Stránka 1 z 2
PROBLEM AGR
Napsal: 27 pro 2010, 11:02
od krejča
Zdravím potřebuji poradit.mám AGR po čipu. a začalo mi to zlobit.když podržím motor pod plynem,tak mi to kolem 2300 otáček jakoby odpustilo tlak z turba-velmi citelně pak se to zase chytne a udělá to znova zak tak kolem 3000 ot. a pak už nic a tahá to až ke 4000 bez problémů.podle měření na vagu mi to ukazuje že to naplní kolem 2300 pak tlak skočí na 1700 a znova natlačí na 2300,......zkoušel jsem i váhu vzduchu ale bez změny....akorád na vagu mi ukazuje dvojnásobné množství vzduchu ,ale to je asi tím čipem... nevím Může mi někdo poradit??už si nevím rady....může to bejt ten ventil N75?
Napsal: 27 pro 2010, 11:06
od Package
daj povodny soft a bez sa prebehnut..ked to bude ok tak je chip naprd...kopec problemov byva s chipmy..
Napsal: 27 pro 2010, 11:07
od krejča
mám tam ten čip půl roku a dělá mi teď poslední měsíc.... dělal mi to chiptuning v praze
Napsal: 27 pro 2010, 11:12
od Tomas.cz
Nalogovat, ale na 90% hapruje ventil N75 tak vyměnit ten + hadičky, obvykle to bývá ještě původní u spousty vozů.
Napsal: 27 pro 2010, 12:16
od Pája 19
Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
Napsal: 27 pro 2010, 13:02
od rehak6co
Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...

Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
Napsal: 27 pro 2010, 14:21
od Dexter
Tomas.cz píše:Nalogovat, ale na 90% hapruje ventil N75 tak vyměnit ten + hadičky, obvykle to bývá ještě původní u spousty vozů.
jestli scháníš, nebo budeš N75 mám nový, ten celoplastový. Za rozumnou cenu prodám. Když tak sz.
Napsal: 27 pro 2010, 14:32
od Pája 19
rehak6co píše:Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...

Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.
Napsal: 27 pro 2010, 14:37
od Package
Pája 19 píše:rehak6co píše:Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...

Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.
ved chip robi svoje..laduje do zblbnutia
Napsal: 27 pro 2010, 15:24
od gabo00000
Pája 19 píše:rehak6co píše:Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...

Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.
preco? na mTDI cez obtok v pohode aj viacej...
Napsal: 28 pro 2010, 09:55
od krejča
nevim no vag mi ukazuje v máx 2330mbar či čehop

.Včera jsem zkoušel vyměnit N75 ventil a bez úspěchu.nak sem natahal nový hadičky od n75 ikdyž vypadali v pořádku a je to o 90 procent lepší ,tak ještě vyměnim ty ostatní
Ještě takovej dotaz-l čemu je ten malej ventil pripevněnej k sání??je tam taková šedá čepička s nápisem made in USA

to je taky k EGR?
Napsal: 28 pro 2010, 10:07
od Pája 19
Můžeš ten log uploadnout?
Napsal: 28 pro 2010, 10:08
od Tomas.cz
To je přepínací ventil na zdechávací klapku.
Napsal: 28 pro 2010, 10:16
od krejča
pokud zjistím jak tak jo

Napsal: 28 pro 2010, 10:39
od Ivanek007
me toto delalo turbo v haji v kombinaci s čerpadlem.