahou, tak tam do jednotky zadna hadicka nevede, od 94nahoru je jina jednotka a tam mozna je, ale nejsem si jistej. K tej zavade, zkontroloval bych snimac, popr. kabelaz k nemu, casto bejva prerusena hned u konektoru.

Napsal: 16 úno 2011, 09:36
od kutill23
je to 95ka. takže zase něco extra :roll: díky za rady. nevíš, nebo někdo tady, jak se na vagu kontrolují vtřiky a váha vzduchu? myslím číslo kanálu a správné hodnoty? Nebo není tady někdo od Ostravy, kdo se v tom vyzná??

Napsal: 16 úno 2011, 10:01
od cacinek
To nevim, ja pouzivam KTS.

Napsal: 16 úno 2011, 13:17
od Seidl
To vypadá že máš stejnou závadu jako já na golfu 1Z, akorát jsem ještě nezjistil co to dělá. Vyměnil jsem všechno kromě řídicí jednotky.

Napsal: 17 úno 2011, 18:59
od kutill23
tak vítej v klubu..tak když to vyřešíš dej vědět.. kdyby se našel někdo s diagnostikou budu rád..samozřejmě to nechci zadarmo..díky