Stránka 1 z 3

jak na výměnu hydraulických zdvihátek

Napsal: 25 pro 2010, 20:24
od 001marcus
Potřeboval bych prosim postup při výměně hydroštel(učitel ze střední by mě zabil za poněmčování) ,..na co si dát bacha a tak,..moc by mi to pomohlo,děkuju
Motor je 1,9 TDI 81 kw 1998 VW golf

Napsal: 25 pro 2010, 20:27
od Tomas.cz
Chceš při tom dělat rozvody nebo ne?

Napsal: 25 pro 2010, 20:38
od 001marcus
jj,budu dělat i rozvody,...uděláme to s kámošem všechno,..on má živnost,tak mi dá i zárkuku :-) ,..ale potřebuju vědět přibližně co a jak,...
Hydroštely mi cvakaly,..ale po výměně oleje přestaly,..ale asi bude dobrý,..když je vyměnim,..žejo,...?

Napsal: 25 pro 2010, 20:43
od slovacek.milos
nepoužívej kladivo ;) miloš

Napsal: 25 pro 2010, 20:45
od tomitdi
Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)

Napsal: 25 pro 2010, 20:56
od rehak6co
tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)
To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.

Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?

Napsal: 25 pro 2010, 21:03
od Tomas.cz
Tak si někdy to kolo sundej a podívej se jestli je tam pero, na vačce sice drážka je ale v kole ne a péro tam není, to má leda montér co okolo toho tančí :-D

Napsal: 25 pro 2010, 21:05
od Tomas.cz
001marcus píše:jj,budu dělat i rozvody,...uděláme to s kámošem všechno,..on má živnost,tak mi dá i zárkuku :-) ,..ale potřebuju vědět přibližně co a jak,...
Hydroštely mi cvakaly,..ale po výměně oleje přestaly,..ale asi bude dobrý,..když je vyměnim,..žejo,...?
Já bych je vyměnil, když budete dělat rozvody + taky gufero vačky a těsnění pod vakuovku, když to má být poctivě tak je toho materiálu celkem dost, šrouby a tak.

Napsal: 25 pro 2010, 21:06
od rehak6co
:-D :-D Tak to je jiná....dík

Napsal: 25 pro 2010, 21:30
od slovacek.milos
rehak6co píše:
tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)
To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.

Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?

bez sraženého kola napínáš řemen bud levou nebo pravou stranu, taky musíš mít povolení kolo čerpadla, a pak ho seštelovat aý budeš mít větší zkušenosti tak zjistíš ýe auto má jiné prdy než když to uděláš jin tak ža to očmárneš miloš ;)

Napsal: 26 pro 2010, 08:48
od bobG3
rehak6co píše:
tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)
To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.

Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?
Může a taky je, pero na vačce není, je to naražené na kuželi, srazíš kolo, a přitáhneš tak aby bylo těsně suvné, dáš řemen donastavíš kliku vůči vačce a dotáhneš vačku. Často se stává, že po výměně odborníkem auto netáhne, má větší spotřebu, jak vidím značky, kontroluji nastavení vačky.

Napsal: 26 pro 2010, 22:19
od 001marcus
tak kamarád s živností sklamal,..do výměny zdvihátek se mu nechce,...tak hledám někoho,..kdo by mi to udělal,..jsem z jižních čech :-)

Napsal: 26 pro 2010, 22:39
od Tomas.cz
To je širokej pojem, odkud konkrétně?
Kdyžtak autorizák to jistí ;)

Napsal: 26 pro 2010, 23:36
od misa.89
umí kamarád rozvody?

Napsal: 27 pro 2010, 07:42
od slovacek.milos
misa.89 píše:umí kamarád rozvody?
já to třeba dělám i tak že postavím rozvody na značky, srazím ozubené kolo a pověsím ho upínací gumou na roh kapoty, řemen před stražením pro jistotu očmárnu a připevním ho ke kolu klipsnama, udělím co je potřeba, nasadím kolo rozvody seřídím,

že výměna není jen tak, to nedávno u měl byl borec co si všechno spravuje a nikomu nedá vydělat, takový kutil pat a mat, dal jsem mu obrázek jak na rozvody, a co stěma hadroštelama, no dopadlo to tak že přehodil asi šálky, motor mu nešel protočit tak ho vzal lanem a jeden šálek praskl na půl,

na opravu hrozně spěchal a vidím že golfík stojí u tři měsíce na stejném místě na trávníku ;) miloš